Jump to content

rateuri doar dupa pornire e36


cristi880

Recommended Posts

Poate ma ajuta cineva. De vreo 2 sapt dupa fiecare pornire imi da rateuri,parca nu se alimenteaza, ma "chinuie" asa vreo 1-2 min(daca o las mai mult timp(4-5 ore)) dupa care isi da drumul si merge normal. Cand e motorul cald imediat ce o pornesc se manifesta asa. Am crezut ca trage aer fals,am verificat furtunele...nik.Ce poate avea? Parca respecta un tipar: motor cald -cum pornesc -rateuri dupa care isi revine;;;motor rece mers normal 1-2 min -rateuri- isi revine. Eu accelerez ea da sa "moara" tot asa pana ce isi revine. Vreun sfat? bmw e36 325i 1991 Edited by cristi880
Link to comment
Share on other sites

am fost azi la un baiat cu tester, mi a spus initial ca pompa dupa care ca debitmetru de aer e defect,sa l schimb.Daca nu si revine e si de la pompa de benzina. Nu mi s a parut prea sigur pe el, ca stie ce face.

Sau cel putin ca nu interpreteaza bine erorile. Din cate stiu eu la debitmetru defect, daca scoti mufa isi schimba mersul motorul. Asa se intampla si la mine daca scot mufa, ceea ce ma face sa cred ca debit este bun. Mia spus el ca i apare pe laptop aer insuficient pe fiecare cilindru, benzina prea putina la piston, n am inteles nik.

O sa caut alt tester. Voi ce parere aveti de cele spuse de el. Plus ca si masina isi da drumul la mers dupa 2-3- min. Daca era debit nu trebuia sa mi mearga prost tot timpul?

Link to comment
Share on other sites

La asta m-am gandit si eu, adica tot la pompa de benzina, App, vezi ca mai are si un filtru (la 325 nu stiu unde e pozitionat, dar la 318 se afla sub masina in dreptul stalpului central de pe partea soferului) posibil ca ala sa nu fi fost schimbat de mult timp si sa fie infundat. Pompa de benzina din cate stiu se afla in rezervor.
Link to comment
Share on other sites

am fost azi la un baiat cu tester, mi a spus initial ca pompa dupa care ca debitmetru de aer e defect,sa l schimb.Daca nu si revine e si de la pompa de benzina. Nu mi s a parut prea sigur pe el, ca stie ce face.

Sau cel putin ca nu interpreteaza bine erorile. Din cate stiu eu la debitmetru defect, daca scoti mufa isi schimba mersul motorul. Asa se intampla si la mine daca scot mufa, ceea ce ma face sa cred ca debit este bun. Mia spus el ca i apare pe laptop aer insuficient pe fiecare cilindru, benzina prea putina la piston, n am inteles nik.

O sa caut alt tester. Voi ce parere aveti de cele spuse de el. Plus ca si masina isi da drumul la mers dupa 2-3- min. Daca era debit nu trebuia sa mi mearga prost tot timpul?

Sa nu fie de la regulatorul de relanti,ala nu se vede pe tester nici sonda lamda nu e de neglijat,daca vrei am acasa un motor complet 2.5 pentru dezmembrat si poti proba anumite piese de la el.

Edited by ptm.valy
Link to comment
Share on other sites

bujiile, fisele, bobinele eu zic ca nu sunt. La fel se modifica mersul motorului cand scot fiecare fisa in parte. Inseamna ca functioneaza,toate. Filtrul de benzina are 3-4 luni max de cand l am schimbat.

Pe de alta parte ma gandesc, daca ar fi pompa de benz. sau chiar si filtru, nu ar trebui ca macar o data, de 2 ori sa mi faca probleme masina(simptomele cu rateuri ,dat in nas)dupa momentul in care isi revine?

Prea e un tipar: problema, isi revine si gata. Ma gandesc pompa sa nu functioneze in parametrii, dupa 20,30 km macar un rateu sa dea. Cu filtru la fel dupa ce isi revine masina,dupa alti 10-20 km la fel macar o data sa dea in nas. Incerc sa gasesc o explicatie logica.

Ce ar putea fi, incat dupa ce trece de hopul ala, masina isi revine si pana la urmatoarea oprire a masinii nici un fel de problema. Opresc motorul ,si o iau de la capat cu problemele.

Daca ati mai patit cum, ati rezolvat, sau macar o explicatie logica

Edited by cristi880
Link to comment
Share on other sites

Azi am fost la service la alt tester. Mi a iesit defecta sonda lambda (cred ca asa se scrie). Atat. Altceva mi a spus ca nu poate vedea testerul. Problema este ca mi a mai spus ca nu asta ar fi moptivul pt care imi face asa ci ar fi ceva mecanic:bujii,pompa benzina ...ceva ce nu poate vedea pe tester si ca sonda asta asfecteaza foarte putin mersul motorului si consumul, dar nu asta ar fi cauza problemei mele. Ati mai avut simptome de sonda defecta? Astept pareri,experiente...neplacute

Am mai fost la alt mecanic i am explicat situatia, asta din urma mi a spus ca pompa de benzina iese din discutie pt ca ar fi trebuit sa intrerupa la acceleratii bruste, sa nu i ajunga debitul de benzina (asta dupa ce isi revine masina). Inclin sa i dau dreptate, parca are putina logica.

Ca s ar putea sa traga aer fals pe undeva pe la admisie,sa dam toata admisia jos sa verifice furtunuri, oringuri parca. Si asta sa fie motivul pt care la primul tester mi a iesit aer insuficient. Inclin sa i dau dreptate, dar totusi am o retinere. Daca asta ar fi motivul (aer fals) nu ar trebui sa nu si mai revina,sa dea in nas mereu,rateuri sa nu se accelereze? Aici nu prea mai pare logic.Cel putin pt mine. Mi a scos mufa de la debitmetru, s a mnodificat mersul motorului putin (cat sa se simta ca s a umblat undeva). A zis ca i prea nesemnificativa schimbarea si ca s ar putea sa nu functioneze debit in parametrii. Asta cand pica nu pica de tot?

Astept si parerile voastre, poate reusesc sa o rezolv. As vrea sa schimb exact buba, daca nu ar fi sonda ar putea sa mai astepte. E si vreo 4 mil.

Link to comment
Share on other sites

Ti-am mai spus o data mai sus ca este sonda lambda! am tot un 325 si tot la fel facea si la mine! uite-te la relee si cauta releul de la preincalzitorul sondei lambda ,mai exact releul nr 3 , cu motorul rece scoate releul si porneste masina , o sa vezi ca nu mai face deloc asa , o sa ai consumul un pic mai mare la pornire pana se incalzeste esapamentul dar dupa aia consumul isi revine la normal
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.