Jump to content

530i E60


Acero99

Recommended Posts

eu nu cred ca merita cumparate , poti avea surpriza ca si gumele sa fie praf , zgomotoase si sa renunti la tot confortul masinii pt look . La E90 avea gumele rft praf , efectiv alunecam pe drum , trageau de volan , horror , am schimbat imediat cu normale dar erau pe 17 si la 500 E setul e f accesibil .
Link to comment
Share on other sites

http://z-performance.com/image/cache/data/rims/ZP1%20-%20Hyper%20Silver/BMW-E60-ZP1-HS-1_web-700x700.jpg

 

http://z-performance.com/image/cache/data/rims/ZP1%20-%20Hyper%20Silver/BMW-E60-ZP1-HS-2_web-700x700.jpg

 

stie cineva ceva despre jantele astea z-performance , arata binisor , pretul este decent 240 euro / bucata

 

http://z-performance.com/index.php?route=product/product&product_id=50

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

astazi am ajuns cu masina si la maestrul Ilie ( IF 63 BMW ) pentru o verificare amanuntita , verificat articulatii fata - spate , suspensie fata-spate , inspectie vizuala a motorului / garnituri / anexe , inspectie pe canal - cutie / diferential / evacuare

 

Ce am gasit si deja sunt comandate pentru a fi schimbate :

 

- 2 garnituri de la corpul racitorului de ulei

- 2 garnituri de la un solenoid din fata motorului

- garnitura baie ulei + suruburi garnitura

- bieleta + cap de bara dreapta fata

 

+

 

- revizie completa ( Motul LL-04 5W-40 / Filtre Polen Bosch cu carbon activ / Filtru ulei Mann / Filtru aer Mann )

- ulei cutie Castrol

- ulei diferential Castrol

 

Cel mai "rau" picura pe la garniturile de sus de la racitor si solenoid , pe la baie se vede putin ulei pe la suruburi , dar pentru mine problemele de genu asta cu pierderi fluide mai ales ulei nu pot sa astepte , restul sunt facute pentru linistea personala .

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

http://z-performance.com/image/cache/data/rims/ZP1%20-%20Hyper%20Silver/BMW-E60-ZP1-HS-1_web-700x700.jpg

 

stie cineva ceva despre jantele astea z-performance , arata binisor , pretul este decent 240 euro / bucata

 

http://z-performance.com/index.php?route=product/product&product_id=50

 

Legat de aceste jante nu te indrum spre x sau y ci cel mai indicat ar fii sa te lamuresti singur de calitatea lor, cauta pe net review despre cei ce au cumparat in Romania, Germania, Austria, Ungaria, Bulgaria, etc... spre exemplu si nu ai sa gasesti nimic negativ despre ele, prin urmare tragi singur concluzia daca vrei sau nu sa ti le achizitionezi [...] Oricum, eu iti garantez ca sunt niste jante cu un finish deosebit si o calitate extraordinara si iti spun asta din calitate de client, am avut aceste jante pe masina pana cand am vandut-o .

 

Cu Stima .

Link to comment
Share on other sites

astazi am luat masina de la maestrul Ilie - toata lucrarea a durat 1 zi si un pic

 

- schimbate 2 garnituri de la un solenoid - OEM

- schimbate 2 garnituri de la racitorul de ulei - OEM

- schimbata garnitura de la baia de ulei + suruburi - OEM

- schimbata 1 rola + 1 intinzator - OEM

- schimbata cureaua mare - OEM

- schimbat cap de bara + bieleta dreapta fata - Lemforder

- schimbat ulei cutie / ulei diferential / ulei servo

- schimbat ulei motor Motul LL-04 5W-40 + filtre MANN

 

mai urmeaza zilele astea sa ma duc sa fac geometria pe fata , o sa fie loterie iar

Link to comment
Share on other sites

din manual - "Approved oils are in SAE classes 5W-40 and 5W-30"

 

am optat pentru Motul pentru ca il folosesc de 2 ani deja , am folosit si in 325i si a fost excelent , dupa 1 an de zile nu luase nici 1gr de ulei , sunetul motorului a ramas la fel ca in prima zi dupa revizie

 

inainte de Motul foloseam Castrol Edge Sport 0W-40 , dupa 4-5k KM maxim sunetul motorului era diferit , uleiul se subtia , si intre revizii era necesar sa completez cu 100-150ml

Link to comment
Share on other sites

astazi am luat masina de la maestrul Ilie - toata lucrarea a durat 1 zi si un pic

 

- schimbate 2 garnituri de la un solenoid - OEM

- schimbate 2 garnituri de la racitorul de ulei - OEM

- schimbata garnitura de la baia de ulei + suruburi - OEM

- schimbata 1 rola + 1 intinzator - OEM

- schimbata cureaua mare - OEM

- schimbat cap de bara + bieleta dreapta fata - Lemforder

- schimbat ulei cutie / ulei diferential / ulei servo

- schimbat ulei motor Motul LL-04 5W-40 + filtre MANN

 

mai urmeaza zilele astea sa ma duc sa fac geometria pe fata , o sa fie loterie iar

...mai ai bani ?? :D

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup:

Dar de care? 5w-40 sau 5w-30? Amandoua sunt ok doar ca primul are vascozitate mai mare si ungere mai buna.

 

 

A scris pe pag. anterioara ca 5w40 motul specific ll 04.

 

PS: si eu tot motul folosesc de vreo 2 ani jumatate, dar a mers la fel de bine si cu "apa" de bmw 5w30 (probabil am avut noroc si nu a fost contrafacut acel ulei bmw), personal motulul il folosesc pt. simplu fapt ca sunt sanse f mici de a fi contrafacut. In rest cred ca e doar placebo...

Excludem varianta de bmw 5w30 ll turkish :rolleyes:

Edited by raul_bog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.