Jump to content

530i E60


Acero99

Recommended Posts

ms , trebuie curatate putin au ceva bitum pe ele + ceva murdarie de la placutele de frana , cand se indreapta vremea o sa le dau cu niste Tar Remover + Sonax FullEffect si 2 straturi de Jetseal de protectie

 

sper sa se indrepte curand vremea sa pot sa fac si farurile ca le tot aman de 1 luna cu vremea asta schimbatoare , sa pun presurile de vara in interior + o mica curatenie tot la interior

Link to comment
Share on other sites

Iti recomand sa schimbi placutele cu unele ceramice cand le vine vremea. Am pus pe 320 si nu imi vine sa cred cat de curate raman jantele dupa o luna fara sa spal masina. Eu am pus textar dar si ate face ceva echivalent.

 

Iti mai trebuie si niste distantiere pe spate si totul e perfect

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

jantele le-am gasit pe 4tuning bazar la o persoana din Campina , am fost personal sa le ridic , iar anvelopele la un depozit care este vis-a-vis de Real Vitan , este destul de mare si la strada nu prea ai cum sa il ratezi , patronul este un turc Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

diferenta dintre 275/30 si 285/30 este aproape insesizabila , cu 275/30 chiar parea putin trasa pe janta anvelopa si nu prea oferea protectie buzei , cu 285/30 vine exact pe buza , 275/30/19 nu am gasit

 

Nu e cam "bleaga" masina cu cauciucurile astea? Am gasit si eu niste jante de pe un M3 si aveau 265 275 latime pe spate, nu mai stiu exact, dar imi e ca daca le pun nu o sa mai am demaraj deloc :))

Link to comment
Share on other sites

Pai au tot 13kg ca si alea de iarna. Iar anvelopele sunt tot la fel de late. Deci n-are de ce sa simta diferente.

Eu cu 225 iarna si 245 vara, simt ceva ceva... dar imaginea minimizeaza dezavantajul. :)

 

Nu ma refeream la greutatea jantelor, ci la latimea lor. Eu acu am pe 17" pe 225/45. Mi se pare foarte mare trecerea la 265 sau 275. Latimile astea le gasesti deja pe M3 :D

Link to comment
Share on other sites

Da, puterea conteaza. De-asta eu am pus pe seama masei rotilor, inertia mai mare la demaraj. La peste 250Cp nu cred ca mai simti diferenta.

Cel putin de cand am trecut de 200cp, nici la mine nu se mai simte cine stie ce.

Link to comment
Share on other sites

acolo comparatia vad ca e cu motorul de generatie anterioara , motorul in cauza este N52B30 190kW - 258cp , dar oricum nu se simte nici o pierdere de putere / acceleratie fata de rotile pe 18 de iarna , nu am simtit mare diferenta la 325i cand am trecut de la 17 la 19 , diferenta mare se simte probabil atunci cand treci de la jante pe 16 si gume 205/225 latime , la ceva pe 18-19 cu latime >255 Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

acolo comparatia vad ca e cu motorul de generatie anterioara , motorul in cauza este N52B30 190kW - 258cp , dar oricum nu se simte nici o pierdere de putere / acceleratie fata de rotile pe 18 de iarna , nu am simtit mare diferenta la 325i cand am trecut de la 17 la 19 , diferenta mare se simte probabil atunci cand treci de la jante pe 16 si gume 205/225 latime , la ceva pe 18-19 cu latime >255

 

Daca e motorul de 258hp atunci e clar alta treaba, credeam ca ai 231hp :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.