Jump to content

Despre BMW e46 320d NFL


Recommended Posts

Bine v-am gasit pe toti! Sunt posesorul unui bmw 320d e46 nfl ,recent achizitionat ,deasemea nou membru al bmwclub.ro.

As dori cateva informatii legate de pompa de motorina: care sunt primele semne de cedare,combateri si costurile reparatiei.

Din cate am inteles turbo intra dupa 2000 ture dak nu ma insel,dar uneori dak merg incept cu prima si a 2-a treapta aproape de 2000 de ture parca se infunda putin iar apoi primeste acel boost! Nu stiu din ce cauza si as vrea sa aud pareri!

Va multumesc anticipat pentru toate informatiile care mi le oferiti! nu sunt un mare cunoscator de mecanica dar am putin habar deci nu ma luati tare de la inceput ^_^

Link to comment
Share on other sites

Salut!Primul lucru pe care tre sa-l faci este sa mergi cu masina sa-i faci o diagnoza.Apoi mai putem vorbi despre problemele aparute.Asa din ce povestesti tu pot sa fie o gramada de probleme.Nu ai dat date exacte ,anul de fabricatie,capacitatea cilindrica,puterea.Astept date noi si mai vorbim.Bafta.
Link to comment
Share on other sites

Salut!Primul lucru pe care tre sa-l faci este sa mergi cu masina sa-i faci o diagnoza.Apoi mai putem vorbi despre problemele aparute.Asa din ce povestesti tu pot sa fie o gramada de probleme.Nu ai dat date exacte ,anul de fabricatie,capacitatea cilindrica,puterea.Astept date noi si mai vorbim.Bafta.

E din 99, 1951 cm , 136 cai !zilele astea merg sa ii fac diagnoza!

Link to comment
Share on other sites

salut prieteni , am si eu nu E46 DIN 99 si nu stiu ce se-ntampla ca raman fara baterie.am desfacut Borna de + am lasato Trei Zile nepornita crezand ca e Bateria de vina cu TOATE CA e noua, azi am incercat sa pornesc si Mers fara Probleme ĂŽn Schimb daca Las Borna Pusa si Nu pornesc Doua Zile NU MAI porneste, ce sa FIE?
Link to comment
Share on other sites

Bine v-am gasit pe toti! Sunt posesorul unui bmw 320d e46 nfl ,recent achizitionat ,deasemea nou membru al bmwclub.ro.

As dori cateva informatii legate de pompa de motorina: care sunt primele semne de cedare,combateri si costurile reparatiei.

Din cate am inteles turbo intra dupa 2000 ture dak nu ma insel,dar uneori dak merg incept cu prima si a 2-a treapta aproape de 2000 de ture parca se infunda putin iar apoi primeste acel boost! Nu stiu din ce cauza si as vrea sa aud pareri!

Va multumesc anticipat pentru toate informatiile care mi le oferiti! nu sunt un mare cunoscator de mecanica dar am putin habar deci nu ma luati tare de la inceput ^_^

Baieti , am observat k dak pornesc motorul si se incalzeste putin porneste sirocoul sau webasto cum ii se spune(nu stiu exact) si scoate mult fum pe o evacuare mica de sub pasager si prin alte zone ale aripei din partea dreapta + k intra si in habitaclu putin fum!Care e parerea voastra?

Link to comment
Share on other sites

Salut!Daca masina este din 99 trebuieste sa verifici toate furtunele de vacuum,cel de la EGR si cel ce duce la turbo.Recomand ca sa schimbi furtunele.Multe probleme se rezolva prin simpla inlocuire a furtunelor.Turbina la motorul tau intra la 1750 rpm,asa ca la 2000 ar trebui sa traga bine.Pune pe cinva sa tureze usor masina si vezi daca tija care intra in turbo se misca in timp ce accelerezi(dai capacele de plastic jos si in partea stanga jos cum stai cu fata la motor se afla acel rezervor de vacuum si turbina cu tija actuatorului de presiune),daca nu se misca inseamna ca ai probleme cu furtunele de vacuum sau cu convectorul de presiune de la turbo.Cum spuneam ,probleme pot fi multe ,fa o diagnoza si spune ce a iesit.Uite iti atasez imagini cu piesele ce tre sa le verifici.

post-46628-0-34735500-1353345112_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Salut!Daca masina este din 99 trebuieste sa verifici toate furtunele de vacuum,cel de la EGR si cel ce duce la turbo.Recomand ca sa schimbi furtunele.Multe probleme se rezolva prin simpla inlocuire a furtunelor.Turbina la motorul tau intra la 1750 rpm,asa ca la 2000 ar trebui sa traga bine.Pune pe cinva sa tureze usor masina si vezi daca tija care intra in turbo se misca in timp ce accelerezi(dai capacele de plastic jos si in partea stanga jos cum stai cu fata la motor se afla acel rezervor de vacuum si turbina cu tija actuatorului de presiune),daca nu se misca inseamna ca ai probleme cu furtunele de vacuum sau cu convectorul de presiune de la turbo.Cum spuneam ,probleme pot fi multe ,fa o diagnoza si spune ce a iesit.Uite iti atasez imagini cu piesele ce tre sa le verifici.

Maine sunt programat la o diagnoza si voi vedea ce si cum,dar eu ma refeream la fumul ce iasa pe o evacuare mica undeva in partea dreapta sub bord aproape de scaunul pasagerului, am inteles k e de la siroco sau webasto(corectati-ma cu denumirea adecvata-precizez k nu am nicio telecomanda sau alte dizpozitive de aprindere sau setare a acelui sirocou)!

Scoate mult fum la un moment dat, imi baga si in habitaclu iar apoi dupa vreo 1 min 2 se opreste! Toate cele sunt de la furtunele respective ?

Edited by feat01
Link to comment
Share on other sites

Fumul care spui tu este de la evacuara webasto-ului,nu este nicio problema,daca te deranjeaza fumul poti dezactiva webasto sa nu mai functioneze,numai ca nu stiu eu cum se dezactiveaza.Iar ce am scris eu mai inainte in postarea anterioara ma refeream la problemele motorului ce nu trage,despre aceasta problema era vorba cand am scris sa verifici furtunele.Bafta
Link to comment
Share on other sites

Fumul care spui tu este de la evacuara webasto-ului,nu este nicio problema,daca te deranjeaza fumul poti dezactiva webasto sa nu mai functioneze,numai ca nu stiu eu cum se dezactiveaza.Iar ce am scris eu mai inainte in postarea anterioara ma refeream la problemele motorului ce nu trage,despre aceasta problema era vorba cand am scris sa verifici furtunele.Bafta

Multumesc pt sfat! Revin maine cu detalii dupa diagnoza. Va urez o noapte buna!

 

PS Se simte cu adevarat ca trage undeva in jurul a 2500-4000 ture, sub 2,5 nu trage cum trebe.

Edited by feat01
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Dragi prieteni , bmw-ului meu din topic i s-au dus cele 4 injectoare si nu am inteles exact ceva culbutori de la capacul de chiulasa in urma unei accelerari bruste in timpul mersului (S-a turat maxim fara sa ii pot face ceva)! Sunt din timisoara si astept de la voi ceva pareri(sa schimb tot e e stricat; sa cumpar alt motor; sroturi ok sau ceva baieti cu piese ok si ieftine). Merci anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Maine sunt programat la o diagnoza si voi vedea ce si cum,dar eu ma refeream la fumul ce iasa pe o evacuare mica undeva in partea dreapta sub bord aproape de scaunul pasagerului, am inteles k e de la siroco sau webasto(corectati-ma cu denumirea adecvata-precizez k nu am nicio telecomanda sau alte dizpozitive de aprindere sau setare a acelui sirocou)!

Scoate mult fum la un moment dat, imi baga si in habitaclu iar apoi dupa vreo 1 min 2 se opreste! Toate cele sunt de la furtunele respective ?

E normal sa scoata ceva fum pe'acolo insa nu sa il bage in habitaclu...poti sa scoti mufele de la webasto si sa mergi cu el "dezactivat" (1-2 zile) pt ati da seama daca fumul care intra in interiorul masinii este din aceasta cauza.

 

Dragi prieteni , bmw-ului meu din topic i s-au dus cele 4 injectoare si nu am inteles exact ceva culbutori de la capacul de chiulasa in urma unei accelerari bruste in timpul mersului (S-a turat maxim fara sa ii pot face ceva)! Sunt din timisoara si astept de la voi ceva pareri(sa schimb tot e e stricat; sa cumpar alt motor; sroturi ok sau ceva baieti cu piese ok si ieftine). Merci anticipat!

Cum ti-a verificat injectoarele?

Link to comment
Share on other sites

Fumul care spui tu este de la evacuara webasto-ului,nu este nicio problema,daca te deranjeaza fumul poti dezactiva webasto sa nu mai functioneze,numai ca nu stiu eu cum se dezactiveaza.Iar ce am scris eu mai inainte in postarea anterioara ma refeream la problemele motorului ce nu trage,despre aceasta problema era vorba cand am scris sa verifici furtunele.Bafta

 

 

la mine dupa ce pornesc masina se aude un ticait in partea dreapta spate. undeva la prag in fata rotii. ticaie si mai repede dar si la interval de o sec. e normal?

Link to comment
Share on other sites

Dragi prieteni , bmw-ului meu din topic i s-au dus cele 4 injectoare si nu am inteles exact ceva culbutori de la capacul de chiulasa in urma unei accelerari bruste in timpul mersului (S-a turat maxim fara sa ii pot face ceva)! Sunt din timisoara si astept de la voi ceva pareri(sa schimb tot e e stricat; sa cumpar alt motor; sroturi ok sau ceva baieti cu piese ok si ieftine). Merci anticipat!

Salut!

Ciudat cum ti-au picat tie 4 injectoare toate deodata!

Vezi ca faza cu se tureaza la maxim dintr-o data se intampla si la defectarea de tot a turbinei!

Cat despre schimbul de piese mare grija cine iti desface motorul mai bine zis chiulasa daca se da jos trebuie cunostinte foarte bune acolo cand o monteaza la loc sa stie ce face ca altfel nu o sa mai ai compresie buna(aparent pare usor o dai jos schimbi garnitura si o pui iar)

legat de piese daca totalul lor indica sume foarte mari iar cele 4 injectoare nu sunt foarte ieftine ...3 normale a cate 900 ron bucata si cel de-al 4-lea cu fir care e cam 1800 ron toate pe bosch(noi) se aduna ceva bani si sigurat gasesti un alt motor la banii aia :thumbsup:

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Ciudat cum ti-au picat tie 4 injectoare toate deodata!

Vezi ca faza cu se tureaza la maxim dintr-o data se intampla si la defectarea de tot a turbinei!

Cat despre schimbul de piese mare grija cine iti desface motorul mai bine zis chiulasa daca se da jos trebuie cunostinte foarte bune acolo cand o monteaza la loc sa stie ce face ca altfel nu o sa mai ai compresie buna(aparent pare usor o dai jos schimbi garnitura si o pui iar)

legat de piese daca totalul lor indica sume foarte mari iar cele 4 injectoare nu sunt foarte ieftine ...3 normale a cate 900 ron bucata si cel de-al 4-lea cu fir care e cam 1800 ron toate pe bosch(noi) se aduna ceva bani si sigurat gasesti un alt motor la banii aia :thumbsup:

 

De asta il intrebasem si eu cum i-a verificat injectoarele, ii cam suspect toate 4 deodata (tinand cont ca 3 is mecanice si 1 elec. )

Depinde si la ce mecanic a fost.Mare grija!

Link to comment
Share on other sites

Da.Nu injectoarele s-au dus( am inteles eu gresit la telefon) ci bujiile !

Mi-a spus k trebuie schimbati tachetii , culbutorii , garnitura de chiulasa.

Acum tachetii ii schimb dar cand am auzit 80 ron un culbutor m-am gandit sa ii schimb doar pe cei terminati. si pe viitor ori schimb toata chiulasa ori cumpar restul culbutorilor pt k am inteles k s-ar putea sa revina acceasi problema deoarece au mai fost schimbati si nu sunt de calitate...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.