Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

eu am avut e34 am si in prezent am avut diesel si benzina acum am diesel 524 td automati si cred ca altceva nu o sa-mi cumpar niciodata poate unul pe benzina de 2000 24v .ce pot spune eu de acest model e ca nu prea se strica are mici pb la partea electrica si piesele noi sunt de o calitate indoielnica credeti-ma sant mecanic si pana acum am fost dezamagit de piese se pare ca toate cooperativele fac piese e valabil la toate marcile

Zici ca esti f multumit de model si ca daca ar fi ti-ai mai cumpara un 520 24v....deci fiind mecanic stii ca un 525i tot 24v,consuma cam la fel de mult ca si 520,doar ca motorul este mult mai puternic.De ce ai alege totusi 520 in defavoarea 525-ului?

Edited by ionutz_ng
Link to comment
Share on other sites

Uite ca eu am vrut sa-mi cumpar E34 si citind ce a scis WLF acolo am renuntat la idee si mi-am cumparat un E classe w210 din 95,este caz real,nu stiu de ce induc unii oameni lumea in eroare,acum regret alegerea facuta intr-o oarecare masura,dar tot ce va pot spune este ca la momentul respectiv dupa ce am citit acel paragraf am inchis pagina si m-am pus sa caut dupa mercedesuri de vanzare!!!

 

Eu cred ca nu realizezi ca e o discutie la modul general despre E34, trebuie sa stii la ce te astepti in timp, nu sa iei masina si sa pice toate a doua zi. Ce am scris este parte din experienta mea cu E34, am avut mai multe modele timp de 4 ani de zile.

 

Dar nu e nici o problema, uite urmeaza sfaturile colegului nostru Andrei92. La 15 ani, cred ca are suficienta experienta sa te indrume sa iti iei un E34. :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu am avut e34 am si in prezent am avut diesel si benzina acum am diesel 524 td automati si cred ca altceva nu o sa-mi cumpar niciodata poate unul pe benzina de 2000 24v .ce pot spune eu de acest model e ca nu prea se strica are mici pb la partea electrica si piesele noi sunt de o calitate indoielnica credeti-ma sant mecanic si pana acum am fost dezamagit de piese se pare ca toate cooperativele fac piese e valabil la toate marcile

Zici ca esti f multumit de model si ca daca ar fi ti-ai mai cumpara un 520 24v....deci fiind mecanic stii ca un 525i tot 24v,consuma cam la fel de mult ca si 520,doar ca motorul este mult mai puternic.De ce ai alege totusi 520 in defavoarea 525-ului?

am avut 520 24v si am fost multumit dar o sa ma gandesc si la 525 cam ai dreptate

Link to comment
Share on other sites

Dar nu e nici o problema, uite urmeaza sfaturile colegului nostru Andrei92. La 15 ani, cred ca are suficienta experienta sa te indrume sa iti iei un E34. :)

:)

Piovra:eu stiam ca pe e34 toate modelele dupa 90-91" au euro 2.daca zici ca nu este adevarat care sunt euro 2 si care nu? :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu stiu, a mea e 92 si sigur nu e euro2, am spus ca nu e adevarat ca sunt euro2, nu stiu exact de cand sunt euro 2, dar uitandu-ma pe mobile.de, la E34uri chiar din 94 scrie ca exista posibilitatea de a le transforma in euro2 pt a plati impozit mai putin, deci nu sunt euro 2.
Link to comment
Share on other sites

nu stiu, a mea e 92 si sigur nu e euro2, am spus ca nu e adevarat ca sunt euro2, nu stiu exact de cand sunt euro 2, dar uitandu-ma pe mobile.de, la E34uri chiar din 94 scrie ca exista posibilitatea de a le transforma in euro2 pt a plati impozit mai putin, deci nu sunt euro 2.

uite doar cateva exemple pe mobile care au euro 2.nu bag mana in foc ca absolut toate dupa 90" sunt,dar in mod normal asa ar trebui (mai ales 93-95).depinde si cum le-a incadrat RAR-ul.stiu persoane care au adus masini euro 2 si RAR le-au declarat non-euro :blink:

Car1

Car2

Car3

Car4

Edited by alex_maniacu_91
Link to comment
Share on other sites

Da, nu stiu ce sa zic, s-ar putea sa-si fi pus nemtii catalizator Euro 2 special, pt a plati taxe mai mici, ca isi scoteau sigur banii repede. Si eu ma gandesc ca prin ultimul an ar trebui sa fie Euro 2. Cred ca se poate afla destul de simplu, cu un mail la kundenbetreuung@bmw.de, o sa le scriu de curiozitate.
Link to comment
Share on other sites

Ff multi nemti si-au montat catalizator pe masini pt ca nu mai aveau voie cu respectiva masina in anumite zone ale orasului sau erau taxati suplimentar. Eu am la masina un act de la Dekra prin care masina e certificata euro 2, insa cum am si factura la catalizator banuiesc ca a fost pus de proprietar. Sau poate a fost doar schimbat, cine stie?!

Masina avea in parbriz bulina Euro2, portocalie pt zonele cu restrictie in orase.

Si astia de la RAR sunt (cenzurat), daca puneau o baza de date unde sa poti cauta dupa codul motorului sa vezi ce euro este. Cati nu au fost care si-au luat leapsa pe subiectul asta...

Link to comment
Share on other sites

Am avut 520i 24v '91 euro 2. Foarte buna masina.

Cine ti-a certificat ca e Euro 2 ? Ideea e ca din fabrica n-a fost sigur Euro 2. :twoup:

 

Am intrebat astazi la RAR, fiind cu treaba pe acolo: Motoarele M50B25, figureaza Euro 2.

Astia aici zic altceva: http://forum.e34.de/thread.php?threadid=18056

 

Pe vremea E34ului n-a existat niciodata Euro2 :twoup:

 

http://www.answers.com/topic/european-emission-standards

* Euro 1 (1993):

o For passenger cars - 91/441/EEC [9].

o Also for passenger cars and light trucks - 93/59/EEC.

* Euro 2 (1996) for passenger cars - 94/12/EC (& 96/69/EC)

* Euro 3 (2000) for any vehicle - 98/69/EC [10]

* Euro 4 (2005) for any vehicle - 98/69/EC (& 2002/80/EC)

* Euro 5 (2008/9) for any vehicle - (COM(2005) 683 - proposed)[11]

 

In cartile / taloanele nemtilor apar 2 "numere cheie" dupa care se plateste impozitul. Bineinteles toate E34urile aveau numerele acestea inferioare Euro2, pentru ca standardul Euro 2 a aparut in 1996.

Dupa aparitia Euro 2 s-a observat ca incepand cu 05/1994 emisiile unor motoare BMW ( M60B30/40 de pe V8-530/540i ) corespund normelor Euro 2, si nemtii se puteau adresa BMW si cere o "dezlegare" pentru Euro2, pe baza VINului, pentru a isi putea modifica "numerele cheie" din carte/talon si a plati mai putin impozit. Ba chiar statul german le da impozitul inapoi retroactiv :D

 

Restul care le vedeti Euro 2, sunt preschimbate ulterior ( adaugare catalizator si / sau Kaltlaufregler (nu stiu cum se traduce) care face ca norma Euro 2 sa fie mentinuta de la pornire pana ce sonda lamda si catalizatorul ating temperatura de functionare). Se poate ajunge chiar si la norma D3 de la nemti pt 518i M40/43 si 525i M20.

 

Ca la RAR or fi toate M50B25 Euro 2 asta e parerea lor, oricum nu conteaza ce zice RAR despre Euro 2, ca la noi impozitul n-are legatura cu asta. Alt exemplu cu cretinii de la RAR ar fi ca D3 din Germania nu e Euro 3, in timp ce pentru statul german D3 este Euro 3.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Va salut si ma bucur ca v-am gasit. Am avut un E34 520 si un e 39 520. Aceasi putere, consum mai mic cu 30%. Dar nu asta e problema mea acum. Vreau sa iau un 525IX din Austria. Are cutie automata, cam toate optiunile si 200.000 km. Nu stiu cum o sa fac cu inmatricularea. Daca intra noua forma de calcul, e OK. Doresc sa-mi spuneti, daca stiti, consumurile la varianta cu cutie automata. Am vazut ca piesele sunt mult mai scumpe. Observ cu tristete ca totusi nu sunt foarte multe informatii de la utilizatori de 525ix. Pentru membrul BMW 525IX, vreau sa-l intreb daca mai are masina si daca nu vrea sa o vanda. Multumesc si va astept cu raspunsuri.
Link to comment
Share on other sites

Doresc sa-mi spuneti, daca stiti, consumurile la varianta cu cutie automata. Am vazut ca piesele sunt mult mai scumpe.

Observ cu tristete ca totusi nu sunt foarte multe informatii de la utilizatori de 525ix.

Pentru membrul BMW 525IX, vreau sa-l intreb daca mai are masina si daca nu vrea sa o vanda. Multumesc si va astept cu raspunsuri.

Consumul...depinde cit de mare ai talpa .

De obicei bmw-ul pe benzina se zice " cit ai dai atit iti ia " :twoup:

Daca mergi normal te incadrezi in 11 si 14 %

Eu am incercat odata sa vad cit pot scoate daca merg calm .....eram tot cu ochii pe acul de consum si pe indicatorul electronic...mai jos de 9 % nu am scos nici cu slujbe :twoup: ..si e destul de stresant sa mergi asa....o singura data am incercat si m-am lasat pagubas.

Mai e ceva....degeaba mergi incet toata ziua daca te lasa nervii la vreo 5 semafoare si o calci mai violent.

Nu ai facut nici o brinza.

In cele 5 demaraje violente pierzi tot ce ai economisit toata ziua.

Avantaje si dezavantaje.

Avind in vedere ca e 4x4 ... tractiunea integrala isi face simtita prezenta in multe cazuri si e foarte utila...nu cred ca este un consum exagerat.

In oras.....daca e aglomerat tare isr soferul e mai slab de inger...ajunge in unele cazuri si la 17 %

La urma urmei e BMW , iar cine isi ia BMW pe benzina ...sigur nu il ia pentru consum.

Cine vrea sa economiseasca , isi ia un 320 macar modelul din 2000 diesel sau daca e nevoie sa stringa cureaua ...Peugeot 206 1.4 hdi :D

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut,

 

Vreau sa-mi schimb masina si m-am decis sa-mi iau tot un E34 dar pe benzina (525i) inainte am avut 524td

 

Intrebari:

 

1. Check control - chestia cu testul ceasului, ce reprezinta indicatiile de acolo, in ordinea afisarii?

2. automat vs manual - nu am reusit sa gasesc pana acum decat in mare majoritate cutii automate si nu ma prea incanda pe mine in mod deosebit -se poate pune cutia de pe diesel pe benzinar? Cum sunt rapoartele?

3. GPL pe modelul asta? - stiiu ca unii considara ca e un sacrilegiu..

 

Thx

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

Vreau sa-mi schimb masina si m-am decis sa-mi iau tot un E34 dar pe benzina (525i) inainte am avut 524td

 

Intrebari:

 

1. Check control - chestia cu testul ceasului, ce reprezinta indicatiile de acolo, in ordinea afisarii?

2. automat vs manual - nu am reusit sa gasesc pana acum decat in mare majoritate cutii automate si nu ma prea incanda pe mine in mod deosebit -se poate pune cutia de pe diesel pe benzinar? Cum sunt rapoartele?

3. GPL pe modelul asta? - stiiu ca unii considara ca e un sacrilegiu..

 

Thx

CUTIA DE DIESEL SE POTRIVESTE DOAR LA MOTARELE MARI PE BENZINA ALTFEL APAR DIFERENTE LA RAPOARTE IAR DACA VREI AM O CUTIE DE BENZINAR DE 525 24VIAR LA SCHIMBAREA DE CUTII AUTAMAT /MANUAL AI NEVOIE DE VOLANTA PEDALIERU CU TREI PEDALE TIMONERIE SI UN MESERIAS CARE SA ITI MODIFICE INSTALATIA ELECTRICA CA ALTFEL NU VA PORNI IN VECI DAR CU ASTA TE POT AJUTA CHIAR SI CU MODIFICAREA AM MAI FACUT CATEVA

 

salut,

 

Vreau sa-mi schimb masina si m-am decis sa-mi iau tot un E34 dar pe benzina (525i) inainte am avut 524td

 

Intrebari:

 

1. Check control - chestia cu testul ceasului, ce reprezinta indicatiile de acolo, in ordinea afisarii?

2. automat vs manual - nu am reusit sa gasesc pana acum decat in mare majoritate cutii automate si nu ma prea incanda pe mine in mod deosebit -se poate pune cutia de pe diesel pe benzinar? Cum sunt rapoartele?

3. GPL pe modelul asta? - stiiu ca unii considara ca e un sacrilegiu..

 

Thx

IAR DE CUTIA DE DIESEL AM EU NEVOIE AM UN 524 AUTOMATIC SI MA PREGATESC CA E PE DUCA

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Salut.Mi-as dori si eu un e34.As vrea sa fie 525i,si sa fie in stare buna prefer sa fie mai scump si in stare buna decat ieftin si prost.Momentan am un E class 280 din 2000,dar simt ca aceasta masina este prea "sofisticata" pt gusturile mele.Prea multi senzori,piese scumpe,ideea de masina scumpa care mi-e teama sa o zgarii sau sa o dau tare prin gropi,etc.Mi-as dori un e34 cu care sa simt cu adevarat placerea condusului fara nici o inhibitie sa fac corp comun cu masina si sa nu-mi pese.Nu stiu daca intelegeti exact ceea ce vreau sa spun.Temperamentul meu este de sofer mai "nebunatic" si simt ca e34 este exact masina care mi s-ar plia cel mai bine caracterului meu.Vreau sa-mi spuneti cam la ce pret as putea gasi un e34 525i din perioada 92-95,in stare buna si f buna.Si as vrea sa-mi faceti o mica comparatie intre placerea de a conduce e34 vs e39.Se poate spune clar ca,desi e39 este mai sofisticata(sau tocmai din cauza asta),condusul este mai natural si mai placut intr-un e34?
Link to comment
Share on other sites

E34 525i este o masina veche, cu foarte multa personalitate, care in momentul in care o conduci simti ca ai BMW.

E39 este o limuzina sportiva (ma refer la motoarele de min. 2,5i), cu un confort sporit, dar cu foarte multe dotari ce ajuta soferul in diverse situatii.

Tu esti cel mai in masura sa decizi ce-ti doresti. Un E34 foarte bun, gasesti numai daca stii sa cauti si ai rabdare.

Daca vrei adrenalina pura, cauta un M si nu te complica cu 525i indiferent de model.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.