Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

Salut dragi prieteni si fani BMW pot sa spun ca sunt un mare fan al acestui model E34, eu am un E 34 525 TDS touring, masina mea a fost adusa de afara si pe acte am avut scris cu tot cu omologare din germania si factura EURO 2 insa in romania dupa cataloagele lor si dupa cum si-au batut joc de masina aia la rar la verificari pe masina mea sa constatat ca este euro 1 fiind fabricata in 14.12.1994, ma durut insa fiind un pasionat si recunosc ca imi place orice model E34 nu conteaza care ar fi el am platit taxa asa cum a fost, pot sa spun ca masina este foarte buna pentru mine chiar exceptionala, insa pacat ca la noi lumea nu cunoaste nu stie ce inseamna motor fiabil rezistenta in timp si nici nu stie ce vrea de la o masina, imi plac foarte mult extrasele masinii din aceea vreme si desigur ce ma facut sa cumpar acest model a fost TRAPA perfect functionala si desigur fericit ca masina functioneaza asa cum trebuie fara probleme, in romania dupa 1 luna recunosc ca am avut probleme cu brio de la motorina proasta cu pompa de injectie care sincer ma RUPT de bani insa am facut si pompa + ca am luat injectoare noi cu tot cu pompa de afara, masina merge brici, la ea am facut inclusiv marea problema a jocul mare din volan de la caseta de directie, si am schimbat piesele caseta+ semicaseta directie+ brate si adio joc in volan dupa am facut o geometrie si masina merge lin frumos parca se lipesthe de sosea asa cum ii place iei, am facuto o revizie am schimbat tot ce tine de consumabile si masina pot sa spun merge brici, pentru fanii acestui model si pentru cei care care vor, uitativa bine la acest model el se pare a fi vechi insa va spun ca masina face mai mult decat pare, si da pot sa spun e mult mai buna la stabilitate si la cum se simte pe sosea decat E39 din pacate pentru mine asta este adevarul, am testat si 525 D de 163 de cai si nu mia placut cu toate ca era mai noua masina, asta dupa ce am avut E 34 525i M50 vanos, dar din cauza costurilor de la benzina l-am dat pentru un buget umpic mai redus de consum la diesel pot sa spun ca se simte pentru mine altii nu stiu ce vor spune, insa E 34 TD, TDS cu motor de 2.5 mie mi se pare o masina foarte frumoasa si desigur o alegere foarte buna pentru un cunosctor si desigur pentru un viitor cumparator, multumesc mult pentru acest TOPIC WLF si desigur baietilor de pe BMW CLUB si celor care au facut acest forum si mai ales pentru explicatiile specifice la fiecare model.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Are careva un e34 525i cu cutie automata ? Ma intereseaza cat e de fiabila si cum se comporta fata de una manuala. Stiu ca la E39 nu e mare diferenta la performante, consum si ai si optinea de septronic, care ofera flexibilitate. Dar e34 cu septronic din pacate nu exista. Diferenta de consum pentru mine nu conteaza, la cati bani dau pe tigari aici pretul benzinei este neglijabil la cei 1500 de km in medie care ii fac pe luna. Problema este ca majoritatea modelelor care le gasesc in stare mai buna si cu km mai putin au cutie automata, de care mie un pic teama la un e34. Vreau sa imi schimb masina din semnatura tot cu un e34 dar intr-o stare buna si pe bezina, asta imi manaca zilele + ca fost accidentata, are rugina si ma costa o avere sa o repar cat sa treaca TUV, mai bine iau alta. Sunt un fan al lui e34, cred ca e printre cele mai frumoase BMW-uri facute vreodata, asa ca va rog nu imi trimiteti raspunsuri de genul ia-ti e39 <_<
Link to comment
Share on other sites

Faza cu EURO din carte e relativa crede-ma!!masinuta mea era euro 3 prin omologare in germania,cu acte cu tuv si taxe achitate cu catalizator,cu ecotuning de la SKN,insa dupa omologare Germanii dau codul de motor jos de pe bloc,pentru ca masina nu mai era euro 2,ci omologata euro 3 si cand m-am dus la RAR ghicesti ce s-a intamplat???.......nu aveam cod motor deci masina non-euro,insa am fost cu un fost colonel la RAR si nu au putut sa-mi dea cu flit,pentru ca la testul de gaze masina a iesit stas si mi-au acordat euro 2 si nu euro 3,explicatia a fost imbecila,am asteptat 2 saptamani actele sa vina de la RAR Bucuresti,eu fiind din prahova,si ei aproband omologarea ca euro 2,insa daca ma duceam singurel sunt convins ca veneam plangand acasa,pentru ca RAR-ul face treaba dupa catalog,adica daca ai codul cutare esti euro 1 sau euro 2 si nu dupa ce stie masina,plus ca eu mai bagasem in motor ceva,era chiar si in garantie!!! masina puteai s-o duci si la NASA s-o testezi ca tot nu aveau cum s-o respinga <_< ,e impecabila si totusi a fost euro 2,bmw e34 520i din 94.... deci treaba cu EURO din carte e fix pentru ei.... multa bafta si nu va uitati la bani.. mai bine lasa-ti ceva decat sa plange-ti acasa de nervi si sa dati 50 de miliaone la taxa de mediu...
Link to comment
Share on other sites

Are careva un e34 525i cu cutie automata ? Ma intereseaza cat e de fiabila si cum se comporta fata de una manuala. Stiu ca la E39 nu e mare diferenta la performante, consum si ai si optinea de septronic, care ofera flexibilitate. Dar e34 cu septronic din pacate nu exista.

 

Sunt puĂžin mai lente dar sunt fiabile.

Link to comment
Share on other sites

A mea a fost automata...intr-o zi si cu cca 1500ron (iclusiv drumul dus-intors Cta-Buc) am schimbat cutia din automatica in manuala....si a fost cutie evoluata, in 5 trepte, electronica, programe pt iarna/sport/economic.....

Sincer sa fiu, eu tot la celelalte dotari m-am uitat (electrice, AC), cutia stiind ca o pot schimba fara modificari negative ale performantei...diferentialul il am pe cel al cutiei automate...e un pic mai lung in rapoarte, mi se pare, decat cel al cutiei originale manuale

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Nu chiar,eu am un e34 cu motor M40, 1.8 si a iesit la RAR euro 2,acum nu stiu cum decide RAR-ul norma de poluare,pentru ca am auzit de motor ca al meu(cod 184E1)ce a iesit non euro la RAR.Ar trebui sa facem un topic(daca nu exista)unde,cei care am fost cu masina la RAR sa spunem ce euro ne-au "decretat"astia,bineinteles si tipul motorului,an fabricatie,etc.Pentru ca am impresia ca doua masini cu motoare identice prezentate la RAR nu e obligatoriu sa iasa ambele cu aceiasi norma de poluare.Nu stiu daca e corect.
Link to comment
Share on other sites

poi,e oarecum simplu,dupa cum relatam si mai sus,chiar daca masina este euro2 in acte,daca nu are codul de motor adica tablita este lipsa,atunci cei de la RAR o baga la non euro,pentru ca la masinile sub euro 3 nu se iau gaze decat daca masina prezinta probleme mari la motor adica scoate fum mult si atunci este respinsa!!!la masinile euro 2 si euro 1,incadrarea se face dupa codul de motor,prin indentificarea acestuia intr-un catalog cu motoare dat de catre producator,daca masina nu are tablita,atunci ei o baga non euro,insa daca masine este ok tehnic poti face cerere,se iau noxele se trimite la Bucuresti si se da omolgare la euro 2 sau euro 1 depinde ce era masina!!asta e problema chiar daca 2 masini sunt identice una poate fi non euro si una euro 2!!!Cunosc cazuri cu masina euro 4 scoasa euro 2 si masina euro 3 scoasa noneuro!!! <_<
Link to comment
Share on other sites

Ce maÂşinĂŁ cu E4 a ieÂşit E2? <_<

 

de obicei e34 cu e2 sunt 520 si 525, cele cu vanos, la aproape toti au iesit e2, dar sa fie cel putin 94, aproape la toti o iesit euro doi, sub 94 au fost discutii.aaa da, si sa nu ai probleme la noxe, uita de g-kat si alte prostii ca la noi valoreaza zero, ca la noi poti polua cat un euro 5, daca din fabrica a iesit non euro, tio baga non-euro

Link to comment
Share on other sites

[...]Cunosc cazuri cu masina euro 4 scoasa euro 2 [...]

 

de obicei e34 cu e2 sunt 520 si 525, cele cu vanos, la aproape toti au iesit e2, dar sa fie cel putin 94, aproape la toti o iesit euro doi, sub 94 au fost discutii.aaa da, si sa nu ai probleme la noxe, uita de g-kat si alte prostii ca la noi valoreaza zero, ca la noi poti polua cat un euro 5, daca din fabrica a iesit non euro, tio baga non-euro

Eu ĂŽntrebam despre ce maÂşinĂŁ, care are E4 Âşi a ieÂşit E2, era vorba.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Tot eu deranjez. Sper sa nu pun o intrebare stupida dar e normal ca un releu sa stea mereu cald ? (chiar destul de cald..se simte la suprafata capacului) (acesta din poza) ..intreb ca nu am mai pornit masina 2 saptamani si era bateria goala ..si ma gandeam daca ca ar avea legatura .. (masina sta in garaj )

 

Multumesc anticipat.

post-8754-1254402537_thumb.jpg

Edited by warhammer23
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.