Jump to content

Posibil distributie sarita!A murit motorul!


Recommended Posts

Daca se face ca la carte se schimba toate. Restul e carpeala si noroc. Ca nu-si permite lumea din ratiuni financiare sa schimbe tot asta e. Sunt masini cu un piston schimbat care au crapat. Eu nu mi-as asuma riscul cu lucruri facute de mantuiala.

 

cine ti-a spus tie ca e carpeala daca se schimba un piston te mintit rau tare,sau asta e parerea ta,daca il iei original de la reprezentanta are aceeasi greutate si nu va batea nimic... crapa motor ,fiecare face cum il taie capul,dar vreau sa spun ca acum masina mea merge ca noua,nu bate nimic nu se aude vreun zgomot ciudat ,motorul merge rotund

Link to comment
Share on other sites

Mda. Am sunat adineauri un prieten mecanic si a zis ca se poate schimba doar unul in masura in care coteze sunt aceleasi la celelalte 3. Despre link nu mai am chef sa dezgrop morti ca nu are rost. Cred ca doar daca este diferenta mare intre ele trebuie sa schimbi tot, ceva gen motor cu uzura mare.
Link to comment
Share on other sites

Era ceva despre o masina care era in situatia de fata dar nu a fost de la piston, aspirase niste clapete. Aici am facut eu confuzie.

Lol, pai vreau sa fiu om rational normal ca recunosc cand gresesc. Uite asa iti faci prieteni :thumbsup:

LE: si pistoanele sunt pe cote (uite ca am brodit si eu ceva) :download:

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Poti schimba si 2 pistoane in motor, nu numai unul. Diferenta de greutate la pistoane este insesizabila. Chiulasa se planeaza, se schimba supapele, simeringurile, se schimba cuzinetii de biela si palier si e totul ok. Segmentii obligatoriu set complet. Camasile monobloc le verifici cu ceas comparator si daca nu sunt uzuri merita reparatia motorului. Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Poti schimba si 2 pistoane in motor, nu numai unul. Diferenta de greutate la pistoane este insesizabila. Chiulasa se planeaza, se schimba supapele, simeringurile, se schimba cuzinetii de biela si palier si e totul ok. Segmentii obligatoriu set complet. Camasile monobloc le verifici cu ceas comparator si daca nu sunt uzuri merita reparatia motorului.

 

bravo asa este se schimba tot,problema este sa nu fie afectat blocul motor,daca este trebuie alezat si pusa o camasa care aia in 50 000 km se duce,dar nu cred ca este cazul

Link to comment
Share on other sites

mie cel mai mult imi plac discutiile astea teoretice despre seturi motor noi pe banii altora.. )

 

 

ca sa nu mai vorbesc de calitatea lucrarii, care e alta problema.

80 % din service-uri nu monteaza corect niste placute de frana, dapoi sa faca asa ceva, si nu neaparat din nestiinta ci din neglijenta, nepasare si goana dupa bani..

 

 

 

 

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

mie cel mai mult imi plac discutiile astea teoretice despre seturi motor noi pe banii altora.. )

 

 

ca sa nu mai vorbesc de calitatea lucrarii, care e alta problema.

80 % din service-uri nu monteaza corect niste placute de frana, dapoi sa faca asa ceva, si nu neaparat din nestiinta ci din neglijenta, nepasare si goana dupa bani..

 

 

 

 

 

 

banii "vorbeste":pardon:

Link to comment
Share on other sites

Din cauza reprezentantelor care mai uita din cand in cand sa schimbe uleiul motor. X5-ul avea 61.000km cand a pleznit turbina.

 

Cand am avut prima masina noua, ma duceam la reprezentanta si nu ma lasam pana nu stateam langa ei, asta la renault.

Am fost si eu la bavaria o data si nu m-au lasat inauntru, bine dar am schimbat doar stemele nimic altceva. Bine ca i-ai facut masina omului ca era pacat de ea.

Link to comment
Share on other sites

Honuit

 

 

dap

nu se intelegea din pozele de pe site

pistoane de cota? sau a iesit la standard?

a, banuiesc ca la standard; ca nu a fost schimbat decat 1 bucata piston

 

L.E. pentru initiatorul topicului

nu mai porni masina si desfa in primul rand chiulasa

dupa o sa incepi sa vezi ce s-a intamplat

sarit distributie de la puntct - probabil supapa/e strambe; poate piston/e compromise

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Nu intotdeauna reparatia prin honuire si alezare da rezultatele scontate. Depinde cine si ce atelier face lucrarea. Teava de sonda o fi lifetime, insa nu si meseriasul, care uneori din graba, da rateuri. De asta ziceam ca e mai indicat sa schimbe blocul motor daca sunt diferente dupa masurare cu ceasul comparator. Altfel poti schimba si 12 pistoane daca ai fonduri, fara problemegood.gif
Link to comment
Share on other sites

Nu am pus poze pe site cum arata uleiul care l-am scos din intercooler, cred ca doar o data in 60k a fost schimbat.

 

 

Am in lucru acum un alt motor de 3.0d de pe un E46 cu 2 pistoane terminate.

 

http://img29.imageshack.us/img29/5126/img0746jm.jpg

 

http://img534.imageshack.us/img534/1161/img0744zm.jpg

 

http://img839.imageshack.us/img839/9882/img0745er.jpg

 

 

Si la asta care a fost cauza de s-au stricat pistoanele? clapeta de admise sau altceva?

Link to comment
Share on other sites

Da, clapete aspirate.

 

 

 

 

Dupa cum v-am obisnuit eu lucrez cat se poate de transparent.

 

 

Pretul reparatiei este in dreptul fiecarei lucrari prezentate pe site.

 

Exemplu:

 

http://www.bimmer-service.ro/inlocuire-piston-motor-bmw-seria-3-e46-320d/

 

 

 

Si la asta cu doua pistoane duse se mai merita sa faca motorul? o sa il coste o gramada de bani, mai bine ia altul second hand.

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 zile pe autostrada mi-a murit motorul la 150 km/ora ,deodata motorul a inceput sa se auda ciudat,altfel decat era inainte,tremura foarte tare ,nu se mai accelera si zguduia puternic cand m-am oprit.Am incercat sa o pornesc dar la fel nicio schimbare!!!Am inteles ca distributia este sarita de pe punct si ar fi ceva sanse sa scap cat de cat bine cu reparatia! Nu ma gandeam niciodata ca se poate intampla asa ceva dar este cat se poate de real....asa ca am nevoie de cateva sfaturi!!! Bmw 320d e46 din 2004

Salut! Si eu am un Bmw 320d e46 din 1999 si dupa ce i-au fost schimbate filtrele(ulei,combustibil,polen,aer) + ulei BMW, am luat-o la o tura , vreo 2-3 KM a fost ok , am avut o portiune dreapta , am accelerat iar undeva pe la 120-130 cand am scos din viteza sa bag treapta a 5-a mi s-a turat motorul singur pana la limita .

M-am speriat am oprit motorul si am lasat-o sa curga in timp ce motorul pierdea incet din turatii(repet motorul era oprit);am tras pe dreapta (mainile in cap) si cand am dat sa o pornesc pauza.... I-am dat pe automat de mai multe ori si la un moment dat a luat-o , dar cu o bataie foarte tare la motor! Nu am sesizat dak a scos fum sau de ce culoare era pt k era seara. La fel si mie,niciun bec in bord... Unul din pistoane cand am schimbat uleiul am vazut k era putin umed ! Urmeaza diagnoza si reparatie oricum... dar ce ar putea fi? Eu ma gandesc k pistonul acela a cedat...

Va multumesc pt raspunsuri!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.