Jump to content

variaza turatia motorului


Recommended Posts

Salut !

 

A mai patit cineva asa ceva ?

 

De cand pornesc motorul si pana trece temperatura de zona albastra la un interval de ~ 10 sec. turatia scade la 500 rpm. si apoi urca la 1500 rpm. apoi se stabilizeaza singura la 800 rpm. si dupa ~ 10 sec. face la fel. Daca o tin eu turata la 1000 rpm. nu mai face.Dupa ce trece de zona albastra se comporta normal.

 

Cred ca este vreun senzor de temp. sau debitmetrul.

 

Ce parere aveti ?

Link to comment
Share on other sites

e motorul rece.fiind si mai frig afara pana isi atinge temp optima face asa. Doar si tu ai spus ca face cam o juma de minut treaba asta.Eu zic ca e ceva normal , nu ai nimic stricat.

178113[/snapback]

E deranjant ! Cand ajunge la 500 rpm. trepideaza(tinde sa moara).Inainte nu facea asa.Totul dureaza mai mult de jum. de minut;vreo 5 minute pana trece indicatorul de zona albastra.

Link to comment
Share on other sites

E deranjant ! Cand ajunge la 500 rpm. trepideaza(tinde sa moara).Inainte nu facea asa.Totul dureaza mai mult de jum. de minut;vreo 5 minute pana trece indicatorul de zona albastra.

178114[/snapback]

Nu a avut nimeni problema asta ?................?
Link to comment
Share on other sites

Nu a avut nimeni problema asta ?................?

181545[/snapback]

 

eu am 330d, mie dimineata cand e rece imi urca de la 800 la 1000, sta 5 secunde pe 1000, coboara inapoi la 800, sta 5 secunde pe 800 si urca inapoi la 1000, dupa ce se incalzeste motorul nu mai face asa, eu zic ca e normal, totusi nu ar trebuii sa iti scada sub 700-800 rpm, cel mai probabil senzoru ala care iti tureaza motoru automat cand e rece este defect

Link to comment
Share on other sites

asa am patit si eu pana astazi cand am umblat la chestia aia care are rol de soclu automat adica iti tureaza motorul pana ajunge la temp optima. vezi poate asa este si la tine.succes :blink:

179196[/snapback]

 

 

salut,

 

am aceiasi problema si eu, spune-mi te rog unde e chestia aia de care vorbesti tu ca eu nu am vazut-o pana acum :) .Tot un E34 am si eu dar e 520i .

daca pui si o poza te pun la acatiste :) ( numai de bine) ca ma enerveaza rau variatia asta de turatie cand e motorul rece.

 

multumesc !!

Link to comment
Share on other sites

Salut !

 

A mai patit cineva asa ceva ?

 

De cand pornesc motorul si pana trece temperatura de zona albastra la un interval de ~ 10 sec. turatia scade la 500 rpm. si apoi urca la 1500 rpm. apoi se stabilizeaza singura la 800 rpm. si dupa ~ 10 sec. face la fel. Daca o tin eu turata la 1000 rpm. nu mai face.Dupa ce trece de zona albastra se comporta normal.

 

Cred ca este vreun senzor de temp. sau debitmetrul.

 

Ce parere aveti ?

178108[/snapback]

 

 

Salut!

Problema asta nu are nici o legatura cu debimetrul!

Cea mai probabila eroare iti vine de la senzorul de temperatura lichid racire: acesta ii comunica socului electric temperatura motorului, daca acest senzor este stricat(slabit) nu mai comunica corect temperatura lichidului de racire astfel socul electric nu mia stie ce sa faca. 90% iti vine eroarea de la senzorul de temperatura.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Problema asta nu are nici o legatura cu debimetrul!

Cea mai probabila eroare iti vine de la senzorul de temperatura lichid racire: acesta ii comunica socului electric temperatura motorului, daca acest senzor este stricat(slabit) nu mai comunica corect temperatura lichidului de racire astfel socul electric nu mia stie ce sa faca. 90% iti vine eroarea de la senzorul de temperatura.

185198[/snapback]

Multumesc ! Asta banuiam si eu. Am mai patit acelasi lucru la 325 (urs) .A tebuit sa-l curat cu spray de contacte si apoi a functionat impecabil.

Ai cumva idee pe unde vine senzorul asta la M52 B28 ?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc ! Asta banuiam si eu. Am mai patit acelasi lucru la 325 (urs) .A tebuit sa-l curat cu spray de contacte si apoi a functionat impecabil.

Ai cumva idee pe unde vine senzorul asta la M52 B28 ?

185416[/snapback]

 

Din pacate nu stiu sa-ti zic exact unde-i. Se afla undeva infipt in blocul motor :blink: la vedere. Daca ai un OHM-metru il poti verifica frumos. conectezi cele 2 fire la ohm-metru si cu cat ii mai cald motorul cu atata trebuie sa scada rezistenta si invers.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.