Jump to content

Se aprinde martorul dde bmw e39


BEAMER20

Recommended Posts

Am un bmw 525d e39 si la acceleratii puternice se aprinde uneori martorul dde si intra in limp mode(abia trage,motorul se aude ca un tractor).In majoritatea cazurilor se intampla la viteze intre 80-120km/h si cand turatie trece de 3000ture.Daca de exemplu am 110km/h si o tin pe la 3000ture si incep sa accelerez puternic nu se mai aprinde dde urca perfect.Am facut diagnoza cu dis si injectoarele sunt in regula(acolo spune ca pot fi intre -5 si +4, iar la mine cel mai prost injector are -1 restul sunt aproape de 0).La diagnoza apare ca eroare rail pressure control.In momentul in care se inregistreaza eroarea pe tester pompa de sub masina are 3,3-3,5bari.Masina cand merge la relanti tremura usor si uneori porneste un pic mai greu(am observat ca se intampla asta cand e rezerva aprinsa).Precizez ca are cutie automata.

Astept sugestii nu stiu ce sa ii mai fac.Am schimbat filtre, ulei.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am un bmw 525d e39 si la acceleratii puternice se aprinde uneori martorul dde si intra in limp mode(abia trage,motorul se aude ca un tractor).In majoritatea cazurilor se intampla la viteze intre 80-120km/h si cand turatie trece de 3000ture.Daca de exemplu am 110km/h si o tin pe la 3000ture si incep sa accelerez puternic nu se mai aprinde dde urca perfect.Am facut diagnoza cu dis si injectoarele sunt in regula(acolo spune ca pot fi intre -5 si +4, iar la mine cel mai prost injector are -1 restul sunt aproape de 0).La diagnoza apare ca eroare rail pressure control.In momentul in care se inregistreaza eroarea pe tester pompa de sub masina are 3,3-3,5bari.Masina cand merge la relanti tremura usor si uneori porneste un pic mai greu(am observat ca se intampla asta cand e rezerva aprinsa).Precizez ca are cutie automata.

Astept sugestii nu stiu ce sa ii mai fac.Am schimbat filtre, ulei.

Debitmetru daca are probleme cu trasul . Injectoarele nu sunt in regula la valorile -5 si +4 , nicidecum ... cine ti a zis ? in general sa nu depaseasca -1 si +1 , la unii sunt ok si in interval (-2 , +2) ! Pornirea grea si tremuratul de obicei apar de la injectoare , verifica le si pe retur ! Verifica si ansamblu pompa inalte , releu , pompa de sub scaun si cea din rezervor ...mai degraba aici ar fi ceva daca apare problema cand tragi de masina!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspuns.Cand apare martorul dde pompa de sub masina are 3,3-3,4bari.La cea din rezervor cum imi dau seama?Oricum cred ca cea din rezervor e buna deoarece masina merge si cand scade acul de la motorina sub 15l.Pompa de inalte cum o verific?Cat trebuie sa bage?La ce releu te referi?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Am un bmw 525d e39 si la acceleratii puternice se aprinde uneori martorul dde si intra in limp mode(abia trage,motorul se aude ca un tractor).In majoritatea cazurilor se intampla la viteze intre 80-120km/h si cand turatie trece de 3000ture.Daca de exemplu am 110km/h si o tin pe la 3000ture si incep sa accelerez puternic nu se mai aprinde dde urca perfect.Am facut diagnoza cu dis si injectoarele sunt in regula(acolo spune ca pot fi intre -5 si +4, iar la mine cel mai prost injector are -1 restul sunt aproape de 0).La diagnoza apare ca eroare rail pressure control.In momentul in care se inregistreaza eroarea pe tester pompa de sub masina are 3,3-3,5bari.Masina cand merge la relanti tremura usor si uneori porneste un pic mai greu(am observat ca se intampla asta cand e rezerva aprinsa).Precizez ca are cutie automata.

Astept sugestii nu stiu ce sa ii mai fac.Am schimbat filtre, ulei.

exact asa am patit si eu!!era garniturile de la senzorul de presiune de pe pompa de inalte!!nu mai facea presiune destula!!!ai rezolvat problema?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

exact asa am patit si eu!!era garniturile de la senzorul de presiune de pe pompa de inalte!!nu mai facea presiune destula!!!ai rezolvat problema?

Salut.Tot eu sunt insa mi-am pierdut parola de la contul vechi si adresa de mail si acum mi-am facut un cont nou.Nu am reusit sa ii dau de cap.Am avut o perioada de vreo luna in care masina a mers perfect(am curatat regulatorul) insa apoi a reaparut.Recent am pus regulator nou de presiune si intra mai greu dar tot intra, adica daca plec de pe loc cu kick-down urca perfect dar cand merg linistit si accelerez brusc intra dde-ul imediat.Am schimbat si pompa de sub prag.La fel nicio schimbare.Aceeasi poveste si cu senzorul de presiune de pe rampa.Am verificat din nou injectoarele cu dis( 4 injectoare sunt aproape de 0,iar 2 dintre ele au +1,4 respectiv -1,5).Am facut si testul cu eprubetele sa vad daca scapa pe retur dar nu am descoperit diferente mari deci nimic in neregula.Am omis sa spun ca acum 2 zile am schimbat si filtru de motorina.Si inca o chestie ciudata, daca motorul este rece(apa este intre linia albastra si jumatatea cadranului) nu intra dde-ul, se intampla doar cu motorul cald.

Chiar nu stiu unde e problema.Iar pe tester singura eroare este rail pressure control.

Edited by beamer21
Link to comment
Share on other sites

n ai nici o garantie ca pompa din rezervor merge pana nu desfaci sa te convingi.

 

motorina trage si doar cu cea de sub scaun dar in sarcina nu face fata.eu am mers cu pompa din rezervor stricata mult si bine pana mi am dat seama care i faza

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca asta cu serviceul e degeaba, dar nu prea am mai auzit pe forum de simptome ca ale tale, care sa nu se datoreze vreuneia din pompele alea secundare...

Incearca, eventual, si pe e39.ro, is multe din astea de-ale noastre pe acolo

 

Plus unu, Sly. Ai scris odata cu mine, si eu am patit la fel.

Ba, mai mult, am cumparat si schimbat pompa de sub prag, iar asta noua (chiar noua) era buÂşita...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Salutare am un BMW E39 525 d din 2003,de vreo 2-3 săptămâni în special dimineața când îi motorul rece mi se aprinde in mers martorul de la bujii motorul incepe să facă că la tractor rămân fără accelerație și se oprește .Am fost cu ea la test și mi-a dat eroare debitmetrul de aer și regulatorul de presiune de motorina,le-am schimbat pe amândouă ( noi) și face la fel ,aveți idee ce ar putea fi ?, astăzi mi sa oprit și nu mai pornește martorul de la bujii nu se mai stinge.Help

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.