Jump to content

Sfaturi pentru Bmw e46 318ci


Recommended Posts

Ce se poate curata pe la motor, de ex. clapeta de acceleratie, egr,conducte, bujii.

Ar fi de folos si postarea de topicuri ca sa ma pot documenta.Multumesc

masina ta nu are EGR, in schimb are un sistem de recuperare a uleiului din gazele arse, denumit valva PCV care in timp mai trebuie inlocuita, cu furtunele aferente.-poti cauta cu search topicuri deschise pe aceasta tema

 

alte conducte nu ai ce curata, doar un schimb de bujii

 

clapera de acceleratie se curata si ea, nu e fff complicat

 

mai multe detalii despre motorul tau si probleme specifice mai gasesti aici(asta nu inseamna ca trebuie sa le ai si tu):

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/80783-motor-n42-e46-318i/page__hl__pcv

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103044-problema-motor-e46-318i-20l-143cp-n42/

 

iar ceva diy gasesti in sectiunea dedicata:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/forum/61-diy-seria-3/

Link to comment
Share on other sites

Deocamdata am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat bujiile,filtru aer. Deja alearga mai bine.

Urmeaza sa curat valva pcv, sper sa fie intreaga.

Cu timpul am sa schimb si intinzatorul de lant, cand vine si schimbul de ulei. Pana acum am mers pe 5w30. As vrea sa stiu daca e mai bun pt. motorul acesta 0w30. Castrol sau Bmw?

Link to comment
Share on other sites

Deocamdata am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat bujiile,filtru aer. Deja alearga mai bine.

Urmeaza sa curat valva pcv, sper sa fie intreaga.

Cu timpul am sa schimb si intinzatorul de lant, cand vine si schimbul de ulei. Pana acum am mers pe 5w30. As vrea sa stiu daca e mai bun pt. motorul acesta 0w30. Castrol sau Bmw?

 

0w40 , nu intelegi , schimba intinzatorul de lant ....nu mai astepta nimic . Trebuia schimbat de IERI !

Link to comment
Share on other sites

tot 0w40 castrol recomand .. eu asta am pus la motorul acesta mai ales ca vine iarna, nu strica un ulei putin subtire...inainte sa incerci sa cureti valva sa incerci testul cu capacu de ulei gen motor pornit deschizi capacu si vezi absortia si mai ales dupa ce cureti sau ce gasesti daca e vreo schimbare.. bafta
Link to comment
Share on other sites

Probleme nu as putea spune, doar ca vreau sa mearga ceas,motorul se aude bn nu bate nimic de aceea nu as vrea sa schimb inca intinzatorul, dar daca trebuie o sa-l schimb.

dupa 5w30 castrol vs.5w30 bmw

si dupa 0w40 castrol vs.0w40 bmw

 

sa inteleg ca 0w40 castrol e mai bun.

 

Am sa vad si chestia cu capacul.

Link to comment
Share on other sites

si testul ala ce vrea sa arate totusi ? :rolleyes: Intinzatorul vechi e mult mai slab ca forta de tensionare si in plus se poate bloca , ca urmare bmw a scos unul imbunatatit si recomanda shimbarea celui vechi . Urmarile sunt patine rupte pt ca lantul nu e intins corect si joaca pe acolo si deterioreaza partile de plastic , apoi sare de la punct , deci e mult mia costisitor ). Acum tu faci cum vrei sau ce-ti permite bugetul , desi nu e f scump . Motorul asta e destul de pretentios , probabil urmeaza schimbul de simeringuri daca ai peste 170 k km . Valva ccv si diverse scurgeri ulei . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

ok.

Daca schimb intinzatorul trebuie sa mai i-au vreo garnitura ceva la intinzator, mai trebuie umblat pe la lant, pus la punct sau se schimba pur si simplu?

Ce marime trebuie sa aibe intinzatorul ca sa fiu sigur ca i-au pe cel bun?

daca ai fi citit posturile din link.....ai fi vazut faptul ca intinzatorul are un cod....si ca in topicurile respective sunt explicatii clare despre intinzator, faptul ca din 2003 a fost pus un model revizuit, ca cel vehi nu se mai fabrica, iar schimbarea este descrisa tot acolo:

 

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/09/93

 

 

intinzatorul vine cu o-ring in pachet.

Link to comment
Share on other sites

daca ai fi citit posturile din link.....ai fi vazut faptul ca intinzatorul are un cod....si ca in topicurile respective sunt explicatii clare despre intinzator, faptul ca din 2003 a fost pus un model revizuit, ca cel vehi nu se mai fabrica, iar schimbarea este descrisa tot acolo:

 

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/09/93

 

 

intinzatorul vine cu o-ring in pachet.

Ms.

 

Am mai schimbat intinzatorul cu unul oem, schimbat filtru+ulei castrol 0w40.

Vreau sa mai curat valva aceea pcv si regulatorul de relanti.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BV71&mospid=47611&btnr=11_3180&hg=11&fg=15

valva pcv e cea nr 1.?

Si unde e regulatorul de relanti?

Link to comment
Share on other sites

Ms.

 

Am mai schimbat intinzatorul cu unul oem, schimbat filtru+ulei castrol 0w40.

Vreau sa mai curat valva aceea pcv si regulatorul de relanti.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BV71&mospid=47611&btnr=11_3180&hg=11&fg=15

valva pcv e cea nr 1.?

Si unde e regulatorul de relanti?

valva pcv nu se curata...se schimba, si recomandabil cu furtunele aferente, ca masina are deja o varsta si mai bine sa previi o eventuala problema

 

 

mai poti curata clapeta de acceleratie,nu este asa greu....demontezi furtunul dupa debitmetru si ai sa vezi clapeta de acceleratie,se curata cu wd 40 si o carpa curata

Edited by Eugen B
Link to comment
Share on other sites

valva pcv nu se curata...se schimba, si recomandabil cu furtunele aferente, ca masina are deja o varsta si mai bine sa previi o eventuala problema

 

 

mai poti curata clapeta de acceleratie,nu este asa greu....demontezi furtunul dupa debitmetru si ai sa vezi clapeta de acceleratie,se curata cu wd 40 si o carpa curata

Clapeta am curatato.

Acum urmeaza sa dau jos pcv-ul cu furtunele sa vad in ce stare sunt, eventual regulatorul de relanti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Multumesc de sfaturi mi-au fost de ajutor.

Acum cu vremea acesta de iarna am o problema cand pornesc motorul, mai exact dau cheie si motorul se balbaie aproape se opreste, trebuie sa o accelerez un pic ca sa nu sa se opreasca. Dupa ce e cald motorul nu mai am aceasta problema porneste normal.

Exact ca in videoul de pe youtube patesc.

Rezolvarea celui care a postat clipul a fost cu un update la softul masinii cu ultima versiune.Stie careva care ar fi ultima versiune la soft? A incercat cineva sa faca update cu sss Progman sau cu WinKfp? Ar trebui sa mai verific si altceva inainte sa fac update-ul de soft

http://www.youtube.com/watch?v=E39PBkKTqbo

Link to comment
Share on other sites

mie imi pare a debitmetru...dar asta e usor de verificat, scoti mufa si vezi cum merge cu mufa scoasa.

Am facut test la debitmetru cu INPA, am sa incerc si cu DIS v57, am inteles ca valorile din INPA nu sunt prea exacte.

Masina e an fab. 12.2001 totusi ma gandesc sa fac si un update de soft.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de sfaturi mi-au fost de ajutor.

Acum cu vremea acesta de iarna am o problema cand pornesc motorul, mai exact dau cheie si motorul se balbaie aproape se opreste, trebuie sa o accelerez un pic ca sa nu sa se opreasca. Dupa ce e cald motorul nu mai am aceasta problema porneste normal.

Exact ca in videoul de pe youtube patesc.

Rezolvarea celui care a postat clipul a fost cu un update la softul masinii cu ultima versiune.Stie careva care ar fi ultima versiune la soft? A incercat cineva sa faca update cu sss Progman sau cu WinKfp? Ar trebui sa mai verific si altceva inainte sa fac update-ul de soft

http://www.youtube.com/watch?v=E39PBkKTqbo

si la mine face identic...dar uneori , n am idee de la ce e...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am sa incerc si varianta asta :D

Totusi ma bate gandul sa fac si update la soft. Am instalat INPA,NCS,WINKFP,DIS, imi da bateie de cap progman-ul la instalare.

Rezolvat,imi tragea aer fals pe la carcasa la filtru de aer,care era crapata, am rezolvat-o acum porneste mult mai bine.

 

Am o problema mai veche, nu mi am batut capul cu ea pt.ca nu ma afecta cu nimic, doar ca am martorul la baterie aprins in bord.

Au fost schimbate: releu incarcare+fulia la alternator si de atunci sta aprins martorul, mi s-a spus ca necesita resetare din tester.

Alternatorul incarca, masurat cu multimetru.

Am sters eroare atat cu inpa cat si cu dis, doar ce se sterge si apare inapoi, deci problema persista.

In imagini spune ca am un nou alternator si trebuie sa reprogramez calculatorul?

Are cineva idee cum as putea rezolva?

post-57640-0-85291600-1362431553_thumb.jpg

post-57640-0-89332800-1362431561_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.