Jump to content

Recommended Posts

Masina in cauza E46 320D FL.Dupa cum spune si titlul de ceva timp ma confrunt cu o problema la care nu`i dau de cap.La viteze >70km/h volanul incepe sa tremure.Probleme la jante/anvelope nu sunt,am schimbat 3 seturi 18 17 vara si acum 16 iarna.Zilele astea o sa ma duc sa verific si directia.Alt simptom din ce am observat la puntea fata pe partea dreapta se incalzeste foarte rau discul de frana.Este posibil ca discurile sa fie uzate si aceasta sa fie problema,ce ar trebui sa mai investighez?Va multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am vertificat articulatiile se pare ca problema era de la pivotii bratelor amandoi cu joc+etrier blocat :rolleyes: Nu stiu cum de s`a ajuns in starea asta.

LE:Acum intrebarea mea daca ma puteti ajuta.Bratele mele sunt OEM si din ce am citit pe forum nu se pot schimba doar pivotii decat la cele Meyle,deci in concluzie brate noi nu?

Edited by vl69uli
Link to comment
Share on other sites

Voi schimba dupa sarbatori pivotii,etrierul este deja comandat astept maine sa il pun.Discul nu este ovalizat,placuta de frana este in stare bunicica,discurile si placutele vor ramane sa le schimb la urmatoarea revizie fata+spate.Multumesc de ajutor inca odata :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut!Eu la masina mea am schimbat pivotii cei mari cu Meyle,(desi aveam brate OEM nu Meyle)si uite cum am facut.Am cumparat pivoti pentru drumuri grele Meyle(HD),dupa care am dat bratele jos de pe masina,am taiat cu un flex acea protectie de tabla care se afla sub pivot,la o presa am dat afara pivotul uzat prin presare.Apoi am bucsat la loc pivotul nou de la Meyle.S-a potrivit perfect.Ca sa nu arate urat si sa nu rugineasca am aplicat pe locul unde a fost acea protectie de tabla un adeziv de lipit caroserii auto,se gaseste in magazinele de piese auto.De cand am facut aceasta schimbare am facut in jur de 4000km,totul este ok.Acesti pivoti HD nu mai au acea insertie de cauciuc cum au pivotii OEM,sunt in totalitate din fier,nu am simtit diferente in ce priveste suspensia sau directia masinii ,se comporta foarte bine.Referitor la blocarea etrierului,spuneai ca ai schimbat de curad placutele de frana,acolo este problema,cel care a schimbat placutele nu a curatat acele ghidaje care sunt la etrier care fac legatura cu "calaretul"cum se mai numeste acea piesa in termeni populari.Cum dai jos din cele doua suruburi etrierul vezi ca sunt pe aceasi parte a etrierului doua capacele de plastic,acolo este problema ,desfa etrierul si freaca cu ceva acele tije metalice ce ghideaza "calaretul" pe etrier.Apoi pui vaselina pe acele tije ,pe spatele placutelor de frana si pe "umarul" pe care se reazama placutele pe etrier,se foloseste vaselina ceramica(se gaseste la piese auto)Multi mecanici cand schimba placutele de frana nu mai fac aceasta operatiune de curatare ,de acea se blocheaza uneori etrierul.Succes! Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.