Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

E90 177CV limp mode?


Probleme turbo in trecut?  

7 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Am deschis acest topic pentru ca nu pot gasi rezolvare de unul singur la problema mea, sperand sa nu fiu singurul cu acest tip de manifestare a problemei mele cu E90-ul.

 

De cand a inceput sa se lase frigul afara pana astazi inclusiv, masina a inceput sa aiba un "inceput de sfarsit" - la drum lung, constant cu pedala, la un moment dat in jurul a 2000 rpm in momentul in care calc foarte putin acceleratia parca ar vrea sa schimbe intr-o viteza inferioara de 2-3-4 ori (zvacneste).. si de aici incepe suspiciunea mea pt EGR ( in teorie, imi imaginez ca atunci cand calc acceleratia, actuatorul egr trebuie sa se miste pt a inchide din gazele de pe evacuare si nu o face cum trebuie)

 

Azi dimineata a fost a 7-a zi in care masina, inca de la pornire, nu a vrut sa traga absolut deloc. Restartul nu rezolva nimic, in schimb in toate celelalte dati si-a revenit singura dupa ceva mai mult timp cu motorul oprit.

 

In momentul in care este in limp mode, daca o accelerez in gol, si mai ales in vitezele 1-2, la eliberarea pedalei se aude o refulare din filtrul de aer, tot sunetul motorului este schimbat dar repet, nu am furtune fisurate, pur si simplu parca mi se intoarce aerul din filtrul de aer.

De asemenea, porneste fara probleme, trage ca inainte pana aproape de 2000rpm, nu tremura la relanti, insa ajunge cu greu la ture mari in sarcina si huruie..

 

Acum o saptamana am avut aceiasi problema numai ca incercand sa o fortez, am indus eroarea "reduced power". Toata ziua am pornit masina, inca de la ignition fara sa pornesc motorul aparea eroarea, dar seara am fost nevoit sa plec, am incercat pedala 50% si a inceput sa traga cum trebuie, dar in 5 minute dupa asta a aparut eroarea cu filtrul de particule. (masina are 170.000 km)

 

Astept pareri. INPA nu imi merge, nu stiu de ce, cred ca am avut ghinion cu interfata.

Filtrul de aer este curat, nu am furtune sparte, acum o saptamana am curatat maf, map, mai putin egr pt ca nu am avut timp (si consider ca aceasta este cea mai probabila cauza), si am incercat sa actionez manual egr cu vaccum, care parea sa functioneze (repet, fara sa desfac, fara sa verific daca este imbacsit.

Edited by Ddevilwrc
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord, insa vreau sa aflu niste pareri legate de aceste simptome.

 

Ca de obicei, dupa 3 ore astazi in care masina a fost parcata, si-a revenit. Am gasit un furtunas de vaccum care era foarte tensionat si putin crapat, avea o pierdere foarte lenta a presiunii. Nu stiu daca am rezolvat problema prin schimbarea lui insa exista o sansa ca acesta sa fi fost cauza. De asemenea astazi am scos furtunasul de vaccum care intra in egr si l-am blocat constatand ca si la celelalte masini pe care le-am avut un raspuns mai bun al pedalei de acceleratie, si in 40 km cat am mers cu el blocat nu am avut acele balbaieli intre 1800-2200 ture pe care le aveam ocazional. Partea proasta e ca dupa 30 de km a aparut EML fara erori pe bc / idrive si tare as vrea sa stiu ce sa-i fac sa nu mai apara....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.