Jump to content

Problema Cutie Steptronic 530d E60


Guest Pole

Recommended Posts

Am schimbat uleiul, chiar de 2 ori, ca sa schimb si filtrul, deci uleiul e perfect, nu incepem din nou discutia.

 

Dupa schimb am urmatoarele simptome, care la BMW Otopeni nu au fost depistate desi am fost la verificare pt problema asta, la Automobile Bavaria inca nu m-au programat, e aglomerat.

 

Cand plec de pe loc, cu a-1-a, in D, D/S sau chiar si in mod manual, dupa 2000 rmp are o ezitare, ca si cum ar pierde putere pt o secunda, scade turatia, apoi urmeaza un scurt soc si isi revine. La fel face si daca plec cu a 2-a de pe loc, in jurul a 2000 rpm, aceleasi simptome.

 

Nu da socuri la schimbarea treptelor, insa am senzatia ca patineaza la shimbare, parca (desi nu bag mana in foc), parca schimba ma tarziu decat ar trebui.

 

A mai patiti cineva ? as vrea pana sa imi spuna la BMW ca trebuie schimbata cutia, sa primesc si alte sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Incearca si tu pe la Robert sau altii care se pricep. Am inteles ca mai e un baiat priceput care are un service intre Pl-Buc pe dn1 pe la Ciolpani parca, de care sunt toti multumiti.

Evita Bavaria pe cat posibil. Mai trebuie sa lasi si masina toata ziua acolo , asta mi se pare cea mai mare prostie. Cand te programezi trebuie sa te duci sa lasi masina la ei , in loc sa o faca pe loc ca doar de aia se fac programari :)

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca la Bavaria singurul lucru pe care il vor face va fi sa iti resofteze modulele si apoi o sa iti spuna ca trebuie schimbata cutia. Bine, probabil vor plusa si cu un schimb de diferential (eram sarcastic).

 

Simti ca incepe sa iti vibreze la anumite turatii? Ma refer mai degraba undeva pe la 1,000 rmp, in neutral. Daca ai vibratii de genul asta sau la plecari foarte incet de pe loc etc e posibil sa fie convertizorul.

Link to comment
Share on other sites

am facut si update de soft la AB.

 

Nici un fel de vibratie, doar problema care se manifesta asa cum am descris mai sus, acea pierdere ciudata de putere, foarte scurta, in viteza 1 si 2 cateodata, cade turometrul vreo 400 rpm, apoi creste la loc, da un soc si continua liniar. De schimbat schimba fara socuri, alte manifestari nu sunt.

Link to comment
Share on other sites

Si la mine face exact la fel la seria 7. Am reconditionat cutia si apoi mi-a aparut chestia asta. Dar aici nu a gasit ala de la cutii buba. Si atunci, avand in vedere ca partea mecanica a cutiei este ok ramane doar corpul de valve. Inca nu m-am apucat sa vad ce si cum. Socul ala il simti cand se incalzeste sau si la rece? La mine la cald se simte.
Link to comment
Share on other sites

Pai ce ambreiaje daca este steptronic? Eu de aia ziceam ca poate e convertizorul ca stiu ca ala incepe si patineaza putin mai mult etc..

 

Edit: face sens si daca este o problema la blocul de valve, am inteles ca nu e f scump sa fie reconditionat

Edited by Tudor NTD
Link to comment
Share on other sites

pai au zis ca daca era sa fie de la ambreiaje, patina, se tura aiurea si dadea socuri la schimbarea treptelor etc. si cum plm s-au dus exact dupa ce am schimbat uleiul? Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca uleiul OEM este ZF LIFEGUARD-6.

Oricum, eu nu cred ca este din cauza uleiului.

Am citit de cazuri in care nu se schimbase uleiul un numar mare de km, iar imediat dupa schimb cutia facea probleme. Motivul cica ar fi fost din cauza depunerilor desprinse de pe mecanisme rezultate noului ulei.

Cum am mentionat mai sus, doar am citit, nu am intalnit direct fenomenul.

Link to comment
Share on other sites

pai au zis ca daca era sa fie de la ambreiaje, patina, se tura aiurea si dadea socuri la schimbarea treptelor etc. si cum plm s-au dus exact dupa ce am schimbat uleiul?

 

Pai ai zis ca are o ezitare la plecare,asta este inceputul.

 

Tudor chiar daca este steptronic exista ambreiaje hidraulice.

 

Cod transmisie: GA6HP26Z (designed for maximum torque of 600 Nm).

post-7502-0-40943300-1353406817_thumb.jpg

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Si inainte sa schimbi uleiul erau ceva probleme? Care a fost scopul/cauza schimbarii uleiului?

Eu unul il las asa, scrie mare pe cutie, parca ceva de genul "NO OIL CHANGE".

 

inainte de schimb era totul ok, am zis sa il schimb fara motiv.

 

nu stiu de span, nu am fost in service la schimbare, s-au curatat si magnetii aia am inteles.

 

Am auzit si eu de situatii in care dupa schimbare ulei, totul a inceput sa fie aiurea, insa nu pricep de ce si nimeni nu ma lamureste care e solutia.. bine si care e problema de fapt.

 

la bmw solutia e cutie noua sau sa o las asa, poate isi revine (?)

Link to comment
Share on other sites

Pai ai zis ca are o ezitare la plecare,asta este inceputul.

 

Tudor chiar daca este steptronic exista ambreiaje hidraulice.

 

Cod transmisie: GA6HP26Z (designed for maximum torque of 600 Nm).

 

nu la plecare, la plecare e totul in regula, cand ajunge la app 2000-2500 rpm, cade brusc turatia (deci cade turatie nu se tureaza in gol) pentru o secunda in jur de 400rpm, apoi creste la loc si are un soc, ca si cum ar decupla si cupla la loc. La schimbare 1-2-3-4-5-6, e in regula, fara soc sau ceva. Nu stiu cum sa fiu mai clar.

Link to comment
Share on other sites

pare a fi problema de senzori mai degraba., ceva electric.

poa sa iti faca asa si de la baterie ceva mai slaba, ca e frig acu.. mai degraba are legatura cu temperatura decat cu schimbatul uleiului..

dar ma rog e doar o impresie din ce povestesti tu..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

aia unde ai facut schimbul ce zic ?

 

eu zic sa o mai lasi o leaca, si la mine merge un pic ciudat dupa schimb. am ezitari ocazional, si tot la rece,, apoi in vreo 1000 de km dispar complet..

Am patit asa la fiecare schimb, am vreo 2 schimburi facute pana acum.

Dupa schimb ti-au dat un reset dinala la adaptari ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Parca se stia ca nu sunt fiabile automatele de pe e60 nfl si pica la un nr mai mare de km.

In special la 3.0d am inteles ca inevitabil mai devreme sau mai tarziu iti pica cutia din cauza cuplului f mare.

Deci de unde mirarea, faza cu automata de pe e60 ar trebui sa fie in "100 de lucruri invatate pe forum".

 

In locul tau as mai merge ceva timp asa poate isi revine, daca nu, rebuild sau alta cutie.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.