Jump to content

E90 330d LCI vs E60 530d LCI


buldy

Recommended Posts

Eu nu cred ca toti cei care zic ca E90 nu este spatios si ca E60 este mai mare ==> deci mai bun si chiar au nevoie de acel spatiu, in sensul sa-l si foloseasca intr-adevar! Multi din care zic asta, nici macar n-au familii cu cel putin o nevasta in dotare :p sa nu mai zic de copil mic care mai trebe pe langa si un scaun, carucior, etc, dar totusi il dau un "must" Parerea mea este ca o zic mai mult din pricina ca de obicei ce-i mare e bun. Sau si mai mult exista ideea/targetul numit "limuzina" ce se traduce prin lux si muuult spatiu! Eu cred ca-i o idee preconceputa perpetuata si transmisa mai departe!
Link to comment
Share on other sites

Am cam tras niste concluzii in urma discutiilor:

1. Nu va fi in niciun caz manuala

2. Momentan sunt inclinat catre E60 dar foarte putin. Imi place mult design-ul la E90 facelift parca e total diferit fata de cel fara facelift in sensul bun.

 

O alta nedumerire o am in ceea ce priveste norma de poluare. E60 din 2009 ar trebui sa aiba euro 5 dupa cum a scris un coleg anterior insa pe mobile mai toate sunt date cu euro 4 si doar vreo 2-3 cu euro 5, asta cel putin in cautarile mele.

Edited by buldy
Link to comment
Share on other sites

Siguranta pe timp de iarna iti spune si tie ceva? Daca tot te bagi iar unde nu te pricepi.

 

KIP asta stie numai sa ma intarate mereu :)

 

Pe zapada e super cutia automata. E cea mai buna,no comment :)

 

E mai sigura cea automata iarna mai ales la cele cu tractiune spate, pleaca mult mai lin de pe loc(multi nu stiu sa plece de pe loc) daca vrei sa faci frana de motor o pui pe manual, nu as alege manuala in veci in detrimetul automatei. E mai comoda si in oras si la drum lung.

La drum lung daca faci multe depasiri automata e vis, in oras nu mai zic.

Link to comment
Share on other sites

e60 3.0d + automata , cumperi unu Euro 4 acu , platesti taxa repede si o recuperezi ... gasesti si cu dotari frumoase un euro 4 , 2007-2008 ... parerea mea e ca daca iti iei e90 nu merita motorul de 3.0d pe el , e motor de croaziera asta , e90 e o masina de oras , mai stransa + ca motorul de 2.0d are 177cp care sunt arhi-suficienti pt caroseria de e90 ... eu mi-am luat un e60 lci 3.0d automata zilele trecute si mi se pare genial ... nu mi-as mai lua masina mica niciodata(vin de pe un golf 5 gti) nici nu iti mai vine sa ii dai cand vezi ce confort ai in el ... acum depinde si pentru ce vrei tu masina ... fa un test drive cu fiecare si da-ti seama singur de ce vrei ...
Link to comment
Share on other sites

Concluzie : automata e mai buna ca manuala. Fie pentru KIP.

Sa desfiinteze astia cutia manuala ca nu-i buna de nimic. :)

 

Ca de obicei, o iei pe aratura.... A zis cineva ca nu-i buna de nimic cutia manuala?

 

Cel care a deschis acest topic a vrut niste pareri de la noi, atat! Si vad ca s-a decis, vrea automata :thumbsup:

 

ps.. cel mai bine, face un drive test cu ambele (manuala,automata) si alege ! simplu..

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

Am cam tras niste concluzii in urma discutiilor:

1. Nu va fi in niciun caz manuala

2. Momentan sunt inclinat catre E60 dar foarte putin. Imi place mult design-ul la E90 facelift parca e total diferit fata de cel fara facelift in sensul bun.

 

O alta nedumerire o am in ceea ce priveste norma de poluare. E60 din 2009 ar trebui sa aiba euro 5 dupa cum a scris un coleg anterior insa pe mobile mai toate sunt date cu euro 4 si doar vreo 2-3 cu euro 5, asta cel putin in cautarile mele.

 

acolo este trecuta data primei inmatriculari, nu data fabricatiei.

Link to comment
Share on other sites

Intre cele doua masini eu as alege e90-ul LCI, tocmai din pdv al designului care nu este departe de noul model de seria 3.

Bmw-ul este o masina destinata soferilor care conduc cu pasiune asa ca sigur conteaza si dinamica, deci tot 3-arul.

Ansambul cutie viteze manuala si ambreiaj nu este cel mai stralucit la BMW (CDV-ul care nu prea isi are rostul) asa ca eu iti recomand automata, desi personal am ales cutie de viteze manuala pt chestii gen clutch kick sau rev match.

 

Daca mergi in DE sa o cumperi personal e un lucru bun ca masina sa aiba TUV valabil.

Link to comment
Share on other sites

Da asta ma atrage si pe mine la seria 3 - cutia automata si faptul ca e mai sportiva, totusi nu vreau sa fac un compromis foarte mare la confort. Tocmai am aflat ca seria 5 din 2009 este Euro 4, vanzatorul e60-ului alb mi-a confirmat. Data de productie este 9.2009 conform VIN-ului. Deci sunt aproape convins ca nu exista E60 530d cu euro 5. In cazul asta se cam schimba preferinta catre E90.
Link to comment
Share on other sites

E90 nu am condus. Am condus doar E60 si imi place foarte mult. Deja am gasit un E60 interesant pe care il urmaresc, altul decat cel din link chiar daca e Euro4

@bitz E60-ul din link este fabricat in 09.2009 conform decodarii VIN-ului iar vanzatorul mi-a confirmat ca e Euro 4. E90 are Euro 5 pentru ca are motorul de generatie noua N57 cu 245cp. E60-ul are M57.

Link to comment
Share on other sites

Am condus ambele: 530d si 330d.

 

e90-ul e mic. Venind de pe un E60, e90-ul "ma strange". Simt mai ales la piciorul drept cu care lovesc canalul dintre scaune. La e60 pot sta mai cracanat la volan.

 

Spatiul din spate e mic la E90. Mult mai bine se sta in E60.

 

La condus, mi-a placut 330d parca putin mai mult insa insuficient ca sa ma faca sa imi doresc unul.

 

As merge pe 530d.

 

P.S. Cumpara unul mai nou. Nu cred ca vrei sa ti se rupa lantul de distributie. (se intampla se pare si pe 3.0d 2007-2009)

Link to comment
Share on other sites

S-a dat o asa zisa lege pe 25 oct 2012. Am citit-o si eu dar nu se intelege mai nimic. Zice ca se suspenda plata taxei de poluare si ca cei care au platit-o din 2007 incoace pot cere returnarea ei la circa de finante de unde apartin.

A fost cineva acolo sa faca o astfel de cerere de returnare si i s-a spus ca nu au habar de asa ceva si ca trebuie publicate si normele de aplicare a legii.

In concluzie e o lege pur electorala USL cu scopul de a prosti lumea acum ca se apropie alegerile.

 

Bala, ai uitat sa mai spui ceva de E90 - mare grija la modul cum intri inauntru ca risti ca dai cu capul de cheder , la fel si la iesire. Nu stiu cum naiba o fi gandit-o de tre sa stai numai aplecat cand intri si cand iesi. Cine n-a mai intrat pana acum intr-un E90 ,cel putin in a mea, a dat cu capul de fiecare data de chederul ala nenorocit si cam doare.:)

Link to comment
Share on other sites

S-a dat o asa zisa lege pe 25 oct 2012. Am citit-o si eu dar nu se intelege mai nimic. Zice ca se suspenda plata taxei de poluare si ca cei care au platit-o din 2007 incoace pot cere returnarea ei la circa de finante de unde apartin.

A fost cineva acolo sa faca o astfel de cerere de returnare si i s-a spus ca nu au habar de asa ceva si ca trebuie publicate si normele de aplicare a legii.

In concluzie e o lege pur electorala USL cu scopul de a prosti lumea acum ca se apropie alegerile.

 

Bala, ai uitat sa mai spui ceva de E90 - mare grija la modul cum intri inauntru ca risti ca dai cu capul de cheder , la fel si la iesire. Nu stiu cum naiba o fi gandit-o de tre sa stai numai aplecat cand intri si cand iesi. Cine n-a mai intrat pana acum intr-un E90 ,cel putin in a mea, a dat cu capul de fiecare data de chederul ala nenorocit si cam doare.:)

S-a suspendat doar pt masinile inamtriculate in Ro inainte de 2007.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am tot postat pe acest forum intrebari, nelamuriri, probleme ciudate, secrete si alte intrebari. Mare mi-a fost mirarea sa vad ca exista unii care cunosc detalii mai bine decat angajatii de la reprezentanta si altii sunt atat de pe dinafara subiectului incat ar ezita la o intrebare gen: "bmw e90 are tractiune fata?".

 

Hai sa ne intelegem:

 

1. NU EXISTA e60, 3.0 EURO 5. Foarte multi au postat aici inducandu-l pe buldy in eroare spunand foarte siguri pe ei si fara nici un fel de documentare in prealabil ca DA, dupa 2008/09 toate sunt EURO 5. Nimic mai fals!!!! Nu este nici unul Euro 5.

 

2. Din 2008/09 s-a facut upgrade la NOUL iDrive, acela cu hdd, care se misca decent, nu cel oribil care cand vrei sa introduci o adresa sta si-ti caraie dvd-ul ca la o rasnita de cafea. Acel nou iDrive, din 2008/09 a fost pus pe toate modelele. Schimbarea motorului cu cel de aluminiu din 231 de cai in 245 cai full aluminium a coincis cu acest upgrade al iDrive-ului. Chiar daca logica BMW AG nu prea este bine pusa la punct si parca ar fi fost intuitiv sa puna pe toate masinile acelasi motor de 2993cmc, uite ca NA, nu au facut-o! De ce sa presupunem???

3. Ce e mai grav este ca o taxa de inmatriculare la un euro 4 (231 cai) vs euro 5 (245) este de vreo 2500 de eur. Bine ca s-a documentat mai bine inainte sa cumpere, ajungea cu ea in tara si trebuia sa mai faca rost de 2500 de eur ca sa o inmatriculeze. Unde mai pui ca isi baga si unghia-n gat ca putea cu acei bani sa ii investeasca intr-un 3er mai dotat.

 

4. Mergi pe seria e e90 facelift. Masina nu este uzata moral ca un e60, a suferit acel facelift care ii da sedanului fix acea scanteie cu care se apropie mai mult de f30 si motorul face toti banii. Vei gasi masini destul de dotate si intretinute in zona asta 08/2008 - 2009.

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.