Jump to content

probleme primul bmw


Recommended Posts

Salut,

 

 

 

Sunt noul posesor al unu bmw 316 Ti compact 2002, acesta l-am cumparat cu o problema, si anume masina era perfecta pana sa-i spele baieti de la spalatorie motorul dupa curatenie masina nu mai sta la relantii si oscileaza, mi s-a aprins si martorul de verificare motor pe bord, daca-i scot mufa de la motorasul valvometru si o conectez iar parca incepe sa-si revina dar nu complet. la rece totul e perfect nu are nimic.

 

 

Daca stie cineva sa-mi spuna cam despre ce ar fi vorba si daca poate sa-mi dea ceva sfaturi.Tin sa mentionez ca masina are doua posibilitati de a fi refacuta fie in Alba Iulia Fie in Cluj-Napoca care ce imi recomandati

 

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

 

 

Sunt noul posesor al unu bmw 316 Ti compact 2002, acesta l-am cumparat cu o problema, si anume masina era perfecta pana sa-i spele baieti de la spalatorie motorul dupa curatenie masina nu mai sta la relantii si oscileaza, mi s-a aprins si martorul de verificare motor pe bord, daca-i scot mufa de la motorasul valvometru si o conectez iar parca incepe sa-si revina dar nu complet. la rece totul e perfect nu are nimic.

 

 

Daca stie cineva sa-mi spuna cam despre ce ar fi vorba si daca poate sa-mi dea ceva sfaturi.Tin sa mentionez ca masina are doua posibilitati de a fi refacuta fie in Alba Iulia Fie in Cluj-Napoca care ce imi recomandati

 

 

Multumesc anticipat

in primul rand ar trebui sa pui masina pe un tester si in functie de codurile de eroare sa investighezi mai departe.

Link to comment
Share on other sites

in primul rand ar trebui sa pui masina pe un tester si in functie de codurile de eroare sa investighezi mai departe.

 

 

 

Salutare din nou am fost la tester ceva eroare la evacuare nu are legatura cu motorasul valve tronic motiv pentru care am crezut ca masina nu sta la relantii, mi-au spus ca imi trebuie ceva reglaj la distributie( se aude o bataie la motor)axu cu came nu lucreaza .... ceva de genu nu as vrea sa gresesc insa la reprezentanta e foarte scump chiar si acel reglaj, stie cinevea daca ar fi mai bine sa schimb distributia? a schimbat cineva distributia la bmw 316 ti compact?

 

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salutare din nou am fost la tester ceva eroare la evacuare nu are legatura cu motorasul valve tronic motiv pentru care am crezut ca masina nu sta la relantii, mi-au spus ca imi trebuie ceva reglaj la distributie( se aude o bataie la motor)axu cu came nu lucreaza .... ceva de genu nu as vrea sa gresesc insa la reprezentanta e foarte scump chiar si acel reglaj, stie cinevea daca ar fi mai bine sa schimb distributia? a schimbat cineva distributia la bmw 316 ti compact?

 

 

Multumesc

nu stiu la ce service ai fost....insa ori nu se pricep asa bine, ori nu ai inteles tu:

 

 

-daca se aude o bataie la motor....atunci e destul de grav, insa axa cu came nu are cum sa nu lucreze, pentru ca este antrenata de lant....poate ai o eroare la senzorul axei cu came de pe evacuare...ceea ce ar insemna sa schimbi senzorul.

 

-poate problema ta deriva din faptul ca intinzatorul lantului trebuia schimbat....si atunci ti-a sarit de la punct si nu mai este aliniata perfect,sau patinele nu mai sunt in stare buna si atunci lantul "bate".....

 

 

parerea mea este sa mergi undeva unde au mai vazut un asemenea motor si sa iti dea un diagnostic cat mai exact

Link to comment
Share on other sites

nu stiu la ce service ai fost....insa ori nu se pricep asa bine, ori nu ai inteles tu:

 

 

-daca se aude o bataie la motor....atunci e destul de grav, insa axa cu came nu are cum sa nu lucreze, pentru ca este antrenata de lant....poate ai o eroare la senzorul axei cu came de pe evacuare...ceea ce ar insemna sa schimbi senzorul.

 

-poate problema ta deriva din faptul ca intinzatorul lantului trebuia schimbat....si atunci ti-a sarit de la punct si nu mai este aliniata perfect,sau patinele nu mai sunt in stare buna si atunci lantul "bate".....

 

 

parerea mea este sa mergi undeva unde au mai vazut un asemenea motor si sa iti dea un diagnostic cat mai exact

 

 

Salut cam ce ai spus tu am vrut sa zic si eu. Nu ma pot lauda cu cunostinte in mecanica in ceea ce priveste testerul am fost la autotransilvania Cluj.Reprezentanta BMW. mi s-a spus ca am ceva eroare la evacuare si ca imi trebuie ceva reglaj la distributie dar nu stiu sa-mi spuna ce are poate sa fie de la senzorul vanos sau cel de la axu cu came sau orice altceva nu stiu sa-mi spuna pana nu desfac motorul dar desfacutul motor plus sa zicem reparat este exagerat de scump!

Link to comment
Share on other sites

Salut cam ce ai spus tu am vrut sa zic si eu. Nu ma pot lauda cu cunostinte in mecanica in ceea ce priveste testerul am fost la autotransilvania Cluj.Reprezentanta BMW. mi s-a spus ca am ceva eroare la evacuare si ca imi trebuie ceva reglaj la distributie dar nu stiu sa-mi spuna ce are poate sa fie de la senzorul vanos sau cel de la axu cu came sau orice altceva nu stiu sa-mi spuna pana nu desfac motorul dar desfacutul motor plus sa zicem reparat este exagerat de scump!

masina ta are cate n senzor pe fiecare axa cu came, senzor ce citeste pozitia axei in timp ce se invarte...trebuia sa ceri si lista cu erori la scanare.

 

ca sa elimini ipoteza unui senzor defect, ar trebui sa mergi la un service mai ieftin, sa schimbe intre ei senzorul de la admisie cu cel de la evacuare, si apoi la o scanare de erori sa vada daca tot aceeasi eroare persista,atunci trebuie investigat mai departe, sau daca eroarea este pe admisie, atunci senzorul este de vina.

 

daca nu rezolvi in cum am descris mai sus, atunci trebuie desfacut si verificat daca distributia este aliniata:axele cu came fizic sunt prevazute fiecare cu cate un "senzor"-impulse sending wheel piesa 14 care transmite informatiile la senzorii descrisi mai sus, pentru ca "computerul" sa cunoasca tot timpul pozitia fiecarei axe cu came si sa regleze electronic ciclurile de injectie benzina, etc.....cam asta e sistemul vanos.axele cu came sunt antrenate de ceea ce se numeste lantul de distributie

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3189&hg=11&fg=25

 

la tine ar putea fi "dereglat" cel de pe evacuare, deoarece el este se poate "roti" accidental fata de axa cu came fiind prins in surub dupa cum vezi in imaginea atasata, sau se poate ca intinzatorul 7 s-a slabit, lantul a capatat joc, patinele s-au uzat si lantul a capatatjoc.....toate acestea pot fi cauze potentiale, sau mai citisem la cineva pe forum ca pur si simplu s-au spart dintii la piesa 4 din link....deci pana nu se desface nu poti spune exact ceea ce ar trebui facut.

 

 

ca si un sfat...daca te vei hotari sa desfaci motorul....intai gaseste un service care are setul de cale pentru alinierea distributiei, sa ai in vedere ca pe langa patina, intinzator(care sunt convins ca sunt uzate.....si ar fi pacat sa nu le schimbi daca tot iti vei umbla la motor) sa iei in calcul si o garnitura capac culbutori...pentru ca ainierea distributiei nu este posibila fara piesele respective...ai mai jos ceea ce inseamna alinierea

 

 

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/09/89

 

iar schimbat lant, patine, etc.....

 

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/03/84

 

 

setul de cale pentru alinierea distributiei este cam asa, exista mai multi producatori, insa fara el nu faci nimic la acest motor:

 

http://www.ccw-tools.com/uploads/images_products/PDF/Instructions/VS4800.pdf

 

despre motorul tau mai citeste si aici ca s-ar putea sa iti fie util:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103044-problema-motor-e46-318i-20l-143cp-n42/page__st__60__p__1867287__hl__n42__fromsearch__1#entry1867287

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/80783-motor-n42-e46-318i/page__st__100__p__1823532__hl__n42__fromsearch__1#entry1823532

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/122992-problema-emlcheck-engine/page__p__1815272__hl__n42__fromsearch__1#entry1815272

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/page__st__40__p__1809304__hl__n42__fromsearch__1#entry1809304

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/119984-zgomot-distributie-n42/page__p__1795492__hl__n42__fromsearch__1#entry1795492

Link to comment
Share on other sites

masina ta are cate n senzor pe fiecare axa cu came, senzor ce citeste pozitia axei in timp ce se invarte...trebuia sa ceri si lista cu erori la scanare.

 

ca sa elimini ipoteza unui senzor defect, ar trebui sa mergi la un service mai ieftin, sa schimbe intre ei senzorul de la admisie cu cel de la evacuare, si apoi la o scanare de erori sa vada daca tot aceeasi eroare persista,atunci trebuie investigat mai departe, sau daca eroarea este pe admisie, atunci senzorul este de vina.

 

daca nu rezolvi in cum am descris mai sus, atunci trebuie desfacut si verificat daca distributia este aliniata:axele cu came fizic sunt prevazute fiecare cu cate un "senzor"-impulse sending wheel piesa 14 care transmite informatiile la senzorii descrisi mai sus, pentru ca "computerul" sa cunoasca tot timpul pozitia fiecarei axe cu came si sa regleze electronic ciclurile de injectie benzina, etc.....cam asta e sistemul vanos.axele cu came sunt antrenate de ceea ce se numeste lantul de distributie

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3189&hg=11&fg=25

 

la tine ar putea fi "dereglat" cel de pe evacuare, deoarece el este se poate "roti" accidental fata de axa cu came fiind prins in surub dupa cum vezi in imaginea atasata, sau se poate ca intinzatorul 7 s-a slabit, lantul a capatat joc, patinele s-au uzat si lantul a capatatjoc.....toate acestea pot fi cauze potentiale, sau mai citisem la cineva pe forum ca pur si simplu s-au spart dintii la piesa 4 din link....deci pana nu se desface nu poti spune exact ceea ce ar trebui facut.

 

 

ca si un sfat...daca te vei hotari sa desfaci motorul....intai gaseste un service care are setul de cale pentru alinierea distributiei, sa ai in vedere ca pe langa patina, intinzator(care sunt convins ca sunt uzate.....si ar fi pacat sa nu le schimbi daca tot iti vei umbla la motor) sa iei in calcul si o garnitura capac culbutori...pentru ca ainierea distributiei nu este posibila fara piesele respective...ai mai jos ceea ce inseamna alinierea

 

 

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/09/89

 

iar schimbat lant, patine, etc.....

 

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/03/84

 

 

setul de cale pentru alinierea distributiei este cam asa, exista mai multi producatori, insa fara el nu faci nimic la acest motor:

 

http://www.ccw-tools.com/uploads/images_products/PDF/Instructions/VS4800.pdf

 

despre motorul tau mai citeste si aici ca s-ar putea sa iti fie util:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103044-problema-motor-e46-318i-20l-143cp-n42/page__st__60__p__1867287__hl__n42__fromsearch__1#entry1867287

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/80783-motor-n42-e46-318i/page__st__100__p__1823532__hl__n42__fromsearch__1#entry1823532

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/122992-problema-emlcheck-engine/page__p__1815272__hl__n42__fromsearch__1#entry1815272

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/page__st__40__p__1809304__hl__n42__fromsearch__1#entry1809304

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/119984-zgomot-distributie-n42/page__p__1795492__hl__n42__fromsearch__1#entry1795492

 

 

Multumesc tare mult! Sper sa rezolv!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tare mult! Sper sa rezolv!

faci o diagnoza, vezi ce erori sunt stocate, apoi sa stearga erorile, inverseaza senzorii marcati cu galben si apoi dupa ce merge motorul putin inca o scanare-daca senzorul e defect, ceea ce a aparut ca eroare pe evacuare aparea ca eroare pe admisie

post-31137-0-78278900-1353241925_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

faci o diagnoza, vezi ce erori sunt stocate, apoi sa stearga erorile, inverseaza senzorii marcati cu galben si apoi dupa ce merge motorul putin inca o scanare-daca senzorul e defect, ceea ce a aparut ca eroare pe evacuare aparea ca eroare pe admisie

 

 

 

Mersi mult Cand am fost la tester la auto transilvania domnul de la service mi-a scos senzorul cel incercuit de tine cu rosu din functiune sa-mi arate ca motorul merge in avarie.Am cerut acuma la ei o foaie cu erorile care mi-au fost semanalte Ma intriga faptul ca mi-au spus sa fac reglaj la distributie ceea ce poate avea multe intelesuri si conotatii.

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult Cand am fost la tester la auto transilvania domnul de la service mi-a scos senzorul cel incercuit de tine cu rosu din functiune sa-mi arate ca motorul merge in avarie.Am cerut acuma la ei o foaie cu erorile care mi-au fost semanalte Ma intriga faptul ca mi-au spus sa fac reglaj la distributie ceea ce poate avea multe intelesuri si conotatii.

cei incercuiti cu rosu sunt solenoizii vanos....ceea ce spuneam eu ar fi verificarea senzorilor axe came...cei indicati cu sageata galbena, insa daca vei avea lista de erori stocate ar fi mai simplu......

Link to comment
Share on other sites

daca ai motorul N42b20 cel de 143 de CP tin sa te anunt ca esre motorul cu cele mai mari probleme de la BMW! dar asta sa nu te sperie! Ulei iti consuma?

:o 143 de cai are si al meu......

e 318D, N47, ce naiba ca nu mi-am luat BMW sa am probleme cu motorul......

Link to comment
Share on other sites

este cel de 115 cp

 

acum am adus masina din germania are inca numere rosi nu a fost rulata decat 500 de km pe romania. masina are carte service eu am cumparat masina cu problema asta de care stiam de la bun inceput respectiv o bataie usoara la motor dar numa in anumite conditi si masina nu sta la relanti dupa ce se incalzeste moturl sau mai precis cand iasa de sub soc. Are martorul chek engene pe bord aprins, daca ii scot mufa de la motorasul valvetronic se stabiliseaza dar bataia de la motor nu dispare masina este impecabila tehnic in rest si estetic ma indoiesc si eu sa ii schimb distributia sa se fi dus dracu. ce-i de la bmw mi-au zis reglaj distributie. alti sa o schimb nu mai stiu ce sa fac si pe deasupra nici nu sunt prea multi straluci care sa stie sa o schimbe daca ar fi cazu parca ar fi ceva motor extraterestru.cel care mi-a zis sa-i schimb distributia mi-a zis ca daca io schimb o sa mearga no sa mai fie probleme sa nu stea la relanti etc. pe tester mi-a iesit numa ceva eroare pe evacuare atat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.