Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

Distributia pe curea pune mai multe probleme decat cea pe lant. Intr-o acceleratie sportiva, prefer lant decat curea. Motoarele pe lant sunt mult mai durabile decat cele pe curea, mai ales in Ro, cand unii proprietari de diverse marci circula cu o curea de distributie si 90000 km cand ea ar tb. schimbata la 60000km.

Nu vad de ce sa consume mai putin, cum de asemenea nu vad cum ar functiona un 525i pe curea de distributie in turatii de 5000-6000. :) :)

 

multam fain de raspuns.inca o intrebare pt a ma convige sa iau sau nu:intra oare sigur euro 2 unu e34 din 94-95?

 

Daca este vanos M50B20 sau 25 cu siguranta este Euro 2 si fara spaga, cel putin la Rar Neamt. :)

Link to comment
Share on other sites

o noua intrebare.trebuie sa ma decid intre e34 si e30.e36 nu ma prea atrage asa ca ramanem la cele doua pt ca acela e cel mai frumos design facut de bmw vreodata.parerea mea.vreau e34 pt ca e mai modern, mai sigur, mai confortabil, si ador motorul 2.0 vanos.principalul avantaj al masinii find norma de poluare euro2 si nu trebe sa-mi fac griji pt anul 2011; pe de alta parte nu-mi place ca masina e destul de mare din toate unghiurile si destul de costisitor de intretinut.

dar pe mine ma atrage f mult ideea de sport coupe, de pocket rocket, de tuning si condus sportiv, tocmai de aceea e30 la capitolul asta se prezinta mai bine zic eu.e mai usor de intretinut, mai ieftin (imi place sa lucrez eu la masina), mai mica si prin trafic e mai usor, si are un caracter mult mai sportiv decat e34 care un pic mi se pare lenes si greoi.e34 nu-l vad tunat, pe la show-uri de tuning.dar e30 este non-euro si mi frica sa nu ma oblige guvernul sa ma despart de el.acuma zice-ti si voi parereile voastre.poate multi a-ti avut ambele modele.eu am avut e30 si am condus e34 dar diesel.astept parerei.

Link to comment
Share on other sites

tati,ia-ti E34!!gandeste-te ca e mult mai sigur,ai un airbag,2 acolo!!!plus ca e mult mai elegant,parerea mea,ca va ramane mereu o super superba masina,atat cat e impecabila!!cat despre tuning la E34,sunt niste body kitturi dragutze de la rieger,insa eu il vad cu niste jante marin in 5,6,7 spite,folie pe toate geamurile,ceva sunet pe ea si gata!!!
Link to comment
Share on other sites

Poti avea si sportivitate si eleganta cu un E34 2,5i vanos. Iar faza cu non euro, atata timp cat masina corespunde tehnic nu te poate obliga nimeni s-o tragi pe dreapta. In ceea ce priveste tuningul, o suspensie sport si niste jante dragute sunt suficiente. :)
Link to comment
Share on other sites

unii zic sa nu cumva sa-mi iau 520 24v.sa-mi iau 525 24v pt ca motorul de 2000 e un pic mic pt caroseria grea de e34 iar motorul de 2500 desi are 42cp in plus consuma mai putin decat cel de 2000.voi ce ziceti?as alege si eu 2500 dar sunt mai multe dezavantaje printre care taxa auto, impozitul care v-a creste enorm la masinile >2000cmc si asigurarea care iarasi ma va termina.chiar asa slab e mototrul de 2000?
Link to comment
Share on other sites

unii zic sa nu cumva sa-mi iau 520 24v.sa-mi iau 525 24v pt ca motorul de 2000 e un pic mic pt caroseria grea de e34 iar motorul de 2500 desi are 42cp in plus consuma mai putin decat cel de 2000.voi ce ziceti?as alege si eu 2500 dar sunt mai multe dezavantaje printre care taxa auto, impozitul care v-a creste enorm la masinile >2000cmc si asigurarea care iarasi ma va termina.chiar asa slab e mototrul de 2000?

si eu la fel stiam si scrie pe toate siteurile cu detalii tehnice despre masini : 525i consuma cu putin mai mult decat 520i dar diferenta de HP este foarte mare. eu as alege 525i daca as fi in locul tau.

Edited by ionut_jakal
Link to comment
Share on other sites

unii zic sa nu cumva sa-mi iau 520 24v.sa-mi iau 525 24v pt ca motorul de 2000 e un pic mic pt caroseria grea de e34 iar motorul de 2500 desi are 42cp in plus consuma mai putin decat cel de 2000.voi ce ziceti?as alege si eu 2500 dar sunt mai multe dezavantaje printre care taxa auto, impozitul care v-a creste enorm la masinile >2000cmc si asigurarea care iarasi ma va termina.chiar asa slab e mototrul de 2000?

si eu la fel stiam si scrie pe toate siteurile cu detalii tehnice despre masini : 525i consuma cu putin mai mult decat 520i dar diferenta de HP este foarte mare. eu as alege 525i daca as fi in locul tau.

 

pai si eu as alege 525 ok, dar cum am zis, taxa, impozit, asig?

Link to comment
Share on other sites

unii zic sa nu cumva sa-mi iau 520 24v.sa-mi iau 525 24v pt ca motorul de 2000 e un pic mic pt caroseria grea de e34 iar motorul de 2500 desi are 42cp in plus consuma mai putin decat cel de 2000.voi ce ziceti?as alege si eu 2500 dar sunt mai multe dezavantaje printre care taxa auto, impozitul care v-a creste enorm la masinile >2000cmc si asigurarea care iarasi ma va termina.chiar asa slab e mototrul de 2000?

si eu la fel stiam si scrie pe toate siteurile cu detalii tehnice despre masini : 525i consuma cu putin mai mult decat 520i dar diferenta de HP este foarte mare. eu as alege 525i daca as fi in locul tau.

 

pai si eu as alege 525 ok, dar cum am zis, taxa, impozit, asig?

asigurarea la un 520i este cam 680 ron pe un an , iar la 525i este cu aprox 100 ron mai mult pe aceeasi perioada. de asemenea impozitul va fi cu putin mai mare si depinde de fiecare judet in parte si daca adresa detinatorului este una rurala sau urbana. daca tu crezi ca nu este o problema majora sa dai cu 150-200 ron in plus pe an atunci alege 525i, daca da... poti alege si un 520i... va fi si el bun ..dar nu ca un 525i.

bafta!

Link to comment
Share on other sites

rca la 520i este 700 lei pe an

impozitul la 520i este 370 pe an

impozitul la 525i este peste 900 lei

pana in 2000 cmc este 370lei, ce sare de 2000 cmc.... urca mult....

motorul de 2000 cmc 150 cp(vanos) este suficient pentru E34, daca se doreste o masina normala.

daca cauti masina de fuga, liniute, smecherii, ia linistit 525i...

inainte sa iau E34 520i, am avut dacie pe injectie si consuma mai mult decat E34...

Bafta in alegerea masinii.

Link to comment
Share on other sites

rca la 520i este 700 lei pe an

impozitul la 520i este 370 pe an

impozitul la 525i este peste 900 lei

pana in 2000 cmc este 370lei, ce sare de 2000 cmc.... urca mult....

motorul de 2000 cmc 150 cp(vanos) este suficient pentru E34, daca se doreste o masina normala.

daca cauti masina de fuga, liniute, smecherii, ia linistit 525i...

inainte sa iau E34 520i, am avut dacie pe injectie si consuma mai mult decat E34...

Bafta in alegerea masinii.

 

multam de raspunsul prompt si la obiect.acuma cateva intrebari.asa mare e impozitul la un 525?deci clar mai lamurit.adio 525.consumul nu ma prea deranjeaza.sunt constient ca si o dacie ia mai mult.vad ca ai 520i 24v.nu vreau liniute si prostii, dar conduc mai sportiv.si atunci vreau sa te intreb daca motorul asta face fata?adica ma fac de rusine cu el?te-ai luat la semafor cu un passat tdi, sau mai stiu eu ce masina?sa stiu cat e de lenes.

Link to comment
Share on other sites

impozitul este dublu, daca nu mai mult(520i-525i)

am depasit demult varsta racing-ului...

dar cand sunt singur pe drum... testez masina.

nu te faci de rusine cu 520i vanos

este mai lenesa la plecare, dar din 3000 de ture in sus te baga in spatar

este fiabila, spatioasa, luxoasa, sta bine pe sosea

nu cad piesese ca la un diesel...

trebuie doar sa ai grija sa schimbi la timp consumabilele

si sa cauti un 520i de preferat 1993 in sus(clima, vanos) cu motor MB50

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca impozitul e un cost mic relativ la benzina pe care o inghite.

 

 

mie imi ia maxim 12/100km

daca o duc in 2000 de ture ia mai putin

dacia pe injectie imi lua si 14/100km, acelasi stil de condus, acelasi traseu

vorbesc de Sibiu, nu de bucuresti...

iar impozitul, ai drepatate, nu este un capat de tara

Link to comment
Share on other sites

pai la 9 milioane cat zici e la un 525i mie mi se pare un capat de tara.sa dai 20 milioane anual pe 525i fata de 10 milioane pe 520i mi se pare mult.eu nu am trecut de varsta racing-ului la 21 de ani, dar nu o fac.dar cum zici si tu, unde e loc "testez" masina.degeaba.mi se pare mult taxa la un 525i.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.