Jump to content

probleme primul bmw


Recommended Posts

oricum ai vrea....pana la urma tot trebuie sa iti desfaca cineva capacul de la culbutori sa verifice daca distributia e aliniata si daca nu ai ceva bube la vanos.......bataia e clar ceva mecanic(eu banuiesc un lant ce loveste in patine rupte)....in alta ordine de idei....desi e incalcit ce ai tu pe acolo, ai putea sa faci un test sa scoti si mufa de la debitmetru sa vezi cum sta ralanti-ul.

in momentul in care iti va desface sa schimbe patina ar trebui sa se cam elucideze misterele tale......si inca un sfat, ar trebui sa te gandesti si la semeringurile supape....sunt multe N42 care au necesitat schimbare, si o cauza a consumului de ulei....asa ca daca tot o sa desfaci motorul, poate le schimbi si pe alea......ca sa vezi daca prezinti simptomele faci testul cum e descris pe undeva in topicul asta:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/page__hl__n42

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.