Jump to content

530i E60


Acero99

Recommended Posts

La Bmw-urile vandute in Romania intervalul de service este la 30.000km/2ani. Acei 30.000km devin vreo 22-25.000maxim, atunci CB te avertizeaza ca trebuie sa faci revizia. Am un prieten care si-a luat un 123d acum 3-4 ani cu vreo 80.000km (ceva gen), iar masina avea doar 2 schimburi de ulei.

 

Subscriu cu 30.000/2ani si la BSI si la non BSI. Acei 30.000 pot fi chiar 30.000 si cred ca si mai mult la parcursuri mai lungi in afara orasului.

 

Dar suntem offtopic :)

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Am un prieten care si-a luat un 123d acum 3-4 ani cu vreo 80.000km (ceva gen), iar masina avea doar 2 schimburi de ulei.

Pai si la masina asta nu e riscul de a se strica motorul tinand cont ca ulei a fost schimbat atat de rar?
Link to comment
Share on other sites

normal ca exista riscuri, in germania sunt foarte multe cu motorschaden la ft putini km, intervale extinse de service si autobanda de ragaie dar asta este, sunt noi se ofera garantie, cand ies din garantie sunt deja nur fĂźr export flowers.png

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

200 la ora pe autobahn a?

Or sa ajunga sa prefere autovitul in felul asta. Fericiti sa fie .....Clujul, Salajul etc :)

De parca toti ar merge in blana pe autobahn si masinile lor nu sunt intretinute ca la carte chiar daca schimba uleiul si la 30k. Tot sunt mai bune ca ale noastre rapciugi. Pai atunci ce-ar mai fi Germania? De fapt unde suntem noi ca tara? :)

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

180-200 km/h, viteza atinsa la cateva minute dupa ce pornesc masina, fie vara, fie iarna. O fi uleiul divin si praful inexistent, dar masina aia nu e mai in toate mintile dupa cativa ani.

@inside: am stat cateva luni prin Germania, in general se merge cu 130-150km/h, dar esti depasit destul de des daca stai pe pilot automat la 140. Ce-i drept, la 240 nu prea te mai depaseste nimeni.. :rolleyes:

Edited by B-490-RZV
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@inside: am stat cateva luni prin Germania, in general se merge cu 130-150km/h, dar esti depasit destul de des daca stai pe pilot automat la 140. Ce-i drept, la 240 nu prea te mai depaseste nimeni.. :rolleyes:

 

ei nu.. te mai impinge cate unu din spate si la 240 la ora :)))

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Nu a luat masina.

 

Usa stanga fata era revopsita + prag plastic + prag metal + aripa stanga fata.

Masina tragea foarte rau dreapta.

La rulare avea un suierat ciudat ca si cum nu ar fi fost izolata fonic bine.

 

Pragul dreapta, cel de metal, in spate era revopsit.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Din pacate am pierdut o zi degeaba , am mai irosit si timpul altor persoane care au incercat sa ma ajute , masina nu era in nici un caz de luat la suma pe care o cere proprietarul cel putin din punctul meu de vedere

 

Am ajuns la fata locului , a venit omul cu masina cu range 23km mergea pe vapori de benzina saracul motor , avea usa sofer vopsita / aripa stanga vopsita / prag stanga vopsit , antifonajul de pe muchia usii era impins la loc cu surubelnita se vedeau 30-40 de gaurele de surubelnita in el , cand a vopsit aripa probabil ca a dat jos si farul pentru ca nu mai statea la fel de bine ca farul de pe dreapta . M-a deranjat ca stateam 4 persoane langa masina ii explicam clar ca uite e vopsita , uita are lac scurs aici uite suruburile de la aripa se vad clar ca sunt desfacute au vopseaua sarita de pe ele si omul nu nu nu nu nu , nu a fost vopsita , nu stiu , nu a fost lovita etc .

 

La interior fara nici o exagerare era ca noua , scaunul de la sofer nu avea o singura cuta , era absolut impecabila la interior . Am iesit putin in teste asa incet pana la prima benzinarie ca mergeam cu benzina din amintiri , a bagat baiatul benzina de la o benzinarie MEGA ULTRA EXTRA dubioasa de 50 ron , am mers putin cu ea , cutia schimba impecabil , nici un soc , in schimb motorul dupa spusele Dl. Inginer Sef Brandex nu tragea asa cum trebuie , la kickdown avea ezitari dar asta se putea sa fie si din cauza benzinei care nu cred ca avea cifra octanica 95 . La 60 km/h in masina se auzea un suierat / vajait ca si cum nu era un geam inchis bine sau o usa inchisa bine , ma gandesc eu ca la F10 de 3 ani ar trebui sa fie cam liniste in interior la 60 la ora , si ce m-a deranjat mai tare a fost faptul ca ma luptam cu volanul sa o tin dreapta , daca luam mana de pe volan tragea dreapta intr-un mare mare fel , omul a zis ca poate e drumul stricat de tiruri ( nu neg asta ) sau ca poate este din cauza gumelor care erau SLICKuri , dar oricum foarte ciudat .

 

Nu vreau sa desfiintez masina omului , sa creada lumea ca e vreo epava , in nici un caz , masina arata bine mai putin usa aia care e din alt film acolo , pragul si aripa erau vopsite bine , problema majora este ca nu stiu de ce a vopsit pragul , daca masina a fost lovita lateral in usa soferului si a fost afectat si pragul atunci devine nasoala situatia , dar asta nu am de unde sa stiu doar la o inspectie vizuala .

 

Dupa ce am expus toate problemele si am ajuns la partea de negociat omul a fost foarte ferm a zis ca nu lasa 1 cent sub 22.000 ( pretul de la telefon ) , dupa ce ne-am consultat noi intre noi am ajuns la concluzia sincera ca masina nu face mai mult de 20.000 ( in starea actuala ) asadar pe mine nu ma intereseaza la pretul de 22k , sa fie sanatos , bafta la vanzare din partea mea .

  • Like 8
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pregateste-te..asta e doar inceputul! :mellow:

P.s. daca ajungi cu un F10 535i la range 20km si dupaia bagi 50lei de la o bodega de benzinarie fie esti samsar, fie esti rupt in cur, ai dat de bani intr-un timp scurt si ai trecut de la caruta direct la "bemveu".

Edited by B-490-RZV
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai si omu' de l-ai trimis sa se uite si jura ca nu e diferenta de nuanta? <_<

Eu m-am oferit sa o inspectez,asta e.

 

Baiatul care a vazut masina nu este mecanic sau ceva in domeniul auto , doar a fost sa vada masina , la o inspectie minima vizuala masina pare in regula , usa respectiva are o nuanta foarte ciudata , vazuta de aproape din toate unghiurile arata oke , daca te dai in spate vreo 10-15m atunci se vede clar diferenta de nuanta , si pragul vopsit + scursura de lac sau suruburile de la aripa sunt lucruri pe care 90% din cumparatori nu le vad.

 

Asta e , pacat , masina era dotata , mai avea nevoie de niste jante si un pachet M in rest cam avea tot ce trebuie .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.