Jump to content

My Toy E46 FL


Undercover

Recommended Posts

deoarece am avut probleme cu pornirea, am fost cu masina in service.. am schimbat periile electromotorului si pe langa acestea si celelalte piese care mai aveau probleme. bielete antiruliu, bucsa bascula stanga, curelele de accesorii, senzor presiune ulei, placute de frana...acum masina zambeste, nu troncane, nu bate...trecem la imbunatatiri pe partea estetica in curand. :X
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
iti dai seama ca nu, o sa revopsesc unde e nevoie dar mai intai o sa vopsesc si bandourile sa vad cum ma impac cu ideea. faza e ca imi place prea mult modelul asta de bara si d-aia am facut compromisul asta, sa speram ca o sa iasa conform asteptarilor. sunt nerabdator si am emotii. :p
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Se vand jantele de aliaj care au fost pe masina. Sunt echipate cu anvelope de vara in perfecta stare, pe fata pereche Bridgestone Potenza RE050 225/45R17,spate pereche Pirelli P Zero Rosso 245/40R17.

Pret 1200 de lei.

Daca va intereseaza lasati PM cu nr de telefon si o sa va contactez in cel mai scurt timp.

post-32837-0-18522500-1388863088_thumb.jpg

post-32837-0-68544900-1388863097_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Cand am ziz "umbla la componente" ma refeream la inlocuit Turbina Intercoler Injectoare...etc

 

PS: Jantele sunt styling 137 http://felgenkatalog.auto-treff.com/

 

 

Salut,

 

Long time no see..

 

Acum masina se afla in posesia unui prieten, deci i-am dat privilegiul sa foloseasca in continuare acest cont. Dau "Reply" acestei postari deoarece dupa un eveniment nefericit , tipul a fost nevoit sa schimbe turbina optand pentru o turbina de pe motorul 2.0d, 150 de cai. Interesul lui ar fi sa mareasca oarecum puterea motorului. Credeti ca prin schimbarea turbinei va reusi lucrul asta? Poate influenta negativ faptul ca turbina s-a schimbat fara a schimba si intercoolerul sau injectoarele motorului?

 

Ma rog, deranjul a fost mult mai mare deoarece s-a constatat ulterior ca cilindrul 4 era inundat, fapt ce a condus la demontarea chiulasei, rectificarea acesteia, schimbarea garniturii de chiulasa, schimbarea tachetilor, a pompei de ulei care era foarte puturoasa...practic putem considera asta un RK in adevaratul sens al cuvantului.

 

Asteptam ideile si sugestiile voastre care cu siguranta ne voi fi de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.