Jump to content

Ajutor pt alegerea BMW


tigrutzu

Recommended Posts

Salut,

Sunt un fost posesor de bmw(e30) si ,sper, viitor posesor de e90. Am o mare dilema, nelamurire si va solicit un sfat voua,posesorilor si cunoscatorilor de bmw. Am doua optiuni pt achizitia urmatoarei masini:

1) BMW E90 din 01.2006, 320d, 163cp, 86000 km(zice ca sunt reali, verificabili in reprezentanta), manual,bi-xenon adaptic,navi mare,jante 18' si multiple optiuni

2) BMW e91 din 12.2007, 320d,177cp, 129000km(de asemenea reali cu carte service) doar ca are cutie steptronic si in coparatie cu celalalt e fara xenon,dar are full piele.

Motive pt care as alege varianta 1: km putini, se prezinta vizual excelent(ceea ce vad in poze), este adusa acum din germania.

Motive pt care as alege 2: generatia noua de motor (EfD), steptronic-ul (despre care am auzit numai lucruri bune), faptul ca e break( deoarece am cu mic magazin si mai trebuie aprovizionat din cand in cand).

Astept sfaturile voastre, mai ales in legatura cu varianta de motor si cutie de viteze...restul optiunilor nu sunt chiar atat de importante avand in vedere ca nu difera foarte mult :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__1380__p__1874754__hl__rupere__fromsearch__1#entry1874754

 

e30 a fost si este masina nemteasca, e91 are buletin de germania dar origini dubioase

 

mergi pe e90

Edited by malasorte
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.La motoarele de 177cp nu-i chiar asa de mare problema ,daca au fost intretinute decent (ulei 10-12.000km + reguli de bun simt , adica fara cox la rece , frane de motor agresive etc ) plus ca o distributie care bate se aude usor daca o cauti .

2. Cutia steptronic este excelenta daca merge bine . Trebuie condusa si vazut cum se comporta . Trebuie sa schimbe cursiv , fara intarzieri , fara socuri . Sunt cutii sensibile . Daca nu a primit servisare si inca merge bine , va avea nevoie de una ( se scchimba ulei , filtru si baie ulei si costa spre 2000 ron ) , daca nu merge bine se repara ( mai greu) sau se schimba . Din punctul meu de vedere pentru fiabiitate ,manuala nu are rival .

3. e90 diesel de Germania ... sanse bune sunt sa nu mai aiba 80000 km de vreo 4 ani , data fiind media de exploatare a dieselurilor in Germania . Ca sa-ti faci o idee asupra km reali , intra pe mobile.de si cauta un e90 cu an de fabricate 2006 , 320d , cu doarile pe care le are masina in cauza si din pretul cerut scade 3-4000 de euro (profitul si cheltuielile "importatorului").Cartile de service se manaresc extrem de usor asa ca nu trebuie sa te bazezi pe ce scrie in ea .

4.(ar fi trebuit sa fie 2) 320d 163 cp nu are probleme cunoscute cu distributia , insa este recunoscut ca si mare mancator de turbine , care pot ajunge pana la 2/100.000 km . Nu este obligatoriu , la fel cum nici la modelul de 177cp nu este obligatoriu sa se rupa distributia , dar nu este nici exclus . Legat de turbine , sunt mitsubishi si NU exista kit de reparatie oficiala . Sunt anumiti reconditionatori de turbine care zic ca le fac , insa nu stiu cu ce rata de succes .

Ca si concluzie : sunt masini bune , dar date fiind particularitatile pietei auto romanesti ai sanse bune sa te frigi cu un 320d luat de la samsari . Cea mai buna varianta este sa cauti una recuperata de leasinguri sau sa dai o fuga pana in nemtania sa iei una in mintile ei , evident la un pret mai mare decat cel de aici ( de ce oare ?) SAU motor benzina 2.5 (pana in 2007 parca , dupa aceea 325 vine cu 3.0 indiferent de ce zic stimabilii care le vand) sau 3.0 , care sunt motoare batoase fara probleme deosebite la rulaj .

Link to comment
Share on other sites

Dupa regula "bunului-simt" cele doua masini ar cam avea:

1. E90 aprox. 250.000+km;

2. E91 aprox. 200.000km;

Oricum amandoua variantele o sa-ti mai scoata cel putin 1000E din buzunar pt o revizie completa care se impune.

Intre cele doua variante cred ca pretul este cel care conteaza cel mai mult.

Edited by Cristi_S
Link to comment
Share on other sites

Am vazut si eu acel e90 cu 80.ookm. Este pe autovit. Iti spun din experienta ca acea carte service nu valoreaza nimic pentru samsari. O masina similara cu acele optiuni si km reali este peste 13000e in Germania+ profitul samsarului...fa tu calculele.

 

Eu am de aprox. 4 luni un e 90 163cp. Am trecut de la vw la bmw si vreau sa iti zic ca am vazut in jur de 6 masini pana am luat-o pe aceasta (am avut noroc). Eram la un pas sa iau un e 90 adus de 2 zile din Germania 140km "Reali" cu carte service. Cand am verificat seria la Bavaria avea 165.000km in 2008 cand iesise din Garantie si masina avea carte service cu stampile BMW Munchen.

 

In alta ordine de idei, sa nu te speri de steptronic. Eu am si este foarte fiabila. Ce-i drept i-am facut serice-ul de ulei si filtre pentru siguranta. este in jur de 1500lei.

 

Bafta in alegere! As merge pe limuzina :smile:

Link to comment
Share on other sites

1.La motoarele de 177cp nu-i chiar asa de mare problema ,daca au fost intretinute decent (ulei 10-12.000km + reguli de bun simt , adica fara cox la rece , frane de motor agresive etc ) plus ca o distributie care bate se aude usor daca o cauti .

 

Asta e fix o teorie a celor ce au acest motor sau care sunt infocati fani bmw. Nimic si nimeni nu demonstreaza ca respectand aceste reguli nu se va rupe lantul. Eu personal am explicat de 1000 de ori ca in caz de proasta lubrifiere ( cauzata de un ulei gros dimineata) nu duce prima oara la ruperea lantulul. Oricine stie ce turati are o turbina in caz intelege asta. Atat timp cat la motoarele vechi atunci cand uleiul nu se schimba mult timp nu am auzit nici un caz in care sa cedeze lantul ( asta inaintea turbinei, cuzineti) nu vad de ce la acest model ar fii asa .

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Inainte sa cumperi masina cere seria de sasiu si verific-o la bmw! Nu exista masina adusa din germania cu km

Putini(asta f,f rar)! Neamtu nu e nebun sa isi cumpere o masina si sa o vanda la 100000 km mai ales diesel!

Nu te uita la cartea service, este fix zero!

Cel mai recomandat este sa o duci pe

Un tester!

Vezi sa n aiba aditiv in ulei pt a masca scartaitul distributiei(care toti spun ca este o problema, dar nimeni n a patit nimic, cu mici exceptii).

Bafta la cumparare!

Link to comment
Share on other sites

Pai aici facem teorie , nu !? E ca in povestea cu drobul de sare ... Ai ghicit bine , masina mea are motorul in cauza . Cu bucurie informez ca la cei 67000 km ai masinii nu bate nimic la distributie . O intretin dupa cum am scris mai sus si om vedea . Incepe sa bata se schimba tot . Costa 3000 euro cu manopera inclusa . Avand in vedere ca o turbina de 163 cp este 1500 euro fara manopera la instalare , pretul nu mi se pare mare .

Fiecare alege ce vrea .

Link to comment
Share on other sites

Pai aici facem teorie , nu !? E ca in povestea cu drobul de sare ... Ai ghicit bine , masina mea are motorul in cauza . Cu bucurie informez ca la cei 67000 km ai masinii nu bate nimic la distributie . O intretin dupa cum am scris mai sus si om vedea . Incepe sa bata se schimba tot . Costa 3000 euro cu manopera inclusa . Avand in vedere ca o turbina de 163 cp este 1500 euro fara manopera la instalare , pretul nu mi se pare mare .

Fiecare alege ce vrea .

turbina cu pricina se repara cu maxim 300 de euro cu garantie 1 an. Ca sa fim corecti

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit cu vanzatorul uneia dintre masini astazi si mi-a spus ca imi da SERIA DE SASIU ca sa verific kilometrii. Imi poate spune cineva daca se poate face asta si online pt ca am sunat la reprezentanta BMW si mi-au spus ca trebuie sa ma duc cu cheia masinii la ei. Personal nu mi-ar placea sa fac aprox 700 km prin tara si sa vad la reprezentanta ca masina are de fapt mult mai multi km. Edited by tigrutzu
Link to comment
Share on other sites

Sună la AG sau la Filaret si încearca sa te dai in vorba cu cel care raspunde, poţi încerca la relaţii clienţi(pt ca trebuie sa aiba un calculator in faţă);îi spui exact ce vrei sa faci,că vrei să-ţi iei o maşina si nu vrei sa fii păcălit de baieţii de pe autovit. Ideea e sa vorbeşti frumos,că oamenii nu sunt obligaţi să-ţi ofere informaţia asta. La mine a funcţionat! Oricum, o sa îţi spună maxim nr. de km pe care îi avea maşina înainte sa iasa din garanţie in DE şi de aici mai faci nişte aproximări şi aştia sunt kilometrii maşinii. Edited by Andreas 9
Link to comment
Share on other sites

eu as merge pe e90 din 2006....chiar daca este mai vechi, motorul este mai reusit fata de cel din 2007 care se stie ca are probleme cu distributia.acum nu vreau sa imi sariti in cap ca spun asta dar decat sa umblu la motor ptr schimbarea distributiei si sa stau cu frica ca poate crapa oricand mai bine schimb acea turbina problematica si ies mult mai ieftin...parerea mea
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Sunã la AG sau la Filaret si Încearca sa te dai in vorba cu cel care raspunde, poÞi Încerca la relaÞii clienÞi(pt ca trebuie sa aiba un calculator in faÞã);Îi spui exact ce vrei sa faci,cã vrei sã-Þi iei o maºina si nu vrei sa fii pãcãlit de baieÞii de pe autovit. Ideea e sa vorbeºti frumos,cã oamenii nu sunt obligaÞi sã-Þi ofere informaÞia asta. La mine a funcÞionat! Oricum, o sa ÎÞi spunã maxim nr. de km pe care Îi avea maºina Înainte sa iasa din garanÞie in DE ºi de aici mai faci niºte aproximãri ºi aºtia sunt kilometrii maºinii.

 

care AG,??

Link to comment
Share on other sites

 

Din punctul meu de vedere pentru fiabiitate ,manuala nu are rival .

 

 

in ziua de azi un kit reparatie volanta+ambreiaj pt manuala costa cit o cutie automata SH,cum mototarele astea au mult cuplu la turatie mica, maninca ambreiaje si volante pe paine,eu tind sa te contrazic ca fiabilitate e mai buna o cutie automata din noile generatii.Adevarat manuala nu are moarte IN CUTIE,dar ce te faci cu volanta si ambreiajul?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

turbina cu pricina se repara cu maxim 300 de euro cu garantie 1 an. Ca sa fim corecti

 

Omul a zis ca astea nu se reconditioneaza (cel putin asa cum trebuie) si asa stiam si eu. Hai ca o faci cu 300eur, dar tot asa si functioneaza, de 300.

 

Turbinele la motoarele astea pica 50-50, daca e originala, sansele sunt destul de mari sa pice. Printre cei 50% la care le pica, multi sunt dintre cei care isi intretin motoarele ca la carte, dar degeaba.

Link to comment
Share on other sites

salut. am o problema similara de alegere a unui 320d intre manuala-automata, motor de 163-177 hp, piele-stofa, limuzina-touring. mai am si o nelamurire (nu radeti, chiar nu stiu): exista roata de rezerva (la limuzina sau touring) sau toate au rft-uri? eu, pt ca am ceva probleme cu spatele, ma gandeam sa schimb eventualele rft-uri pe gume normale, dar nu stiu daca 3er-ul are compartiment pt roata de rezerva. in caz contrar, ar mai fi varianta de 520d (asta are roata de rezerva ?), dar ceva mai veche, sa se incadreze in cam aceeasi bani (15-16.000 euro, cu tot cu drum in germania si inmatriculare), daca nu cumva sunt departe de realitate. multumesc!
Link to comment
Share on other sites

salut. am o problema similara de alegere a unui 320d intre manuala-automata, motor de 163-177 hp, piele-stofa, limuzina-touring. mai am si o nelamurire (nu radeti, chiar nu stiu): exista roata de rezerva (la limuzina sau touring) sau toate au rft-uri? eu, pt ca am ceva probleme cu spatele, ma gandeam sa schimb eventualele rft-uri pe gume normale, dar nu stiu daca 3er-ul are compartiment pt roata de rezerva. in caz contrar, ar mai fi varianta de 520d (asta are roata de rezerva ?), dar ceva mai veche, sa se incadreze in cam aceeasi bani (15-16.000 euro, cu tot cu drum in germania si inmatriculare), daca nu cumva sunt departe de realitate. multumesc!

 

E90-urile nu au compartiment pentru roata de rezerva! Iti pui cauciucuri normale si-ti iei un kit de reparatie pentru pene! Cel putin eu acum asa am si cred ca multi altii!

 

Asa cum au mai zis si altii, orice masina diesel ce vine din germania, are KM suficienti! Daca mai este si din 2006 atunci sigur are peste 200k km. Daca mai este adusa in tara si de nu stiu ce samsar, e clar. Din pacate poti s-o iei cu km dati inapoi si de acolo :| Ma intriga mai mult unii cu E46-uri tot dieseluri ca spun ca si-au luat de pe ger si KM "reali" 90k KM :D Daca si allea mai au sub 200k, atunci un E90 din 2006 ar trebui sa aibe sub 100k Whatever!

 

Poti suna la o repr BMW si le spui sa-ti zica ultima intrarea a respectivei masini intr-un service BMW si de acolo iti vei face o parere de nr real de KM!

 

BTW. Eu as merge pe sedan!

Link to comment
Share on other sites

Mira-m-as sa-l vad eu pe ala, turc, roman sau polonez care are curaj sa dea km inapoi in germania.

 

Cand o cumperi, esti cu cineva care stie germana si ii spui ca vrei sa o inmatriculezi tot acolo, daca are ceva masluit nu ti-o mai vinde.

Daca e doar pt export, atunci nu o mai iei.

Deci daca risca inchisoarea, inseamna ca au tupeu si asta e.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.