Jump to content

Far aburit spalare motor


CooLmaN

Recommended Posts

Mi s-a aburit faru dreapta, nu mai merge faza scurta, si'nk o eroare pe semnalizare dupa ce am spalat motorul...

Nu sunt adeptul spalarii motorului, stiu ca nu e bine, dar am avut ceva curgeri la galeria de admisie si am anulat clapetele, si-acuma mecanicul mi-a recomandat sa spal motorul sa observam daca vor mai fi scurgeri...:((

poke.gif Sper sa nu fie nevoie de schimbat xenon-ul... ca ar fi belea mare

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere vremea de afara, asteapta si tu doua-trei zile sa se usuce tot ce e pe sub capota si apoi ar trebui sa-si revina, daca nu, se scoate farul si vazut unde e problema, niste spray contact posibil sa fie necesar.

 

Si mie mi s-a aburit farul dupa spalare motor dar s-a dezaburit in cateva ore.

Link to comment
Share on other sites

Mi s-a aburit faru dreapta, nu mai merge faza scurta, si'nk o eroare pe semnalizare dupa ce am spalat motorul...

Nu sunt adeptul spalarii motorului, stiu ca nu e bine, dar am avut ceva curgeri la galeria de admisie si am anulat clapetele, si-acuma mecanicul mi-a recomandat sa spal motorul sa observam daca vor mai fi scurgeri...:((

poke.gif Sper sa nu fie nevoie de schimbat xenon-ul... ca ar fi belea mare

 

asta am patit si eu ...mi-a intrat apa in far la o spalare si sa dus droseru de la xenon :)

cam aiurea daca ai patit la fel :) sigur e la fel . droserul e sub far si apa sa scrus in el prin mufa ... nu sa mai putut repara si a trebuit inlocuit ...aproximativ 100euro sh

Link to comment
Share on other sites

motorul trebuia spalat cu degresant frane , un spray ar fi fost suficient sa cureti zona , 20 ron . Acum distractia asta va costa mai mult ...recomandarea mecanicului mai exact . Cum au zis colegii probabil droserul dar poate isi revine.Mai asteapta putin
Link to comment
Share on other sites

Si mare grija sa nu speli iarna masina cand e frig afara si motorul cald, venit de la drum. Multi obisnuiesc iarna cand vin de la munte in buc sa spele masina imediat. Atunci se face condens in special in far si raman pete permanente care nu se mai pot lua decat prin taierea sticlei farului, in cazul de fata E60.
Link to comment
Share on other sites

Exact aceeasi chestie am patit-o si eu, am spalat motorul si pe urma mi-a stat farul aburit cam o luna de zile. Dar incet incet s-a evaporat toata apa si acum e ok. Nu am patit nimic la bec dar pe viitor nu voi mai spala decat cu spray degresant si pe urma sters cu o carpa sau ceva.

Ai xenon ? sau bec normal ? la xenon nu ai cum sa scapi fara droser , asa e facut :) apa din far se scurge fix in droser prin mufa ...tare :D

Link to comment
Share on other sites

Mersi baieti, nasol moment :)

Am fost de dimineata cu motorul rece, fac 1 minut pana la spalatorie, deci n-avea cum sa se incazeasca motoru dupa o noapte rece. Ma avertizase colegu mecanic sa procedez asa.

Da, am xenon, probabil s-a dus aia. Mai am o eroare acuma si la semnalizare, sunt deja cateva ore de-atunci si farul tot aburit e.

Patronu' de la spalatorie, am trecut acum s-o las sa dea putin cu suflanta prin far, poate reuseste sa scoata aburii, zice ca numai daca e spart faru... probabil abereaza ( PiccoBello , spalatorie foarte buna de altfel in TM )

Distractia* a fost necesara deoarece scopul interventiei a fost acela de a spala pata de ulei ramasa de la galeria de admisie...

 

O sa dau detalii cand mai aflu ceva, poate reusesc sa ajung azi la cineva.

Link to comment
Share on other sites

Mersi baieti, nasol moment :)

Am fost de dimineata cu motorul rece, fac 1 minut pana la spalatorie, deci n-avea cum sa se incazeasca motoru dupa o noapte rece. Ma avertizase colegu mecanic sa procedez asa.

Da, am xenon, probabil s-a dus aia. Mai am o eroare acuma si la semnalizare, sunt deja cateva ore de-atunci si farul tot aburit e.

Patronu' de la spalatorie, am trecut acum s-o las sa dea putin cu suflanta prin far, poate reuseste sa scoata aburii, zice ca numai daca e spart faru... probabil abereaza ( PiccoBello , spalatorie foarte buna de altfel in TM )

Distractia* a fost necesara deoarece scopul interventiei a fost acela de a spala pata de ulei ramasa de la galeria de admisie...

 

O sa dau detalii cand mai aflu ceva, poate reusesc sa ajung azi la cineva.

 

 

Trebuia sa ii zici sa dea mai cu atentie,sa nu de-a pe faruri, puteai foarte bine sa speli in jurul galeriei, nu peste tot.

Link to comment
Share on other sites

N-am stiut nici eu... e prima oara cand duc masina la spalat la motor si e prima oara cand ma ocup eu de o problema tehnica... De obicei dadeam cheia alora de la BMW sa se ocupe ei.

Acuma m-au deranjat cu o chestie si-am preferat sa fac clapetele de la galerie la un coleg de pe forum dar, se pare ca am gresit-o cu spalatu asta... Nici nu m-am gandit... asta e.

Invatatura de minte, platesc acum, ce sa fac :))

Probabil s-a ars aia, maine sper sa ma duc cu ea sa vad ce are, si s-o si fac, ca nici nu-mi vine s-o scot la drum cand o stiu defecta :-(

Link to comment
Share on other sites

Calin SL as face-o daca as sti cum... :D

E deja de 2 zile asa aburit, nu vrea deloc sa se duca, farul nu mai porneste si am si eroare la corner lights.

In ultima instanta daca nu gasesc pe cineva sa se ocupe de ea, ma duc la banat car sa ma jumoale aia :)

O sa ma uit sa vad daca pot sa desfiletez ceva.

Link to comment
Share on other sites

Sunt cu masina la autodaris service in tm, si mi-au dat jos farul, se uita acuma dk e de la droser, desi nu era apa in el... Problema a fost la clemele de la capace car erau rupte... D c ? Nu stiu. Pesemne ca la vreun bmw service au avut nevoie intrucat am inteles ca se vand doar cu farul... Cum termin cu el o sa postez
Link to comment
Share on other sites

Ploua in Tm, o sa cobor putin mai tarziu sa fac si poza.

Partea din spate a farului ( dinspre motor) are niste capace care vin peste ele, si se prind cu niste cleme de far... ceva de genul. Iar clemele acelea sunt rupte. Pe-acolo mi-a intrat apa de mi-a ars droser-ul.

 

 

ce capace de la cleme ? pune o poza.

Link to comment
Share on other sites

pai daca este vorba de ce cred eu, nu le poti lua separat, urechile alea fac parte din far, acolo intra prinderile capacului, daca s-au rupt, la revedere din pacate. probabil ca un cioban a deschis capacele prin smulgere, o tehnica mioritica (tot e la moda termenul) si le-a rupt.

 

modulul de adaptiv, nu e prajit ? e tot sub far, langa drosser, la mine s-au prajit ambele si ala pt adaptiv costa vreo 700 de lei.. pe langa drosser care e tot pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Da alea sunt, si asa e, nu se pot lua decat cu farul. Ori a avut cineva nevoie... ori nu-mi dau seama de ce sa le fi scos ca nu s-a umblat la masina.

Ma gandesc sa gasesc pe la dezmembrari ceva de genul, desi la un prim search pe google nu da nimic.

Sper sa nu fie si ala de la adaptiv :-( colegii de la service n-au zis nimic de ala, bine, acuma nu stiu daca s-au uitat. Am vazut ca e si acel modul acolo... ar fi prea de tot sa mi se fi dus amandoua... dar nu imposibil.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit la colegul Dariusel de vanzare droserul dar el zice ca ar fi de fapt altceva

Quote: " Salut :) daca e pentru faza cu apa in far cred ca ai nevoe de balast nu droser :) poate sa dus si droserul dar balastul e sub far si in el a intrat apa . droser am eu , dar este 99% de la balast . trebe sa il dai jos sa vezi , daca ai si calculatorul pt faruri adaptive dedesupt la far si balastul acolo poate a intrat apa in amandaoua . "

Inca o opinie inainte sa vorbesc cu el sa mi-l trimita.

Link to comment
Share on other sites

balastul nu e totuna cu droserul ?! eu asa stiam :ninja:

droser(ballast) si igniter .

stai asa :)) noroc cu calin . incurcasem droseru cu igniter`u

da e sigur balastul la tine sau droseru , e tot una :)

 

totusi inceara maine cu balastul de la farul bun , schimba becurile arse si vezi sa nu mai ai nici o eroare pe partea accea

 

apoi ia codul de pe piesa ca sunt pe foarte multe masini balasturile alea

 

uite in doar cateva sec. am gasit in timisoara sa le poti si proba :)

http://www.dezmembrarionline.ro/vand-balast-xenon-hella-cu-codu-5dv-008-290--121133.html

http://www.dezmembrarimasini.ro/vand-balast-xenon-hella-cu-codu-5dv-008-290--883973.html

http://www.pieseauto.ro/alte-piese-electrice/chrysler/pacifica/balast-xenon-ballast-droser-calculator-ridicator-1397814907.html

 

daca nu te descurci pe acolo atunci til trimit eu :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.