Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

Arata super, sa o stapanesti sanatos !

ms frumos .... :) .... mai are o prob care nu sunt sigur de ea ... cand iau piciorul de pe acceleratie cand reduce singur motorul in treapta... atunci cand il iau se aude un cloncanit ... ca si cum ceva ar avea joc.. iar cand stau pe loc ... si este cald motorul se aude si la reanti " cloc cloc cloc " odata cu motorul iar cand calc ambreajul nu se mai aude. aveti vreo idee ? in service mi-au zis ca este cardanul ... dar nu cred.

 

 

 

Rulment presiune. Este indicat sa schimbi tot kitul de ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

pot fii mai multe chestii,nu te speria,de la un tampon rupt,la un scut desprins,si atunci knd o reduci brusc apare si zgomotul,dute cu ea pe elevator si atunci iti vei da seama,nu te apuca sa skimbi piese aiurea doar de dragul de a schimba!!cu usa aia de pe spate,la geam e motorasul defect,mai exact un agrenaj acolo,am patit ceva asemanator,se rezolva cu 100 150 de ron,dute cu masina la cineva care dezmembreaza ,are si piese si stie sa-ti si demonteza capitonajul,se uita vede ce s-a desprins de nu se mai deskide si o repari!!multa bafta cu masinutza si daca mai vrei sfaturi te astept pe PM cu cea mai mare placere!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
pot fii mai multe chestii,nu te speria,de la un tampon rupt,la un scut desprins,si atunci knd o reduci brusc apare si zgomotul,dute cu ea pe elevator si atunci iti vei da seama,nu te apuca sa skimbi piese aiurea doar de dragul de a schimba!!cu usa aia de pe spate,la geam e motorasul defect,mai exact un agrenaj acolo,am patit ceva asemanator,se rezolva cu 100 150 de ron,dute cu masina la cineva care dezmembreaza ,are si piese si stie sa-ti si demonteza capitonajul,se uita vede ce s-a desprins de nu se mai deskide si o repari!!multa bafta cu masinutza si daca mai vrei sfaturi te astept pe PM cu cea mai mare placere!!!

 

am fost la niste baieti care sunt doctori .. si mi-au zis si aratat ca ese rulmentul de la cardan... ambreajul tine bine si nu patineaza nu este nevoie sa il schimb...

 

Din ce an s-a fabricat e34 cu distributie pe lant? si la ce modele??

masina este din 94 - 95 are motor 2.5 m50 24v ... distributie pe lant. nu inteleg ce vrei sa spui cu modele ?

Link to comment
Share on other sites

Salut .... mai am si eu o mica problema care mi-a atras atentie acum .... cand este motorul cald ... se aude o bataie odata cu motorul un tacanit ... si nu stiu ce poate fi ... se aude mai bine pe partea dreapta a masini cand este motorul rece nu se aude ... se aude doar cand este cald... ma puteti ajuta ?... ma gandeam ca este vreun tachet ... se regleaza ? .... sau se schimba direct.? ce poate fi?

 

 

Motorul este 2.5 24v m50.

Link to comment
Share on other sites

Salut .... mai am si eu o mica problema care mi-a atras atentie acum .... cand este motorul cald ... se aude o bataie odata cu motorul un tacanit ... si nu stiu ce poate fi ... se aude mai bine pe partea dreapta a masini cand este motorul rece nu se aude ... se aude doar cand este cald... ma puteti ajuta ?... ma gandeam ca este vreun tachet ... se regleaza ? .... sau se schimba direct.? ce poate fi?

 

 

Motorul este 2.5 24v m50.

Daca este tachet,nu se regleaza.ca sa il schimbi trebuie sa scoti axa cu came

Link to comment
Share on other sites

Salut .... am un bmw 525i din 95' 2.5 24v 192 cai m50 are 230 de mii de km vreau sa ii schimb uleiul si nu stiu ce sa ii pun... vroiam sa ii pun castrol 10w60 dar mi-a spus cineva ca nu este bun iarna... tot castrol as vrea sa ii pun... dar ceva care sa isi faca treaba si daca o mai alerg ... multumesc frumos.
Link to comment
Share on other sites

am acelasi model ca si tine. Vara folosesc Castrol 10W-60 si acum, ca a venit iarna am pus Liqui Moly 5w-40. Foarte multumit de schimbare, a devenit mai silentioasa la pornire. De alergat o alerg si eu cand am loc...

 

 

i-am schimbat uleiul si i-am pus castrol magnatec 10w40 si parca se aude tacanitul si rece si parca putin mai tare....inainte nu auzea cand era rece... acum se aude si rece... ce imi recomandati?

Link to comment
Share on other sites

Daca pentru iarna ai ales un ulei cu prima cifra identica cu ce aveai inainte nu ai facut nici o afacere. Prima cifra a uleiului se refera la vascozitatea la rece si iarna acolo e diferenta. Incearca ceva cu 5W in fata. In al doilea rand Castrol magnatec 10w-40 e un ulei semi-sintetic si deci de o calitate mai slaba decat ce aveai tu. Tacanitul ala poate fi din mai multe locuri, nu neaparat tacheti. Ei sunt oricum zgomotosi cateva secunde la prima pornire apoi se potolesc. Daca au un defect continua si la cald. Faptul ca iti apare zgomotul numai la cald ma face sa ma indoiesc ca e din tacheti. La motorul tau sunt hidraulici si se regleaza singuri. E greu de determinat chestia asta din descrierea pe care ai dat-o. Si destul de rar se defecteaza numai unul.. de asta eu ma cam indoiesc, din ce ai spus tu, ca ar fi tachetii. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Daca pentru iarna ai ales un ulei cu prima cifra identica cu ce aveai inainte nu ai facut nici o afacere. Prima cifra a uleiului se refera la vascozitatea la rece si iarna acolo e diferenta. Incearca ceva cu 5W in fata. In al doilea rand Castrol magnatec 10w-40 e un ulei semi-sintetic si deci de o calitate mai slaba decat ce aveai tu. Tacanitul ala poate fi din mai multe locuri, nu neaparat tacheti. Ei sunt oricum zgomotosi cateva secunde la prima pornire apoi se potolesc. Daca au un defect continua si la cald. Faptul ca iti apare zgomotul numai la cald ma face sa ma indoiesc ca e din tacheti. La motorul tau sunt hidraulici si se regleaza singuri. E greu de determinat chestia asta din descrierea pe care ai dat-o. Si destul de rar se defecteaza numai unul.. de asta eu ma cam indoiesc, din ce ai spus tu, ca ar fi tachetii.

 

 

cand pornesc ii aud si eu ... dimineata .. dupa se potoleste ... si nu se mai aude ... inainte se auzea doar cand era calda... acum se aude si cand este rece ... pornesc se aud tachetii 5 sec dupa nu se mai aude nimic ... iar daca deschid usa si aplec capul spre prag se aude un tacanit slab suptire ca de tachet ... pe partea dreapta a masini se aude mai tare... avand in vedere ca este si motorul aplecat acolo ... daca deschid capota se aude o bataie groasa am mai intrebat baieti care se pricep la bmw si au zis ca nu sunt tachetii , ca nu au mai auzit tacheti sa bata asa ... ca nu se aud tachetii asa gros...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

La recomandarea mecanicului, de 2 ani jumate de cand am masina E34 520i M50 am pus doar Castrol 10 60 , masina merge foarte frumos indiferent de temperatura.

 

Am avut o gripa crancena asa ca masina mea a stat in viscol nepornita de pe 9 decembrie. Azi de dimineaza dupa ce a trebuit sa sparg gheaza de pe usi ca sa le pot deschide i-am dat o cheie si a pornit instantaneu, mergand frumos, rotund si silentios. Am bujii NGK pentru E34, anul trecut cu bujii Bosch mai uzate nu am reusit sa pornesc la frig sub -5 grade.

Edited by d3xmeister
Link to comment
Share on other sites

Salutare la toata lumea si sarbatori fericite.

 

Stie careva daca e34 inafara de seria caroseiei care se afla pe panoul din fata de langa stergatoare "Mai are si altundeva alta serie ,in alta parte a caroseriei?"

mai are in dreptul butoiasului de spalat parbriz pe aripa cum te uiti din spre motor ar trebui sa aiba 2 placute stantate acolo ... pe una scrie modelul masini 520 , 525 etc.. si seria de shasiu. eu asa am la a mea.

post-26241-1261615247_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut am si eu un BMW E34 525i '94 recent cumparat ... are 230 de mii de km la bord in state ok sa zic asa necesita imbunatatiri ... dar prob care ma streseaza cel mai mult este ca , consuma mult ulei ... i-am schimbat recent garnitura de la capacul motorului am crezut ca imi pierde pe acolo ... este adevarat a incetat sa " consume asa mult " .... dar totusi daca o alerg ... de ex la prima ninsoare am fost la constitutiei si am omorat-o acolo circa 20 de min ... cam tare sa zic asa... in alea 20 de min ... a consumat aproape 1 L de ulei ... acum 2 zile am fost la tara sunt 60 de km dus 60 intors i-am dat de vreo 3 ori pana la limitare in treapta 5-a ... a consumat circa 300 grame de ulei. mi-a zis cineva ca asa consuma bmw daca o alergi rau... si vreau si eu alte pareri adica este normal sa consume asa mult ? .... are in ea Castrol magnatec 10w40.

 

vreo parere?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu, nu este normal.

Dacã rãmâne aprins tot timpul Înseamnã cã sistemul nu funcÞioneazã normal.

 

Nu stĂŁ Âşi martorul de ABS aprins?

 

Probabil e un senzor de ABS stricat, dar lar trebui sĂŁ mergi la un service ca sĂŁ fii sigur.

 

Decat cel din mijloc imi sta aprins tot timpul, cel de la ABS nu.

O sa ma interesez si de asta. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.