Jump to content

BMW e91 320d nu face drituri


Cristi_S

Recommended Posts

se pare ca modelele mai noi nu derapeaza asa usor ceea ce e foarte bine pentru siguranta in trafic.

daca totusi vrei sa te invarti cu ea prin vreo parcare pustie atunci incearca cu anvelope uzate dupa ce le incingi suficient si pe un asfalt nu foarte rugos.

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa slabesti o idee prezoanele de la una din rotile spate, in felul asta pacalesti diferentialul si se blocheaza pe partea cu roata ce are prezoanele slabite si transfera cuplul pe roata cealalta, este f simplu.

+1 doar ca trebuie sa slabesti si suporti de la motor si cutie. .Asa vei avea senzatii tari. Poti sa filmezi totul?.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Vreau si eu sa citesc master-ul in PDF daca se poate, chiar sunt curios. Poti exclude partile ce tin de proprietatea individuala.

Mi se pare un subiect misto.

Daca imi lasi un email si il mai si gasesc se rezolva. Daca nu-l gasesc iti trimit o carte tehnica a locmotivei unde o sa ai ce citi.

 

 

cica... gata esti primit in comunitate... ai si bmw, ai trecut si botezul... :goodjob:

 

Multzam frumos... cred.

 

+1 doar ca trebuie sa slabesti si suporti de la motor si cutie. .Asa vei avea senzatii tari. Poti sa filmezi totul?.

Multzam frumos de idee, doar ca vezi tu eu pot sa obtin senzatiile tari si altfel (la mine mai merge jucaria).

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

lasand mistoul la o parte masina ta nu face drifturi din cauza diferentialului si al motorului diesel. Daca vrei drifturi da 1000 de euro si cumparati un e30 si numai chinui motorul asta diesel care si asa nu este el f stralucit. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Clona??? Mi-ai facut ziua.

 

Ca sa nu mai fac si alte posturi inutile ideea care reiese din posturile catorva cunoscatori, este ca masina nu e tocmai cea mai potrivita pentru drifturi in adevaratul sens al cuvantului, cel putin nu in conditii de aderenta buna. Lucrul pe care-l banuiam si eu. Oricum cand o sa am pofta de drifturi o sa incerc pe cat posibil sa le fac folosind flick-uri si nu clutch-dump, clutch-kick, shift-lock... asta pt cei carora le pasa de distributie.

 

Inca odata multumesc.

detaliaza si pt cei care nu se pricep ce inseamna clutch dump, clutch kick, shift-lock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

detaliaza si pt cei care nu se pricep ce inseamna clutch dump, clutch kick, shift-lock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ti-a raspuns colegul Tudor mai sus. Sunt cam toate lucrurile misto dar care fac rau...

Erai totusi ironic?

 

asa ceva....si mie imi este rusine cateodata ca am BMW

Sa mori tu ca ai?

Link to comment
Share on other sites

A fost fierbere acilea.

 

 

Sigur nu iti trebe LSD apare imediat ceva polei, gheata sau zapada te joci un pic dupa care te saturi. Uiti de aspectul asta, o sa bifezi casuta din lista "to do cu E91" si treci mai departe cu diverse intrebari pe foarum despre probleme comune de utilzator BMW.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Inca odata multumesc ptr raspunsurile pertinente, ptr restul... indiferenta.

 

Intrebarea nu era tocmai simpla, si nicidecum ptr baietzashii cu nr de BH, TX, CC si ce dreaq o mai fi(prezenti in numar destul de mare).

 

Raspunsul pe care eu il gasesc cel mai potrivit este dat de modul de functionare al diesel-ului, combinat cu modul de functionare al turbo-ului (pe langa LSD).

Raspunsul corect cred eu ca este turo lag.

 

Astfel:

 

La diesel ai putere din plin de accelerare atat timp cat stii sa ti-o creezi dinainte de a avea nevoie de ea, si anume sa ai deja presiune de turbo cand ai nevoie de kick (franand cu stangu si alte procedee), ei tocmai asta e problema ca in timpul driftului este nevoie in permanenta sa blip-ai pedala de aceleratie, lucru care merge fara probleme la benzina insa nu si la diesel ca pierzi boost-ul.

 

 

Am dreptate?

 

gustere cand aveam eu bmw tu te incalteai cu fesul ,si mai ne miram de ce nu isi cumpara lumea bmw uri din romania

"Te incaltai(U OX) cu fesul" OMG, nici nu puteam sa imi imaginez asa ceva. Pun pariu ca ai avut o copilarie grea si ca faci senzatie in satul tau.

Edited by Cristi_S
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu cred ca merita sa chiui masina, incercand sa faci drift-uri, burnout-uri si cerculete. Pe langa faptul ca greutatea masinii depaseste 1500kg, puterea nu este suficienta pentru mentine masina in derapaj controlat.

Scoate banchetele, scaunul pasagerului si poate, repet, poate asa vei reusi sa o mentii doua curbe in derapaj.

 

Plus de asta, masina nu este construita si gandita pentru a face ce doresti tu. O masina break este facuta sa iti duca copii la scoala si sa iti transporte multe bagaje si multi pampersi in vacante.

 

Cauta\contruieste o masina cu un raport putere/greutate cat mai mare si asa iti vei indeplini dorinta.

 

Nu merita sa strici o masina de familie incercand sa faci cu ea ce trebuie sa faca o masina sport special construita pentru drift.

Nu este logic, oricat de nebun si dornic esti de asa ceva.

Edited by MihaiMAN
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.