Jump to content

Prietenul meu bun, motanul :)


BGeo

Recommended Posts

Asa este mihai, este pasiune. Iar legat de ce ai zis tu, ai dreptate, pana cand ajungi sa socotesti taxa de prima inmatriculare (eu am un fix pe creier si nu vreau s-o inmatriculez in Bulgaria).

Asta cu bulgaria o inteleg, eu am platit aproape jumatate din pretul masini pe taxa. I-am dat in judecata si zilele trecute am si castigat, acum ramane de vazut daca o sa vad vre-odata banii.

Link to comment
Share on other sites

6000 in 2012 cand vine sfarsitul lumii pe un pisoi numai un "pasionat" poate sa ofere

 

Foarte tare!

 

Nu a fost intentia mea sa fiu rau.

Dar 6k pe un e36 facut din bucati in care au intrat 4k(si nu in upgradeuri) e... hitman a zis-o destul de bine.

 

Inteleg ca nu esti de acord cu inmatricularea pe BG.

Oare motorul de 2.8 e trecut in talon?

Link to comment
Share on other sites

Aici am un mic avantaj :D ... in carte e trecut 2,5 fara serii. Deci... nu cred ca-si da seama cineva ca este un 2.5 sau 2.8 deschizand capota. Insa diferenta de bani la impozit se simte.

 

Diferenta de la 2.5 la 2.8 nu e cine stie ce la impozit. Daca aveai 2.0 in acte era o treaba. :hyper:

Edited by cristimm
Link to comment
Share on other sites

Spui ca ai probleme cu ABS-ul, ai cumva si ASC pe masina? Eu am reusit sa-mi repar singur modulul ABS-ASC, i-am decupat "capatana" cu un dremel pentru ca altfel nu ai cum sa desfaci carcasa si apoi am identificat problema ca fiind contactele alimentarii motorasului ABS dezlipite de pe placa. Cu un letcon in 2 minute am scutit 100E.
Link to comment
Share on other sites

Voi incerca asta doar sa vad daca ii dau de cap... ar fi bine sa fie modulul de ABS, si apoi sa-l schimb cu altul din dezmembrari... sa nu fie cumva fire intrerupte sau alte alea.. dar se rezolva si ele. Ma apuc cand o sa mai las macar o saptamana masina la garaj, deocamdata e vreme faina si ma bucur de ea.
Link to comment
Share on other sites

 

Pe de alta parte, exista E36 330i ? Eu nu stiu de asa ceva, decat E46...

 

Primul model de M3 e36 are motor de 3000 cmc.

 

 

Am aceleași suspensii pe mașina mea, dar nu pot monta jantele de iarnă (cu anvelope 205/65/15), deoarece, oricât aș regla suspensia, pe față îmi atinge anvelopa în amortizor sau arc. :(

Tu ce jante/anvelope pentru iarnă folosești? Ridicând suspensia, nu s-a rigidizat amortizarea prea tare?

Edited by bogdan.m
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt curaj, se pare ca mai sunt si alti "nebuni" cu vechituri d'astea :thumbsup:

Daca mai ai frati/cunostiinte care sa vrea masini de pasionati dau si eu E34 la 6000E, si nu mai au nimic de investit, doar benzina.( http://www.bmwclub.ro/forums/topic/113504-primul-meu-bmw-prima-provocare/ )

Arata super masina!

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

@bogdan.m : jantele sunt originale BMW, pe 15, cu ET 42 sau 49. Anvelopele sunt 195 / 55 / 15, si nu atinge pe nicaieri. Acum e ridicata suspensia la maxim (e ridicata masina), si s-a mai inmuiat amortizarea. Cand o lasi foarte jos (masina pe burta) atunci se intareste.

@DIC88 : multumesc pentru aprecieri ! Faina rau masinuta ta, imi place, bafta la vanzare daca vrei sa o dai !

Link to comment
Share on other sites

Salut. Felicitari pentru curajul de a lua masina si success in aducerea ei la o stare foarte buna. Am luat si eu un E36 325 coupe dar la un pret mult mai mic si acum sunt in plin proces de aducere a ei pe linia de plutire (evident pretul reflecta si starea ei). De upgrade-uri, partea optica, si celelalte neesentiale pentru siguranta ma voi ocupa probabil la primavara.

 

Poate pui aici si niste link-uri cu upgrade-urile pe care te gandesti sa i le faci.

Link to comment
Share on other sites

AliNOS, sigur voi pune linkuri si poze, cand mai lucrez la ea. Inainte nu vreau, nu-mi place sa visez cu ochii deschisi, cand am bani, ma apuc de facut.... asa cu "imaginatia" multe vreu sa-i fac...

mmneg, inca nu m-am hotarat daca ii scot emblemele de pe exterior, sau daca sa-i adaug sigla BMW cu autocolante, in fata si in spate...

Link to comment
Share on other sites

In alta ordine de idei, astazi am facut 400 km cu motanu', plecat dis-de-dimineata, pe traseu Brasov - Babarunca - Cheia - Slanic Prahova - Ploiesti, apoi Ploiesti - Slanic, apoi Slanic - Ploiesti :D, apoi retur pe acelasi traseu pana in Brasov... dimineata a fost liber, am tras tare, am facut nou "personal best" pe Brasov - Slanic Prahova, 1h 20 min. Se poate si mai bine, nu am riscat, pana sus pe Babarunca era ud pe jos, marginile inghetate, cu bruma... si asa am tras o mica spaima, am taiat o suita de 3 viraje legate, cu vizibilitate, iar pe ultimul am iesit 20 cm mai larg decat doream, si am luat putina bruma de pe marginea drumului... m-a smucit destul de tare cand a intrat autoblocantul, dar era liber (altfel nu ma riscam sa fac asta), am ramas pe mijlocul drumului, cu gazul la "3 sferturi" si dupa doua mici pendulari am recuperat-o.

Eu nu inteleg cum pot unii sa le cumpere copiilor de 18 ani, incepatori, masini cu tractiune spate si peste 150 CP.... eu am permis de 12 ani, 3 ani m-am dat pe asfalt la VTM, 2 ani pe macadam (unde am iesit vicecampion la clasa 1.6, cu Dacia Nova de uzina :p), iar masina asta la 220+ cati cai o avea, si autoblocant... inca sunt departe sa-i ating limitele... sa ii iei unui incepator, sau putin experimentat, o masina puternica cu tractiune spate, ... eu zic ca ii iei cosgiug.

La motan, faptul ca nu are niciun sistem electronic o face foarte nervoasa, esti mereu cu bucile stranse si cu ochii cat cepele :D, dar te distrezi la maxim, si apreciezi "placerea de a conduce"... eu sunt adeptul sa ma simt bine la viteza relativ mica, si sa ma intrebuintez bine cand conduc... am mers cu masini noi, cu sisteme electronice, tractiune si aderenta din plin, perfect antifonate, iei 160 km/h de nu-ti dai seama, dar pe viraje nu sunt asa placute, asa "pure" cum este motanu'... asta la 40 la ora se pune de-a latul pe ud, pe ac de par... si raspunde perfect la dozaj de gaz si volan.

A fost o zi superba, m-am distrat de minune. Si am ramas relativ uimit, mers destul de tare dimineata, sportiv in rest, si consum 12.5 la suta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.