Jump to content

530i E60


Acero99

Recommended Posts

ma tot uit dupa X5'uri , problema e ca la SUV nu prea mai e combinatie motorul pe benzina , mai ales oferta limitata 3.0si 272cp sau 4.8i 355cp ( asta e chiar patetic niste performante foarte mici pentru cilindreea respectiva ) , cel mai oke e 3.0sd - 286cp , dar nu stiu daca renteaza sa intretin o masina diesel avand in vedere ca fac 7-8.000 km pe an , cu 530'u am facut aproape 5.000 din noiembrie si pana acum
Link to comment
Share on other sites

Cum adica daca renteaza? Pai ce te face sa crezi ca te costa mai mult intretinerea la un 3.0sd decat la actuala masina? Hai sa fim seriosi, fiabilitatea motoarelor diesel moderne este foarte buna. Presupun ca esti descurajat de multiplele topicuri cu probleme la masinile diesel intretinute te miri cum la mecanici amatori specializati pe Dacia1310. Nu sunt exemple bune de luat in calcul daca ma intrebi pe mine.
Link to comment
Share on other sites

ideea e in felul urmator , cel putin asa o vad eu , nu prea cumpara nimeni diesel ca sa mearga 10.000km pe an , de obicei se merge 20-25.000 sau mai mult , automat la numarul asta de km anual trebuie si o intretinere adecvata , care in Ro nu prea se intampla sau se intampla foarte rar , si de acolo incep problemele specifice diesel - DPF , turbo , EGR , furtune de vacuum , probleme la cutie datorate cuplului mai mare

 

sunt si masini intretinute , pot sa dau exemplu 525d E39 a lui Brandex care are 320.000km si merge impecabil , dar astea sunt cazuri izolate , totusi sunt si multe plusuri la diesel , range mai mare , cuplu mai mare , acceleratie mai violenta

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca o cumperi cu istoric de service complet si cu o verificare temeinica in prealabil, ideal din Germania, atunci nu prea ai de ce sa iti faci griji. Sunt multe probleme care pot aparea la un diesel insa daca masina e intretinuta corect atunci sansele sunt destul de mici. Chiar si DPF-ul care multi spun ca este un consumabil, poate sa tina mult si bine daca masina este intr-o stare tehnica buna. Am in familie un exemplar cu 260.000 de km la bord cu filtrul original de particule, merge impecabil. Deci pe scurt, intretinerea corecta este esentiala la un diesel.

 

In fine tu stii cel mai bine ce vrei sa faci cu banii tai insa mai ales pe SUV se preteaza mai bine un motor turbodiesel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

la cutie automata e greu sa gasesti una cu schimb ulei facut cred ca se refera si la asta . IN principiu uzura e mai mare la diesel dar totul e sa gasesti una in stare buna din anumite pdv ca in rest surprize pot aparea mereu . LA Suv nici nu mi-ar trece prin cap benzina , ajungi la consumuri ridicate pt nimic , ca sa misti o hardughie in trafic . Apropos de DPF eu ma gandesc poate ar fi mai bine sa il trimit acum la curatat nu cand se infunda si da erori si alte prostii . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Aia e clar, toata lumea vrea ieftin si bun, restul nu mai conteaza. Compara mere cu pere, masini intretinute cu masini ieftineaua de pe autovit.

 

Sa stii ca asa e. Nu vreau sa ma laud (de fapt nici nu e motiv de lauda), dar eu de cand am luat masina am bagat cam 20.000 ron in ea si mai bag 5.000 zilele astea. Si nu vreau sa o tin 15 ani, ci doar vreo 2 ani, dar nu vreau sa-mi bat joc de ea.

 

@Acero99: Ca idee, urmatoarea mea masina va fi un F10 M50d, sau un 535d in cel mai rau caz. Chiar daca suntem amandoi benzinari momentan, parerea mea e ca nu e o "rusine" sa ne dam pe diesel, daca merita.

 

Si pentru ca tot suntem pe un jurnal, zi-ne de curiozitate, cat iti consuma urban daca te dai la ea? Sare de 15-16?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca asa e. Nu vreau sa ma laud (de fapt nici nu e motiv de lauda), dar eu de cand am luat masina am bagat cam 20.000 ron in ea si mai bag 5.000 zilele astea. Si nu vreau sa o tin 15 ani, ci doar vreo 2 ani, dar nu vreau sa-mi bat joc de ea.

 

@Acero99: Ca idee, urmatoarea mea masina va fi un F10 M50d, sau un 535d in cel mai rau caz. Chiar daca suntem amandoi benzinari momentan, parerea mea e ca nu e o "rusine" sa ne dam pe diesel, daca merita.

 

Si pentru ca tot suntem pe un jurnal, zi-ne de curiozitate, cat iti consuma urban daca te dai la ea? Sare de 15-16?

 

Sunt foarte curios ce i-ai facut pana acum de ai ajuns la 25.000 de lei! Poti sa detaliezi?

Link to comment
Share on other sites

4700 cauciucuri noi Michelin Pilot Super Sport

4800 jante OEM 351 style (pomana, in mod normal costau triplu)

11.000 - schimbat absolut toate fluidele, fara exceptie (inclusiv antigel, freon, etc), brate superioare cu pivoti (numai astea au fost vreo 2500), discuri + placute fata+spate, toate OEM

 

urmeaza: curea, rola si intinzator, fulie vibrochen si fulie alternator (m-am decis sa le schimb si p-astea)

 

Dar nu e jurnalul meu aici.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

poze de noapte ver 3

 

http://img7.imageshack.us/img7/1742/xazo.jpg

 

http://img824.imageshack.us/img824/721/ov65.jpg

 

http://img15.imageshack.us/img15/2281/s6rh.jpg

 

http://img841.imageshack.us/img841/1228/xzxg.jpg

 

http://img51.imageshack.us/img51/1427/puuq.jpg

 

http://img198.imageshack.us/img198/89/zkm1.jpg

 

http://img19.imageshack.us/img19/5271/50lg.jpg

 

http://img844.imageshack.us/img844/280/lerp.jpg

 

http://img191.imageshack.us/img191/2301/lcqh.jpg

 

http://img713.imageshack.us/img713/5523/m829.jpg

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

la urmatoarea revizie peste 2 luni ma gandesc sa incerc Motul 300V POWER RACING 5W30 - http://www.motul.com/ro/en/products/631?f[application]=140&f[range]=25&f[viscosity]=33 , la OEM Approvals scrie "Above existing Motorsport standards" deci ma gandesc ca rau nu poate sa faca

 

a mai incercat cineva gama asta racing de la motul pentru masinile lor ?

Link to comment
Share on other sites

Cat de ingrijita poate sa fie, ma simt prost acum fata de masina mea (sau masinile daca vorbesc si la trecut). Imi place ca faci km putini si ai ales benzinar, desi cele mai multe e60 din romania sunt diesel (intr-adevar am fost si cu 535d-ul lui Remus R. si trage extraordinar, cateodata imi doresc si eu diesel).

 

Referitor la ulei, eu am ales Liqui Moly in ultimii ani, si nu m-a dezamagit, presupun ca si Motul e extraordinar, dar si pretul pe masura (ca idee, LM se foloseste in multe service-uri din Germania).

Link to comment
Share on other sites

@ mdln - arata bine pe 19 dar arata si mai bine pe 21 =)) dar deja se transforma in caruta masina

 

@ PIMP - ms , in noiembrie 2012 avea aproape 156.000 km acum are aproape 162.000 km

 

@ VrajitoruldinOZ - perfect , sunt chiar curios cum reactioneaza , pe forumurile straine e foarte laudat , cei drept de oameni care au M3/M5/M6

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ma tot uit dupa niste jante de F10 sa mai schimb imaginea masinii , arata bine pe E60 ( @ colegul feitosak1 ) , am dat de modelul de pe M5 - style 343 pe 20 , eu zic ca arata interesant

 

http://img19.imageshack.us/img19/9409/dxu8.jpg

 

http://img835.imageshack.us/img835/5084/e4fl.jpg

 

http://img541.imageshack.us/img541/3762/mtcm.jpg

 

http://img849.imageshack.us/img849/4973/idfd.jpg

 

nu e graba mare , oricum se aproapie iarna , peste 2 luni o sa trec la alea pe 18 de iarna si dupaia am tot timpul sa caut pana la primavara

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.