Jump to content

X5 3.0sd lant rupt la 92000km


ChrisH

Recommended Posts

Eu cand le-am scris celog de la BMW AG dupa ce m-au trimis acasa cu motorul desfacut in portbagaj si piese lipsa, si alte magareli, cei din Munchen s-au spalat pe maini si au spus ca nu se baga in treaba dealerilor sau service-urilor autorizate de catre ei, chiar daca problema nu a avut de-a face cu motorul iar diagnoza spunea ca "motor shaden", la urmatoare gluma de genul asta din partea unui service autorizat BMW direct la avocat si presa, nu de alta dar nu vad de ce sa ma stresez si pe banii mei.

 

din proprie experienta nici cu avocatii din bucuresti nu o sa iesi ieftin. poate ai sanse sa castigi si atunci isi merita banii, altfel o sa iesi "pagubit" din 2 parti.

 

asa se aude si la F30 2.0d, e o antifonare sublima, dar care lipseste cu desavarsire la cele mai ieftine din gama, recte X1 , si seria 3..

deci daca stai pe langa un F30 cu motorul pornit, la relanti sau curgand la pas pe o alee intre blocuri, se aude ingrozitor, juri ca e defect..

inauntru o fi ok, dar pe afara.. e jale..

Tacane si rontaie ca tot dracii.

 

 

Are un vecin de al meu, cica e normal, asa se auzea din prima zi imi zicea.. F30 2.0d cu vreo 12k km la bord are..

 

e clar, criza isi spune cuvantul asta tuturor modele noi de masini. inainte ma intrebam cum e posibil sa faca acelasi masini cu motoare mult mai mici, dar cu o putere mult mai mare si care mai sunt si fiabile in timp, dar am renuntat sa imi mai pun problema asta pt ca e clar ca ultima partea ("fiabilitatea") nu are nici in clin nici in maneca cu noile modele. credeam ca asta se aplica doar la masinile low-cost, dar se pare ca isi spune cuvantul din ce in ce mai des si asupra marcilor numite pana nu demult "premium"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

din proprie experienta nici cu avocatii din bucuresti nu o sa iesi ieftin. poate ai sanse sa castigi si atunci isi merita banii, altfel o sa iesi "pagubit" din 2 parti.

 

sa castigi pe baza a ce? Ca ti s-a stricat masina dupa perioada de garantie? :blink:

Link to comment
Share on other sites

 

e clar, criza isi spune cuvantul asta tuturor modele noi de masini. inainte ma intrebam cum e posibil sa faca acelasi masini cu motoare mult mai mici, dar cu o putere mult mai mare si care mai sunt si fiabile in timp, dar am renuntat sa imi mai pun problema asta pt ca e clar ca ultima partea ("fiabilitatea") nu are nici in clin nici in maneca cu noile modele. credeam ca asta se aplica doar la masinile low-cost, dar se pare ca isi spune cuvantul din ce in ce mai des si asupra marcilor numite pana nu demult "premium"

 

Cr-urile sunt perfecte si se pun pe marci incepand cu skoda si terminand cu audi.

Link to comment
Share on other sites

As avea o curiozitate...oare la fel se intampla cu reprezentantele sau dealerii locali ale celorlalte marci de masini?

Stai linistit ca nici cu Mercedes nu mi-e rusine...

Cautam niste maruntisuri de vreo 100 de lei. N-au vrut sa-mi dea nici codurile pieselor, doar sa le comand la ei pe baza seriei de sasiu.

 

Buuun... fac comanda si las numarul de telefon sa fiu anuntat cand apar. Surpriza: nu accepta comanda decat daca lasi avans. Degeaba le-am explicat ca ma costa drumul cat nu fac piesele, nefiind din localitate. Am facut cumva sa le trimit avans. Trece peste o saptamana si ei tot ma anunta. Cand sun, aflu ca piesele au venit. Le-am batut putin obrazul ca n-au avut bunul simt sa ma anunte, dar ei dau din umeri si se spala pe maini.

 

Asa ca nu vreau sa stiu ce se intampla cand ai probleme. Criza ii mananca pe toti.

La BMW intotdeauna fac comanda de piese telefonic si nimeni nu-mi cere avans sau alte asigurari suplimentare.

Link to comment
Share on other sites

Asa sunt peste tot, problema lui C_o_s_m_i_n e chiar micutza.

Eu doar ce imi cumparasem un Smart for2 de-afara, si-am vrut sa-i fac schimburile necesare, ulei, filtre.

Eram la spalatorie si discutam de masinunta cu baietii de-acolo ca o sa ma duc sa fac schimburile dupa ce plec de la spalatorie. La care un coleg, auzin discutia imi zice patania lui.

ML 2005 cred, se duce la reprezentanta Mercedes ( Cea a lui Tiriac din Calea Sagului Timisoara ), unde i se constata cutia defecta - 7000 euro ( dk mai tin minte bine ).

Cand aude, proprietaru, bine ca mi-ai zis, o vand, ca vroiam sa scap de ea. La care mecanicul sau ce era, stiti nu e neaparat necesar, uitati avem un model asemanator care e in service de ceva timp ca nu i-a platit inca asigurarea, o luam pe-a lui si ne dati noua 2000 euro... deci...

Culmea, ca in perioada aia, noiembrie-decembrie 2011, s-a gasit bunul de tiriac sa faca reclame la service-urile lui: " Calitate si tratament de germania, in service-urile lui" NO SHIT ?

Pentru un schimb de ulei am stat cu ochii 2 ore pe ei, dupa faza asta ( desi nu stiu ce puteau sa-mi inlocuiasca mie, dar speriat fiind mai mult ). Chiar si-asa, am vazut clar de sus de unde ma aflam si supravegheam masina, cutia de 1L de ulei, la care ei ma taxeaza cu 3L. Le-am cerut cutia sa-mi dea diferenta ce-a ramas chipurile, s-a dus prin spate(tot fara), aaa, vai am uitat, ma mai duc iara... las-o asa ca deja e urat.

 

Alta faza tot la Mercedes, de data asta in valcea. Caz real 100%.

Se duce cineva cu C220, 2007, masina foarte buna. Avea si pe cineva in service :) Descopera aia filtru de particule defect, si-l dau jos. Omu si-l cere inapoi, la care raspunsul vine sec, aaa, pai n-am stiut ca aveti ce face cu el, si l-am aruncat. Dauna, 2k euro. Bun!

Link to comment
Share on other sites

Chiar si-asa, am vazut clar de sus de unde ma aflam si supravegheam masina, cutia de 1L de ulei, la care ei ma taxeaza cu 3L. Le-am cerut cutia sa-mi dea diferenta ce-a ramas chipurile, s-a dus prin spate(tot fara), aaa, vai am uitat, ma mai duc iara... las-o asa ca deja e urat.

De ce nu te duci la un service gen "garaj" asa mai de cartier unde poti sa stai langa mecanic? Si eu il ajut pe mecanic, ii dau uleiul , ii spun ce sa faca, sa puna o carpa pe alternator/compresor clima sa nu pice ulei, mai arunc un ochi pe sub masina...etc. Stau cu el acolo sa faca treaba ca lumea.

Eu asa procedez de anul trecut, pana atunci il schimbam eu dar pentru 20 lei cat dau mai bine sa nu fac mizerie acasa.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Eu am 61k km,am fost ai am schimbat placute fata/spate,discuri fata din vb in vb ii zic baiatului ca as schimba 4.0d-ul cu Act.hybrid sau M sh din de.,raspunsul baiatului a fost ceva de genul ca scap de anumite pb si dau de altele (injectoare,pompa injectie,cica sughit rau de la benzina ro.,iar la hybrid ca sa schimb nu stiu ce filtru,parca benzina, dureaza 7-8h)
Link to comment
Share on other sites

Nu. Am facut un tabel in excel, am cca 7700km de cand am luat masina, iar costurile sunt cam asa: 62mil benzina, 20mil cauciucuri, 28mil casco, 6mil rca, 46mil o revizie mai consistenta, 36mil compresor AC+diverse, plus impozit, un detailing interior, 1 senzor de marsarier, 2-3 diagnoze samd. Toate astea duc la un cost putin peste 200mil. Nu am inclus in lista spalat, vulcanizare, produse de intretinere si alte nimicuri din astea. Partea proasta e ca ma plictisesc relativ repede de o masina si nu apuc sa amortizez mai deloc cheltuielile facute.
Link to comment
Share on other sites

Nu a avut nici un zgomot inainte de a se rupe?

 

Nu. Am facut un tabel in excel, am cca 7700km de cand am luat masina, iar costurile sunt cam asa: 62mil benzina, 20mil cauciucuri, 28mil casco, 6mil rca, 46mil o revizie mai consistenta, 36mil compresor AC+diverse, plus impozit, un detailing interior, 1 senzor de marsarier, 2-3 diagnoze samd. Toate astea duc la un cost putin peste 200mil. Nu am inclus in lista spalat, vulcanizare, produse de intretinere si alte nimicuri din astea. Partea proasta e ca ma plictisesc relativ repede de o masina si nu apuc sa amortizez mai deloc cheltuielile facute.

Daca schimbi masina unde mai e "Placerea de a conduce"

Eu chiar bag banii cu placere in masina , sa o stiu ingrijita.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu-i chiar asa de urata treaba.

 

O mare parte din problemle aparute la BMW au urmatoarele cauze:

1. Intervalelor mari de revizie (30 000km);

2. Faptul ca BMW in mai toate reclamele si emisiunile sponsorizate incurajeaza mersul de-a latul cu masina;

3. Fiind masini frumoase sunt foarte cautate si multe SH-uri sunt daune totale reparate;

4. Multe au cu 200k km in plus fata de ce indica in bord si reviziile mai serioase nefacute;

5. Faptul ca sunt multi invidiosi care nu au BMW, dar care inventeaza probleme;

6. Service-uri de calitate indoielnica din ro ("Ce cheie dinamometrica dom'le?").

Si altele care nu-mi vin acum in minte.

 

Totusi BMW-ul e BMW!

 

P.S. Tot ce am scris mai sus reprezinta punctul meu de vedere ca posesor de BMW.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Eu nu consider o placere sa bag bani pt piese/reparatii, singura placere ar fi la ceva modificari estetice, o personalizare a masinii pe gustul meu. In rest, chiar nu vad o placere in a cheltui banii pe masina :poke: :hyper:

Si preferi sa mergi cu o masina care merge prost si troncane dar frumoasa ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.