Jump to content

X3 sau ce?


fbdcnt

Recommended Posts

vreau sa va spun ca ma invart pe la audi de cateva zile, era sa iau un a5 sportback. am, citit forumul alora, sunt praf. bmw cred ca sunt beton armat pe langa alea, au probleme de care noi nu am auzit. si la aia diesel se infunda, la tfsi se depune funingine/ carbon in motor. a inebunit lumea, nu mai face nimeni masini.
Link to comment
Share on other sites

http://www.cardotcom.com/photos/cars01/2013-mercedes-benz-glk350/2013mb-glk350-01-m.jpg

 

http://image.trucktrend.com/f/38363389/2013-Mercedes-Benz-GLK350-rear-left-side-view.jpg

 

http://media.caranddriver.com/images/media/219893/2010-mercedes-benz-glk350-interior-photo-219923-s-1280x782.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acura RDX, dar modelul anterior daca mai gasesti pe undeva. Are motor de 2.3 benzina fata de modelul 2013 care are V6 3.7l. E tot o Honda dar care arata altfel:

http://imageshack.us/a/img22/5381/acurardx1.jpg

http://imageshack.us/a/img836/3364/acurardx2.jpg

http://imageshack.us/a/img38/3203/acurardx3.jpg

http://imageshack.us/a/img13/7351/acurardx4n.jpg

http://imageshack.us/a/img688/1208/acurardx5.jpg

Link to comment
Share on other sites

m-am uitat si la accura, infinity, lexus. pe de o parte sunt prea exotice - asta inseamna ca orice mica problema e o mare problema. in plus, au motoare mari, eu as vrea 2000 max pt impozit mic. m-am scarbit de astia cu audi desi a5 e frumos, cel putin mie imi place. am inceput sa ma uit la berline, seria 3 noua cu pachet m arata f misto in interior. poate iau tot bmw, mor de ras.

 

http://img20.imageshack.us/img20/4512/bmw3int.jpg

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

in momentul de fata nu cred ca mai exista cel putin la bmw o masina fara probleme specifice , cel putin din seriile mai noi >E90 E60 in sus

 

- motoarele diesel avem probleme majore cu distributia / turbina / filtru dpf + cele tipice injectoare - filtre - galerii de evacuare etc

- motoarele pe benzina aspirate - probleme la _chiulasa_ - proasta ungere / design prost din fabricatie / probleme cu tachetii / zgomotoase / temperatura uzuala a motorului fiind relativ mare

- motoare pe benzina supra-alimentate - probleme cu turbinele / probleme cu pompele de inalta presiune / probleme cu ungerea

 

La toate astea adaugam dorinta producatorului ca masinile sa se strice - recomanda intervale de servisare aberante + 25.000-30.000 km / lipsa unei JOJE 90% din ele se bazeaza pe senzorul de nivel ulei + atentie mare in cartea tehnica a masinii BMW NU RECOMANDA COMPLETAREA CU ULEI DECAT ATUNCI CAND NIVELUL SCADE CU 1L SUB LIMITA / lipsa unui ceas in bord care sa indice temperatura motorului - practic masina ne anunta ca motorul este incins cand deja el fierbe ( acest indicator exista intr-un meniu ascuns , si indica temperatura antigelului )

 

Si pe langa toate astea avem problemele electronice / electrice de tot felul care vin automat atunci cand o masina are nshpe module - nshpe senzori si alte lucruri care in 90% din cazuri sunt inutile

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

in momentul de fata nu cred ca mai exista cel putin la bmw o masina fara probleme specifice , cel putin din seriile mai noi >E90 E60 in sus

 

- motoarele diesel avem probleme majore cu distributia / turbina / filtru dpf + cele tipice injectoare - filtre - galerii de evacuare etc

- motoarele pe benzina aspirate - probleme la _chiulasa_ - proasta ungere / design prost din fabricatie / probleme cu tachetii / zgomotoase / temperatura uzuala a motorului fiind relativ mare

- motoare pe benzina supra-alimentate - probleme cu turbinele / probleme cu pompele de inalta presiune / probleme cu ungerea

 

La toate astea adaugam dorinta producatorului ca masinile sa se strice - recomanda intervale de servisare aberante + 25.000-30.000 km / lipsa unei JOJE 90% din ele se bazeaza pe senzorul de nivel ulei + atentie mare in cartea tehnica a masinii BMW NU RECOMANDA COMPLETAREA CU ULEI DECAT ATUNCI CAND NIVELUL SCADE CU 1L SUB LIMITA / lipsa unui ceas in bord care sa indice temperatura motorului - practic masina ne anunta ca motorul este incins cand deja el fierbe ( acest indicator exista intr-un meniu ascuns , si indica temperatura antigelului )

 

Si pe langa toate astea avem problemele electronice / electrice de tot felul care vin automat atunci cand o masina are nshpe module - nshpe senzori si alte lucruri care in 90% din cazuri sunt inutile

 

-Caseta directie,

-Coloana directie

-Volanta cu masa dubla etc.

 

Pana la urma a testat cineva un Duster 4x4? Sunt curios ce poate masina asta .

Link to comment
Share on other sites

Toata lumea lauda tdi-urile CR si sincer eu pe formul audi nu am auzit pe cineva sa se planga de pb majore.

vai de capul meu, am vrut sa iau a5 2.0tdi sportback, imi place f mult, seamana putin cu r8, dar am zis sa citesc nitel forumul alora. m-am ingrozit, acum ma uit dupa 320xda asta nou. ma apuca nebunia. am sa vad dupa 7 ian ce o sa fac. ma mananca rau de a5 ala.

 

http://img2.netcarshow.com/Audi-A5_Sportback_2012_800x600_wallpaper_02.jpg

 

http://img2.netcarshow.com/Audi-A5_Sportback_2012_800x600_wallpaper_0e.jpg

 

http://img2.netcarshow.com/Audi-A5_Sportback_2012_800x600_wallpaper_0f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pe forumul dedicat toata lumea lauda noile dieseluri,singura buba comuna ar fi clapeta de la acceleratie care este posibil sa nu tina nici 60k km,insa este ieftina,pb se remediaza usor.Mai sunt doi sau trei care se plang ca uneori balbaie la relanti,insa in rest nu se plange nimeni nici de distributie,nici injectoare,volanta,dpf,nimic.Daca mai punem la socoteala si faptul ca 95% dintre posesori am sh-uri trceute bine de 150k km si 90% masini luate de pe autovit eu zic ca sunt beton.

 

Intr-adevar exista niste rechemari in service pt 2.0tdi,pb cu scurgeri de motorina pe la coloana de injectie,pb se remediaza in 30 min,asta nu se poate numi pb serioasa si macar ii cheama in service,bmw se face ca ploua cu pb f grave.

 

Am un b8 tdi 143cp in fam,mie mi se pare beton.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

vai de capul meu, am vrut sa iau a5 2.0tdi sportback, imi place f mult, seamana putin cu r8, dar am zis sa citesc nitel forumul alora. m-am ingrozit, acum ma uit dupa 320xda asta nou. ma apuca nebunia. am sa vad dupa 7 ian ce o sa fac. ma mananca rau de a5 ala.

 

http://img2.netcarshow.com/Audi-A5_Sportback_2012_800x600_wallpaper_02.jpg

 

 

Foarte frumoase a5-urile sportback, am vazut chiar ieri unul, rosu-Sline.. superb, da foarte bine culoarea rosie pe el..Si nu cred sa fie chiar asa de pacatoase..

Link to comment
Share on other sites

cum am zis si mie imi plac, sa treaca reevelionul si daca imi dau aia un deal bunicel il iau si gata. am asa o manie ci masinile si motoarele, acum mi s-a chitit pe asta. sper sa nu-mi iasa.

negru il iau.

 

http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/23/6034/15542103/audi-a5-sportback-black-1080p-2654.jpg

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Smechera masina. Dar parca erai in cautare de SUV ?!

asa este dar nu vezi ca n-ai ce lua? sunt fie vechi, fie urate.

transmite lui taica-tu la multi ani din partea mea. si tie la fel bineinteles. poate veniti impreuna pe la mine cand aveti treaba pe aici. nu l-am vazut de mult.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Orice maÂşinĂŁ are bube. A treia zi de CrĂŁciun am gĂŁsit dimineaĂâşa iar problemele la oglinzi. DupĂŁ ce cĂŁ merg rar, nici atunci ĂŽn liniÂşte.

 

75% sunt (eram, nici nu mai Âştiu) decis sĂŁ o dau. M-am uitat iar dupĂŁ maÂşini. Am avut pânĂŁ acum 3 asiatice, fiabilitatea lor e din cĂŁrĂži, la Hyundai, care e cam de-o vârstĂŁ cu X3, am schimbat de câteva ori ambreiaj, amortizoare Ăâ˘i altele, e super tare sĂŁ n-ai faruri când ai nevoie Ăâ˘i vezi dintr-o datĂŁ cĂŁ nu mai merg.

 

Ăn plus la dinamicĂŁ sunt la ani luminĂŁ faÞã de X3.

Link to comment
Share on other sites

bmw 320xdA sau audi a5 sportback 2.0 tdi. intre astea am ramas. restul le-am eliminat din diverse motive, unul important fiind lipsa de "vino-ncoa". am scos si evoque, nu imi place interiorul, faptul ca e cam de pitipoanca si motorul peste 2000. asta ramasese singurul suv pe lista.
Link to comment
Share on other sites

desi am audi, iti recomand f30-ul...

daca alegi insa a5-ul, alege musai motorul de 170cp si quattro

vezi la optiuni ca alea faine se termina cu plus ...

recomand farurile led, stopurile led, clima 3 zone, sunet b&o, servotronic, suspensie activa, drive select

 

daca tot doreai suv, de ce nu te uiti la allroad ? nu mai au pb la motoare...

 

 

ps : nu mai doresc sa ne certam / jignnim...

Link to comment
Share on other sites

deci strict din pozele puse bmw imi pare mai misto. :))))

strict la poza se cam reduce, prin asta intelegand optiune personala, strict subiectiva. in rest pe hartie probabil ca sunt la fel. nu iau quattro la audi pt oras nu e de folos. iau la bmw ca trage spatele. in plus x-drive e mai usor decat muntele de fiare torsen/haldex. v-am mai zis, am facut teste si parateste, cu masinile mele nu vrajeli din reviste sau de pe net. pe sosea merge mai bine x-drive pe teren greu in special noroi quattro merge mult mai bine. nu fac offroad. cel mai destept a fost un vecin de si-a luat cu 7000 niva noua pt iarna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.