Jump to content

BMW 320d e46 NFL nu porneste


Recommended Posts

Buna tuturor ! Imi pare rau ca postul de bun venit este o problema.

Intorcandu-ma spre casa intru pe o straduta schimb din treapta 3 in treapta 2 si motorul se opreste. Ma folosesc de energia cinetica ramasa :) si o trag intr-o parcare.

Incerc sa pornesc masina ... nimic. Motorul invarte dar nu porneste. In bord nici un martor aprins.

 

Fiind intuneric afara si pe deasupra mai si ploua n-am avut timp de verificari amanuntite insa totusi am tras o privire scurta.

M-am uitat la sigurante, nimic ars. Cu panoul de sigurante deschis, am pus contactul si se aude tacanitul de relee deci nimic ars. Tot cu contactul pus am deschis busonul de la rezervor si pompa se aude.

La motor motorina prin furtunase este. In filtru de asemenea, curgea pe-afara.

 

Astept sa treaca noaptea iar dimineata ma bag iar la ea.

 

Parerile dvs ? La ce sa ma mai uit maine ? Pt ce sa-mi pregatesc buzunarul ?

 

Va multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu fie pompa de injectie!!! In rest pe celelalte le rezolvi mai usor(buzunar) :thumbsup:

 

salut cred ca pompa de injectie e sub scaunul soferului,treaba este ca mie nu mai imi pornea la cald,si la rece o lua greu,pune-o pe tester

 

ce spui tu acolo este pompa de motorina (nfl nu are asa ceva)

Link to comment
Share on other sites

De asta ma tem ... pompa de injectie.

Mai avea ceva simptome inainte de patania asta. La rece pornea greu ( 5-10 secunde automat ). Imediat dupa pornirea la rece scotea fum, destul de mult.

La cald o lua la sfert, fara fum fara nimic.

 

Orice parere este binevenita !

Link to comment
Share on other sites

starter (electromotor), pompa injectie sau pompa motorina intermediara.

testerul nu prea te ajuta asa mult in situatia asta...mergi cu ea la un service unde sa-ti faca baietii o diagnoza calumea... sa mai puna si mana sa vada ce si de ce... nu numai din butoane :)

 

faptul ca s-a oprit in mers duce spre pompa de injectie....

Edited by RobyS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mic update: m-am uitat din nou pe la dansa, nu curge nimic, nu e ars nimic. Am dat si o cheie cu gandul ca poate s-a pogorat Duhul Sfant pe ea dar fara succes. Am cumparat un spray de pornire, am pulverizat in filtrul de aer si porneste dar merge atata timp cat ii suflu spray, pe urma se opreste.
Link to comment
Share on other sites

tot asa a facut si a mea. s-a oprit la semafor si nu a mai vrut sa porneasca. la mine pompa de injectie a fost de vina, nu pot sa-ti spun daca partea electrica sau mecanica a pompei pentru ca am auzit cate o parere de la fiecare mecanic.

Poate tu ai noroc si scapi mai ieftin din toata treaba.

A ... si partea cu trasul ... nu cred ca are rost, masina sta pornita cat ii dai cu spray, nu ii baga motorina.

Link to comment
Share on other sites

Am facut si un scan. Mi-a dat urmatoarele erori:

 

# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DDE -> 08/C8 - Glow-plug system

Shadow-memory:

2D/06 - Electronic car immobilisation system

10/02 - Power supply

45/08 - Control unit DDE (CAN controller)

46/0A - Control unit, injection pump (communication)

2F/10 - Speed sensor, crankshaft

65/08 - Charge-air-pressure control

49/08 - Speed sensor, injection pump

48/10 - Control, timing device

08/C8 - Glow-plug system

06/08 - Exhaust-gas recirculation

 

EWS -> 0F/3F - Power on reset

00/03 - Wrong identification, key 0

03/06 - Toleration of changing code increased, key 0

10/01 - Wrong identification, key 1

 

A/C -> 18/02 - Water valve

 

SRS -> 05/C2 - Belt tensioner, driver's side

0A/42 - Side airbag, rear left

0B/42 - Side airbag, rear right

06/C2 - Belt tensioner, passenger side

 

IKE -> BE/C8 - Data-filing difference to central light module (LCM)

8C/84 - Voltage supply, terminal R, faulty

11/84 - Thermal oil-level sensor

CE/81 - Outside-temperature sensor

 

LCM -> 1E/01 - Control unit error in HVAC

1F/04 - Activation, motor for HVAC 1

20/03 - Activation, motor for HVAC 2

Shadow-memory:

33/1F - Sidelight, front right

34/05 - Brake light, left

35/11 - Brake light, right

37/03 - Turn indicator, front right

38/1F - Sidelight, front left

39/0B - High beam, left

3A/03 - High beam, right

3B/04 - Sidelight, rear left

3C/1F - Licence plate light

3D/06 - Sidelight, rear right

3E/06 - Rear fog light faulty

3F/03 - Turn indicator, rear left

40/07 - Turn indicator, rear right

41/0E - Low beam, right

42/09 - Low beam, left

 

ZKE -> 30/03 - K-bus or Control unit for Instrument cluster basis (Gateway)

3D/3F - Central locking system: Short circuit or Open circuit at Motor Tailgate

02/02 - Central locking system: Fuse

01/01 - Wiper: Fuse for Pump, Interior light, Customer cut-off

29/0B - Central locking system: Relay doesn't switch to on at Unlocking

3B/3F - Interior light: Short circuit

Shadow-memory:

90/3A - Battery Voltage: Open circuit

93/01 - Repeat blocking: Unlocking Tailgate

 

RAD -> 02/02 - Error power-supply for antenna

 

 

# SCAN END

 

Acum nu mai stiu care din ele erau cu rosu sau care cu galben. Tipu le-a sters si a doua oara nu a mai aparut. El spunea ca e dus releul de bujii. Sa fie releul ala atat de pacatos incat sa nu lase masina sa porneasca ?

Tot evit sa pun problema pompei de injectie ... inca nu-s psihic pregatit :)) glumesc.

Link to comment
Share on other sites

Am dus-o azi la service. De vina este pompa de injectie, mai exact partea electronica. Mi-a aratat modulul, avea un tranzistor acolo care era deslipit.

Am avut de ales intre:

-reparare modul

-inlocuire pompa

-schimbare modul cu unul nou.

 

Ultima varianta a iesit din start din schema, mi s-a spus ca ajunge intre 3.500-4.000 RON.

Oscilam intre reparare modul si inlocuirea pompei cu una sh, pretul tot acolo bate. In final am ales reparare pt ca imi era frica de eventuala pompa, mi se pare loterie. Am inteles ca primesc si garantie, cat sa va spun nu stiu. Maine ma duc sa ridic masina si va dau toate detaliile eventual alte hibe.

Link to comment
Share on other sites

am schimbat pompa cu totul; am pus noua; nu vrei sa stii cat m-a costat: 7737,74 lei in 17.12.2012 la MHS Militari (tocmai ce luasem taxa de prima inmatriculare inapoi)

pai cum ai schimbat pompa in 17.12.2012 daca acum suntem in 17.11.2012

pretul a fost cu manopera?

cum porneste acum la rece si la cald?

Edited by dragosel_bmw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.