Jump to content

Pierd ulei e60


Nelu_ctza

Recommended Posts

Va salut cu respect sunt de curand posesorul a unui bmw e60 530d 2004 automat, probleme nu am cu ea pana acum mai putin cea cu o scurgere de ulei mai exact mi-a iasit furtunul de la intecooler cel care iese din turbina din acel oring (garnitura) masina nu da nici un semn de pierdere de putere sau fum suierat etc. doar ca zemiue ulei pe dedesupt si miroase un pik a fum in it=nterior dar foarte putin, acum intrebarea este de la ce ar fi putut sa sara sau sa se slabeasca garnitura aceia baeti de la service mi-au sugerat sa schimb si epuratorul zic ca ar putea fi infundat si din cauza asta sa fi satit astept parerile voastre va rog cine s-a lovit de problema sau are habar.
Link to comment
Share on other sites

Probleme rezolvate au aparut altele lol.....Vineri inainte sa ajung la mecanic cand am plecat de acasa mi-a aparut mesajul engine fault reduced power scris cu galben si mi-a aparut si acea vana sau mik motoras cum so denumi in bord tot cu galben , masina nu e obstructionata la 3500 de ture sau asa ceva merge absolut normal, acum parca chiar mai bine cu toate consumabilele schimbate si cu galeria de admisie si claperti acceleratie curatazi schimbat garnitura la tubulatura din inox sau ce material o fi acela metalic care iese din turbina si intra in intercooler pe unde pierdeam ulei sau mai bine spus vapori de ulei, as mai avea de rezolvat problema cu galeria de evacuare care se pare ca este fisurata si am primit sfatul sa o inlocuesc cu una de e39 din fonta care nu mai face probleme si aici as avea rugamintea la cei care au facut aceasta modificare daca au intampinat alte probleme , acum si acest mesaj care a aparut nu mi-l mai da ca si mesaj dar mi-a ramas acea vana motoras aprins in bord daca a mai avut cineva problema asta rog ceva sfaturi si nu in ultimul rand as vrea sa schimb uleiul din cutie si filtrul de ulei al cutiei pentru ca nu stiu nimik de masina nu am istoric servis sau asa ceva si dinimeata cand e frig parca da sa smuceasca un pik pana se incalzeste voi ce ma sfatuiti trebue facut si update de soft cand schimbi uleiul sau nu e regula orice sfat este binevenit multumesc.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Probleme rezolvate au aparut altele lol.....Vineri inainte sa ajung la mecanic cand am plecat de acasa mi-a aparut mesajul engine fault reduced power scris cu galben si mi-a aparut si acea vana sau mik motoras cum so denumi in bord tot cu galben , masina nu e obstructionata la 3500 de ture sau asa ceva merge absolut normal, acum parca chiar mai bine cu toate consumabilele schimbate si cu galeria de admisie si claperti acceleratie curatazi schimbat garnitura la tubulatura din inox sau ce material o fi acela metalic care iese din turbina si intra in intercooler pe unde pierdeam ulei sau mai bine spus vapori de ulei, as mai avea de rezolvat problema cu galeria de evacuare care se pare ca este fisurata si am primit sfatul sa o inlocuesc cu una de e39 din fonta care nu mai face probleme si aici as avea rugamintea la cei care au facut aceasta modificare daca au intampinat alte probleme , acum si acest mesaj care a aparut nu mi-l mai da ca si mesaj dar mi-a ramas acea vana motoras aprins in bord daca a mai avut cineva problema asta rog ceva sfaturi si nu in ultimul rand as vrea sa schimb uleiul din cutie si filtrul de ulei al cutiei pentru ca nu stiu nimik de masina nu am istoric servis sau asa ceva si dinimeata cand e frig parca da sa smuceasca un pik pana se incalzeste voi ce ma sfatuiti trebue facut si update de soft cand schimbi uleiul sau nu e regula orice sfat este binevenit multumesc.

 

 

Schimba uleiul+filtru la cutie, o sa iti reseteze adaptarile dupa schimb. Cam asta este tot, cu aceea eroare mergi la tester, galeria de evacuare poti pune linistit de e39.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salutari ! Am aproximativ 6000 km de cand am schimbat uleiul si ieri verificandu`l din iDrive am observat ca nivelul e putin peste jumatate ! Am fost la un service am dat jos scutul atat cel de metal cat si cel de plastic fiind pline de ulei!

Mecanicul care a constat mi a spus ca am nevoie de inlocuirea senzorului de ulei, cel care se vede si in poza deoarece ar picura pe acolo ! Exista aceasta posibilitate? S a mai intalnit careva cu aceasta situatie ?

Multumesc anticipat !

post-67982-0-76669500-1460299262_thumb.jpg

post-67982-0-18758600-1460299270_thumb.jpg

Edited by Luc89
Link to comment
Share on other sites

Da cred ca trebuie golit uleiul. La mine a fost defect senzorul der l am schimbat odata cu schimbul de ulei. Referitor la colegul de mai sus cu resoftarea cutiei, eu te sfatuiesc sa resoftezi daca nu e necesar. socuri am si eu uneori de vreo 6 ani dar asta este. Am citit cateva cazuri pe forum cand au resoftat cutia si a luat/o Braila.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.