Jump to content

Probleme grave roti bmw e38 725 tds `98


Recommended Posts

Salutare tuturor . detin un bmw seria 7 e38 725 tds din 98 si ma intampin cu o problema ciudata ....Cand l-am cumparat l-am adus de la Hunedoara si am observat ca undeva pe la viteza de 90 km la ora batea in volan gen stanga dreapta ..... a venit iarna am lasat-o asa .... a inceput sa bata in volan din ce in ce mai tare ... mi-am pus un smn de intrebare . Cand a venit primavara am fost la un mecanic si mi-a spus ca sunt duse bucsele pe fata si telescoapele . Am comandat din germania tot kitul de brate pe fata dar nu si telescoapele . Intre timp am fost si am centrat cauciucurile iar cel de la vulcanizare a observat ca gaurile de la jante cele care se fixeaza janta pe buza de la fuzeta sunt mai mare (au fost luate cu polizorul probabil a incercat sa puna jantele pe alta masina) si mi-a zis ca asta e motivul pentru care bat rotile si bate in volan ... Am asteptat bratele le-am schimbat totul ok nu mai era nici o bataie si am avut tot jantele astea ... ce-i drept am schimbat bratele si am umblat tot cu telescoapele duse ... La un moment dat a inceput sa bata din nou in volan tot intre 80 si 110 km pe ora ... am mers si am schimbat si telescoapele si si-a revenit din nou . Am umblat ok in jur de 1 luna , iar astazi am fost si mi-am pus cauciucuri de iarna dupa ce am pus cauciucurile (centrate fara boalfe ara nimic ) bate din nou in volan . am verificat din nou bratele si am constantat ca cele de jos sunt putin slabite si capatul de bara partea dreapta putin slabit . Mi-a mai spus mecanicu ca e slabit si ceva gen bielta de directie , dar la bmw is altfel o bara ce vine de prin caseta .. dar nu astea ar fi problema bataii in volan . Ce parere aveti ? Ati avut problema aceasta? rog ajutor !!! Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
sal da am avut si eu probleme de genu.... ba bate ba la 170 nu mai esti stabil o ia in toate directiile.... sincer cand cumperi o masina in general te orientezi la bani..logic nu deci cred ca iti permiti sai schimbi toate bucsele si toti pivoti nu? la fel ca tine am patit si eu ba e telescopu ba nui ba e brati superior ba inferior ba rumenti...etc si pana la urma mam dus si am cumparat toate bucsele si toti pivoti nu de la nemti cei drept si nu mai am probleme deci nici eu nu stiu ce a avut unde mai pui ca acum imi caut tampon motor asta sa vezi ce distractiv e... oricum daca nu ai bani multi dute la baieti autorizati nu la vecinu sau nenea de dupa bloc ca ala in cel mai bun caz trage cu liverul de brate gandestete ca masina are 2tone nu 1300kg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

bieletele antiruliu cedeaza primele(piesa °5):

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=GE91&mospid=47507&btnr=31_0204&hg=31&fg=10&lang=enUS

bucsele si bara stabilizatoare ai schimbat ?

 

urmeaza bucsa nr.°7 care multi o ignora:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=GE91&mospid=47507&btnr=32_0695&hg=32&fg=25&lang=enUS

capetele de bara daca sunt slabite ... trebuiesc schimbate;

 

...si cu jante luate la polizor cum ti-au echilibrat rotile?

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.