Jump to content

Recontitionare turbo e39


Guest Rosoaga

Recommended Posts

Guest Rosoaga

Salut!! . Am un BMW serie 5 , e39 , 530D , 193 cv ,tip M57, anul 2001 cu 280.000 km . Ceea ce vreau sa fac nu este o problema urgenta si consista in reconditionarea acestui turbocompresor . Saptamana viitoare am sa-i schimb ambreiajul si daca tot ma bag la mecanica m-am gandiat sa-i reconditionez aceasta parte . Nu vreau sa cumpar un turbo nou pentru ca este foarte scump plus ca daca vrei ceva nou nu pot sa iau un turbo piratat si dupa 1 luna sa cedeze . Asa ca m-am gandit sa nu las acest turbo sa moara si sa pot scoate ceva din el ..... Eu , personal nu sunt asa stralucit la mecanica dar am un prieten care lucreaza intr-un serviice . Am cateva nelamuriri in legatura cu acest proces . In primul rand vreau sa stiu daca interiorul turbo-ului pe care il am pe masina mea este asemanator ( sau identic )cu acesta :

 

 

sau http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PSZtP949JHU

 

 

. Pentru a reconditiona , am nevoie si de un kit ceva de genu : http://www.ebay.com/itm/Turbo-T3-T4-T04B-T04E-360-Upgrade-Thrust-Bearing-Garrett-Rebuild-Repair-Kit-Kits-/380395678401?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5891596ac1&vxp=mtr Ma puteti ajuta in legatura cu identitatea , tipul turbo-ului pe care il am si kitul de piese pe care ar trebui sa-l iau . Vreau sa mai mentionez ca eu locuiesc in SP . Deci nu ma pot folosi de magazine Ro . care nu " exporta " . Multumesc !!

Link to comment
Share on other sites

Guest Rosoaga

Crezi ca un kit de 60 dolari va remedia problema ta?

 

Deocamdata lucreaza bine turbo-ul de pe masina mea . Dar o lucrare preventiva nu cred ca e rea la km pe care ii are masina . Tu preferi sa mergi cu masina pana ii " pocneste splina in ea " ?

Link to comment
Share on other sites

daca ai turbina garret exista chit de reparatie original garret! cea ce inseamna ca se schimba tot centrul turbinei cu altul nou centrat si echilibrat de ei. din turbina ta nu ramine decit capacele si geometria variabila. daca te apuci tu si schimbi garnituri ,o-ring-uri si alte bucsi sigur paletii tai nu vor mai fi echilibrati. eu am reconditionat in acest fel o turbina si costul este undeva la 1800-2000 lei,nicidecum 60 euro
Link to comment
Share on other sites

Deocamdata lucreaza bine turbo-ul de pe masina mea . Dar o lucrare preventiva nu cred ca e rea la km pe care ii are masina . Tu preferi sa mergi cu masina pana ii " pocneste splina in ea " ?

daca zici ca turbu merge bine,eu cred ca te legi la cap desi nu te doare.

de curiozitate,cati km are masina cu acest turbo de iti faci griji ca poate pica?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.