Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

Unele au sac de ski, la altele e un fel de acoperitoare prinsa cu un fel de arici care se scoate si apare o gaura care comunica direct cu protbagajul. Lasi cotiera jos, desprinzi acoperitoarea aia si iti vari snowboard-ul pe acolo.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salut.. vreau sa imi cumpar un 525i e34 din 94 .... si as vrea sa stiu unde se gaseste seria de sasiu sa vad daca corespunde cu cea din carte... si ce probleme sunt frecvente la acest model , ce anume sa verific... etc... pmul mi-a spus ca nu are nici o prob masina decat mici optice... in rest tot functioneaza bine ... iar motorul este stana.m-ar interesa si consumul in oras... si afara ... daca se poate... va multumesc frumos .
Link to comment
Share on other sites

Foarte buna alegerea daca o sa o faci, ca problema frecventa intalnita la acest model cred ca este sistemul de racire.

Pe mine m-a lasat vascocupla si vasul de expansiune s-a spart cand traversam Transfagarasanul. Mai sunt si alti posesori de E34 pe forum cu probleme la racire.

Consum, :) sa nu te astepti sau sa speri ca o sa consume putin (alea sunt povesti).

A mea are un consum de 15% minim. (L6 cu vanos, 192 CP).

In rest este o masina formidabila.

Link to comment
Share on other sites

probleme frecvente la e34 sunt descrise amanuntit in prima pagina. Daca e automata sa mergi cu ea in toate treptele, nu trebuie sa smuceasca sau sa patineze. Flansele la amortizoare se duc si mai ai troncanituri dar se rezolva usor. Compresorul de AC la varsta asta poti avea probleme daca e ala original. .

Daca stai intr-un oras aglomerat iti consuma cam 15 iar afara de la 8 in sus in functie de cum te dai la ea.

Link to comment
Share on other sites

probleme frecvente la e34 sunt descrise amanuntit in prima pagina. Daca e automata sa mergi cu ea in toate treptele, nu trebuie sa smuceasca sau sa patineze. Flansele la amortizoare se duc si mai ai troncanituri dar se rezolva usor. Compresorul de AC la varsta asta poti avea probleme daca e ala original. .

Daca stai intr-un oras aglomerat iti consuma cam 15 iar afara de la 8 in sus in functie de cum te dai la ea.

multumesc frumos .... peste 1 ora plec a constanta sa il vad .... as vrea sa mai stiu daca poate sa imi raspunda cineva acum ... unde gasesc seria de sasiu sa verific cu cea din carte.multumesc.

Link to comment
Share on other sites

am gasit si seria de sasiu de la stergatoare .... este ok ... am cumparat masina ... merge f bine ... doar ca am o prob cu o usa din spate nu se deschide si nici motorasul de la geam nu il deschide dar se aude cum cupleaza. , merge AC-ul , caldura , un senzor de abs face figuri , cand merge cand nu merge , motorul trage de rupe .. si in a 3-a scartaie rotile ... i-am dat cand am venit 230 ... era la 6500 la limitare ... eu zic ca merge f bine ... in turatie mica si treapta mare gen a 3-a ... la 1300 - 1500 de ture cand accelerez .. intrerupe putin ... ma gandesc poate e o bujie ... sau vreun injector infundat ... o sa trebuiasa sa le curat .alte mici chestii nu mai sunt ... cam atat ... vreun sfat , parere ceva cu mare placere va ascult :).

 

 

 

asta este masina care am luat-o daca va intereseaza.

post-26241-1256469550_thumb.jpg

post-26241-1256469561_thumb.jpg

post-26241-1256469573_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu se deschide din nici o parte ..pe afara manerul nu pare sa agate nimic ... se misca in gol . iar inauntru cand trag de maner este blocat adica se misca dar cand ar trebui sa faca CLANC sa se deschida usa se blocheaza si nu se deschide usa. si nici geamul... dar se aude cum cupleaza motorasul.
Link to comment
Share on other sites

Arata super, sa o stapanesti sanatos !

ms frumos .... :) .... mai are o prob care nu sunt sigur de ea ... cand iau piciorul de pe acceleratie cand reduce singur motorul in treapta... atunci cand il iau se aude un cloncanit ... ca si cum ceva ar avea joc.. iar cand stau pe loc ... si este cald motorul se aude si la reanti " cloc cloc cloc " odata cu motorul iar cand calc ambreajul nu se mai aude. aveti vreo idee ? in service mi-au zis ca este cardanul ... dar nu cred.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ft greu, aproape imposibil sa gasesti un TDS in apele lui in anul 2009 spre 2010

parerea mea e sa te orientezi catre benzina dar tine cont ca urban nu o sa prea vezi consum sub 14

 

 

cand iau piciorul de pe acceleratie cand reduce singur motorul in treapta... atunci cand il iau se aude un cloncanit ... ca si cum ceva ar avea joc.. iar cand stau pe loc ... si este cald motorul se aude si la reanti " cloc cloc cloc " odata cu motorul iar cand calc ambreajul nu se mai aude. aveti vreo idee ? in service mi-au zis ca este cardanul ... dar nu cred.

daca sta masina pe loc nici cardanul nu se misca deci iese din discutie

zgomotul provine de la cutia de viteze, in prima faza incearca sa schimbi uleiul, vezi ca trebuie ulei de transmisie automata (~1.5L parca)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.