Jump to content

MotorizĂŁri 318d / 320d E90 facelift sunt Euro 4 sau Euro 5


Maxx85

Recommended Posts

Salutare tuturor!

 

Având ĂŽn vedere faptul cĂŁ doresc sĂŁ achiziționez cât mai repede un E90 facelift, 318d sau 320d, aș vrea sĂŁ vĂŁ cer sfatul ĂŽn privința ĂŽncadrĂŁrii acestor modele, ĂŽn funcție de data fabricației ĂŽn normele de poluare la RAR. Parcurgând zilnic site-urile cu mașini din Germania, am ajuns la concluzia cĂŁ aceste modele se gĂŁsesc atât cu motorizarea Euro 4 cât și Euro 5. De exemplu, existĂŁ 318d din 2008 la care apare mențiunea Euro 5, și existĂŁ 318d din 2009 Euro 5. Cel puțin așa apare ĂŽn anunțuri. Nu-mi prea vine a crede cĂŁ nemții greșesc asemenea aspecte.

Personal aș prefera motorizarea Euro 5, și vreau sĂŁ evit ca odatĂŁ adusĂŁ mașinĂŁ ĂŽn țarĂŁ, cei de la RAR sĂŁ-o califice Euro 4.

Știu cĂŁ cel mai sigur ar fi sĂŁ cer o copie de pe Brief-ul mașinii, pe care vreau sĂŁ cumpĂŁr ĂŽn mod concret, și sĂŁ merg la RAR cu seria de șasiu, ĂŽnsĂŁ poate are careva vreo altĂŁ idee sau sursĂŁ de informație.

 

Merci,

Link to comment
Share on other sites

Motorul sigur va fi N47, ĂŽnsĂŁ, din câte am ĂŽnțeles din topicul despre problema cu lanțul de distribuție, acest motor N47 este fabricat din 2007, iar ĂŽn 2007 sigur ĂŽndeplinea doar norma Euro4. Abia din 2009 au fĂŁcut modificĂŁri la acest motor.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Motorul e acelasi, pus atat pe E4 cat si pe E5 ( N47 incepand de la sfarsitul lui 2007). Din 10/2008 a aparut modelul facelift LCI euro 5.

Ala de pe carsontheweb e euro 5.....probabil au gresit in anunt ( sau poate e varianta xDrive dar ma indoiesc - atentie ca xDrive s-a fabricat euro 4 si in 2009). Dar vezi ca nu poti lua de acolo fiind persoana fizica. Iti trebuie pe cineva cu firma care are cont acolo si poate participa la licitatii.

Edited by Andrei_VUV
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu este xdrive, parca vad ca la RAR il scot euro 4, am mai citit ca depinde si de codul motorului si ca euro 5 a fost obligatoriu din septembrie 2009. Nu este problema cu contul, am o cunostinta care se ocupa :) Pretul ..nu este fix, este licitatie .. Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

alte pareri?

 

Stiu ca acest post este din 2014 dar poate se mai uita si azi cineva(asa cum o fac si eu) si ma gandeam sa scriu asta. Am eu BMW 320D face-lift fabricație 11.2008 si este euro5. Din cate stiu eu, cele face-lift cu distribuția in spate, sunt toate euro5. O zi buna.

Edited by PATEU
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Stiu ca acest post este din 2014 dar poate se mai uita si azi cineva(asa cum o fac si eu) si ma gandeam sa scriu asta. Am eu BMW 320D face-lift fabricație 11.2008 si este euro5. Din cate stiu eu, cele face-lift cu distribuția in spate, sunt toate euro5. O zi buna.

In principiu, dupa 2009 sunt Euro 5, benzina si motorina, eu an benzina.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

 

https://www.rac.co.uk/drive/advice/emissions/euro-emissions-standards/

 

Euro 5

Implementation date (new approvals): 1 September 2009

 

Implementation date (all new registrations): 1 January 2011

 

The big news for Euro 5 was the introduction of particulate filters (DPFs) for diesel vehicles, along with lower limits across the board. For type approvals from September 2011 and new cars from January 2013, diesel vehicles were subject to a new limit on particulate numbers. DPFs capture 99% of all particulate matter and are fitted to every new diesel car. Cars meeting Euro 5 standards emit the equivalent of one grain of sand per kilometre driven.

 

 

Euro 5 emissions standards (petrol)

CO: 1.0g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">THC: 0.10g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">NMHC: 0.068g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">NOx: 0.06g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">PM: 0.005g/km (direct injection only)

 

 

Euro 5 emissions standards (diesel)

CO: 0.50g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">HC + NOx: 0.23g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">NOx: 0.18g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">PM: 0.005g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">PN [#/km]: 6.0x10 ^11/km

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards

 

 

=> din septembrie 2009 -> a inceput "era" EURO 5.

 

 

Link to comment
Share on other sites

https://www.rac.co.uk/drive/advice/emissions/euro-emissions-standards/

 

Euro 5

Implementation date (new approvals): 1 September 2009

 

Implementation date (all new registrations): 1 January 2011

 

The big news for Euro 5 was the introduction of particulate filters (DPFs) for diesel vehicles, along with lower limits across the board. For type approvals from September 2011 and new cars from January 2013, diesel vehicles were subject to a new limit on particulate numbers. DPFs capture 99% of all particulate matter and are fitted to every new diesel car. Cars meeting Euro 5 standards emit the equivalent of one grain of sand per kilometre driven.

 

 

Euro 5 emissions standards (petrol)

CO: 1.0g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">THC: 0.10g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">NMHC: 0.068g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">NOx: 0.06g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">PM: 0.005g/km (direct injection only)

 

 

Euro 5 emissions standards (diesel)

CO: 0.50g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">HC + NOx: 0.23g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">NOx: 0.18g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">PM: 0.005g/km<br style="-webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; box-sizing: border-box;">PN [#/km]: 6.0x10 ^11/km

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards

 

 

=> din septembrie 2009 -> a inceput "era" EURO 5.

 

Normele Euro au fost intotdeauna anuntate cu mult timp inainte pentru a da posibilitatea producatorile de masini sa dezvolte tehnologii/motoare care sa le indeplineasca.

Septembrie 2009 era termenul limita pana la care producatorii auto mai puteau lansa masini noi (din punct de vedere model) Euro 4 iar ianuarie 2011 termenul limita pana la care se puteau inmatricula masini noi Euro 4. Insa producatorii auto au lansat frecvent (istoric vorbind) masini care sa aiba norme de poluare superioare inainte de a fi efectiv impuse de UE.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.