Jump to content

URME DE OXIDARE LA MAI TOATE FURTUNELE


Recommended Posts

Sal.... deci scurt si la obiect...

masina este din Nemtia... are 80 mii KM 2004 ...

 

dece sunt ozxidate majoritatea mufelor sa le zic asa... sau capetele metalice de la furtunele de la motor....???

 

Care sunt cauzele... si care pot fi efectele....

si inca o problema...

cum imi dau seama dc masina a fost lovita ...inainte....\

???

 

 

ROG UNUL DIN MODELATORII ACESTUI FORUM>>>>> SA MUTE ACEST TOPIC IN SECTIUNEA TEHNIC.....

 

Brouserul imi joaca mereu feste... SORRY

Edited by Miguel
Link to comment
Share on other sites

De obicei metalul oxideaza din cauza agentilor chimici din aer...probabil aer sarat..e posibil ca cineva sa fi fost cu masina pe o faleza si sa-l fi prins o furtuna care sa-i fi introdus aer saturat cu apa de mare prin spatiul de sub capota motorului...furtuna a trecut...dar umezeala accea a lucrat asupra metalului...

E doar o supozitie...poate putin cam SF :blink:

Link to comment
Share on other sites

De obicei metalul oxideaza din cauza agentilor chimici din aer...probabil aer sarat..e posibil ca cineva sa fi fost cu masina pe o faleza si sa-l fi prins o furtuna care sa-i fi introdus aer saturat cu apa de mare prin spatiul de sub capota motorului...furtuna a trecut...dar umezeala accea a lucrat asupra metalului...

E doar o supozitie...poate putin cam SF :blink:

178203[/snapback]

 

 

Aha.. deci ceva gen sare...asa cum se arunca la noi iarna...

Link to comment
Share on other sites

Ca sa-ti dai seama daca a fost lovita, sunt mai multe metode "la ochi" ca sa zic asa;

1. pune masina pe o rampa si vezi daca vreunul din lonjeroane are semne de reparatie sau sudura pe el, ceea ce-ar insemna ca masina a fost lovita puternic in fata,

2.verifica data farurilor, e pe o placuta deasupra lor, daca farurile au data sa zicem 10.2005 si masina e din 2004, e clar ca au fost schimbate in urma unei coliziuni, dar asta poate sa fie si o tamponare asa ca nu e relevant.

3. verifica la stalpi, la imbinari daca sunt urme de vopsea sau unele panouri au alta nuanta.

4. daca masina e pe rampa vezi pe dedesubt ce lovituri are , la praguri sau in spate la cutie.

 

Multe lucruri ti le poate spune un mecanic tinichigiu, ca isi da seama mai usor. Oricum banuiesc ca vrei sa vezi daca masina a avut lovituri mai serioase, ca asa bari schimbate sau alte mici reparatii are, imi vine greu sa cred ca exista masina fara nici un eveniment..

Link to comment
Share on other sites

De obicei metalul oxideaza din cauza agentilor chimici din aer...probabil aer sarat..e posibil ca cineva sa fi fost cu masina pe o faleza si sa-l fi prins o furtuna care sa-i fi introdus aer saturat cu apa de mare prin spatiul de sub capota motorului...furtuna a trecut...dar umezeala accea a lucrat asupra metalului...

E doar o supozitie...poate putin cam SF :blink:

178203[/snapback]

 

:)

De obicei metalele OXIdeaza din cauza......................OXIgenului din aer, nu din cauza sarurilor. E un proces absolut normal, numai ca unele metale oxideaza mult mai repede decat altele. Mult mai repede se vede efectul la Aluminiu decat la Cupru, de exemplu. De aia au si aplicatii diferite, in functie de proprietatile fiecaruia (contactele electrice sunt de obicei din Cu<sau Au, Ag, etc>, nu din Al). In cazul furtunelor de care vorbesti, probabil ca materialul folosit oxideaza relativ repede, acest lucru nefiind important in functionarea instalatiei respective. Daca te deranjeaza, poti sa le cureti cu o perie si ai rezolvat problema.

Link to comment
Share on other sites

:blink:

:D

De obicei metalele OXIdeaza din cauza......................OXIgenului din aer, nu din cauza sarurilor. E un proces absolut normal, numai ca unele metale oxideaza mult mai repede decat altele. Mult mai repede se vede efectul la Aluminiu decat la Cupru, de exemplu. De aia au si aplicatii diferite, in functie de proprietatile fiecaruia (contactele electrice sunt de obicei din Cu<sau Au, Ag, etc>, nu din Al). In cazul furtunelor de care vorbesti, probabil ca materialul folosit oxideaza relativ repede, acest lucru nefiind important in functionarea instalatiei respective. Daca te deranjeaza, poti sa le cureti cu o perie si ai rezolvat problema.

179021[/snapback]

:) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Sal.... deci scurt si la obiect...

masina este din Nemtia... are 80 mii KM 2004 ...

 

dece sunt ozxidate majoritatea mufelor sa le zic asa... sau capetele metalice de la furtunele de la motor....???

 

Care sunt cauzele... si care pot fi efectele....

si inca o problema...

cum imi dau seama dc masina a fost lovita ...inainte....\

???

ROG UNUL DIN MODELATORII ACESTUI FORUM>>>>> SA MUTE ACEST TOPIC IN SECTIUNEA TEHNIC.....

 

Brouserul imi joaca mereu feste...  SORRY

178155[/snapback]

 

Oxidul de pe prinderile metalice nu este o mare problema - se curata lejer cu o perie de sarma...e ciudat insa fiindca a mea este din 2002 si nu am pic de oxid din asta pe nicio prindere.

Ref la cum iti dai seama daca a fost lovita, vezi ca exista un topic deschis parca de Coobra - cum sa cumperi o masina second hand - sint foarte multe detalii acolo

Link to comment
Share on other sites

Oxidul de pe prinderile metalice nu este o mare problema - se curata lejer cu o perie de sarma...e ciudat insa fiindca a mea este din 2002 si nu am pic de oxid din asta pe nicio prindere.

Ref la cum iti dai seama daca a fost lovita, vezi ca exista un topic deschis parca de Coobra - cum sa cumperi o masina second hand - sint foarte multe detalii acolo

179334[/snapback]

 

 

multam mult..... tocmai aici este intrebarea...

uite cum gandesc..eu... cu cat sunt mai multe componente ma vechi...puse la locul lor....cu urme de oxidare rugina su ce mai vrei tu...cu atat sunt sansele mai mari ca masina sa nu fi fost lovita....adica piesele sunt neschimbate pe ea......cu cat sunt mai multe piese noi ...aparent noi pe ea,,,,cu atat sunt mai mari sansele sa fi fost inlocuite acele piese....poate chiar in urma unui impact.... bine acum nu stiu cat de adevarata este teoria mea insa este si asta o pb de luat in calcul.....

Link to comment
Share on other sites

multam mult..... tocmai aici este intrebarea...

uite cum gandesc..eu... cu cat sunt mai multe componente ma vechi...puse la locul lor....cu urme de oxidare rugina su ce mai vrei tu...cu atat sunt sansele mai mari ca masina sa nu fi fost lovita....adica piesele sunt neschimbate pe ea......cu cat sunt mai multe piese noi ...aparent noi pe ea,,,,cu atat sunt mai mari sansele sa fi fost inlocuite acele piese....poate chiar in urma unui impact.... bine acum nu stiu cat de adevarata este teoria mea insa este si asta o pb de luat in calcul.....

179356[/snapback]

 

:blink: optimistule

vezi ca asta nu te scuteste de a face verificare cum trebuie pt a vedea daca a fost busita - sper sa nu

ziceam ca e ciudat ca la o masina de 2 ani sa fie oxidate toate chestiile alea...a mea nu a avut accident, am verificat-o la sange

by the way, chiar daca a fost busita si i-au fost schimbate anumite piese, este o probabilitate foarte mare ca prinderile vechi sa fi puse la loc - doar piesa sa fie schimbata...de exemplu, daca i-a fost schimbat radiatoru, radiatoru nou nu vine si cu prinderile...se folosesc tot alea vechi

ma rog, verificarea e sfanta pana la urma

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

:blink: optimistule

vezi ca asta nu te scuteste de a face verificare cum trebuie pt a vedea daca a fost busita - sper sa nu

ziceam ca e ciudat ca la o masina de 2 ani sa fie oxidate toate chestiile alea...a mea nu a avut accident, am verificat-o la sange

by the way, chiar daca a fost busita si i-au fost schimbate anumite piese, este o probabilitate foarte mare ca prinderile vechi sa fi puse la loc - doar piesa sa fie schimbata...de exemplu, daca i-a fost schimbat radiatoru, radiatoru nou nu vine si cu prinderile...se folosesc tot alea vechi

ma rog, verificarea e sfanta pana la urma

 

bafta

179376[/snapback]

 

:) :) :) .... nu am vrut sa sugerez nimic ... bine acum nu scitu ce sa zic...ai si tu dretate/...dar si problema pusa de mine trebuie luata in calcul..../ cesa iti zic ...dupa parerea mea.. masina nu a fost lovita...arata impecabil la interior cat si la esterior...am luato de la o casa din germania....am garantie la ea un an....si sunt al doilea proprietar.... pana acum sunt multumit de ea...cu toate ca nu am cu ea f f multi km....

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :)  :) .... nu am vrut sa sugerez nimic ... bine acum nu scitu ce sa zic...ai si tu dretate/...dar si problema pusa de mine trebuie luata in calcul..../ cesa iti zic ...dupa parerea mea.. masina nu a fost lovita...arata impecabil la interior cat si la esterior...am luato de la o casa din germania....am garantie la ea un an....si sunt al doilea proprietar.... pana acum sunt multumit de ea...cu toate ca nu am cu ea f f multi km....

179380[/snapback]

 

ai, atunci nu-ti mai bate capu

suna bine masinuta ta, asa ca, stali linistit si bucura-te de ea

Oxidu nu-i mare spanac

 

:)

Link to comment
Share on other sites

:)

De obicei metalele OXIdeaza din cauza......................OXIgenului din aer, nu din cauza sarurilor. E un proces absolut normal, numai ca unele metale oxideaza mult mai repede decat altele. Mult mai repede se vede efectul la Aluminiu decat la Cupru, de exemplu. De aia au si aplicatii diferite, in functie de proprietatile fiecaruia (contactele electrice sunt de obicei din Cu<sau Au, Ag, etc>, nu din Al). In cazul furtunelor de care vorbesti, probabil ca materialul folosit oxideaza relativ repede, acest lucru nefiind important in functionarea instalatiei respective. Daca te deranjeaza, poti sa le cureti cu o perie si ai rezolvat problema.

179021[/snapback]

Ms mult ...stiam eu ca exact la lectia asta de chimie fusesem dat afara din clasa :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.