Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

Intrebare:

 

Care este diferenta (d.p.d.v performantze) dintre un 2.5 M50 si un 2.5 M50 VANOS?

 

10x

58673[/snapback]

 

 

Cuplu 250 obtinut la 4200 de rotatii pentru M50 Vanos fata de cuplu 240 obtinut la 4700 de rotatii pentru M50 normal. Putere maxima obtinuta la 5900 de turatii pentru Vanos fata de 6000 pentru normal.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Felicitari pentru aceste post-uri pentru wlf!

 

Eu sunt amator in ale BMW-ului dar un fan infocat al marcii, peste cateva luni vreau sa-mi iau si eu un BMW (dispun de un buget mai modest ~5000 Euro) si acest ghid al cumparatorului este SUPER! Eu mai degraba m-as orienta catre un model din seria 3 de prin 92-95, inca nu m-am decis...

 

As vrea sa rog specialistii de pe forum daca ar putea sa faca un topic ca acesta (ghidul cumparatorului) si pentru seria 3! (sau daca este si nu l-am gasit sa ma indrume cineva acolo) ar fi de mare ajutor celor fara experienta!

 

Multumesc si tineti-o tot asa! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Date tehnice E34:

 

Model    Motor    Putere  Viteza Maxima  0-100km/h Perioada        Consum

 

518i  M40B18  113Hp    192km/h              12.4s        89-93          8.2/10.9

518i  M43B18  115Hp    198km/h              12.4s        93-95          7.9/10.5

520i  M20B20  129Hp    204km/h              11.9s        88-90          9.2/13.6

520i  M50B20  150Hp    211km/h              10.6s        90-95          8.3/11.6

525i  M20B25  170Hp    221km/h                9.5s        88-90          8.5/13.1

525i  M50B25  192Hp    230km/h                8.6s        90-95          8.2/12.1

525ix M50B25  192Hp    220km/h                9.5s        92-95          9.0/12.4

530i  M30B30  188Hp    227km/h                8.6s        88-90          9.2/15.9

530i  M60B30  218Hp    235km/h                7.7s        93-95          9.8/14.6

535i  M30B35  211Hp    235km/h                7.7s        88-92          9.8/14.6

540i  M60B40  286Hp    240km/h                6.8s        83-95          9.6/17.2

 

M5    S38B36  315Hp    250km/h                6.3s        88-91          9.4/18.1

M5    S38B38  340Hp    250km/h                5.9s        92-95          9.7/17.3

 

524TD  M21D24  115Hp    192km/h          12.9s        88-92            6.6/9.4

525TD  M51D25  115Hp    194km/h          12.9s        93-95            6.9/9.3

525TDS M51D25    143Hp    207km/h          11.0s        91-95            6.9/9.1

 

 

18388[/snapback]

 

Wlf, poti sa bagi aici si coloana de Cuplu Maxim, daca le stii?

 

10x

Link to comment
Share on other sites

Wlf, poti sa bagi aici si coloana de Cuplu Maxim, daca le stii?

 

10x

63356[/snapback]

 

Ordinea este: 520i 525i 520i 24v/vanos 525i 24v/vanos 530i 535i M5 3.6 M5 3.8

 

4300 4300 4700/4200* 4700/4200* 4000 4000 4750 4750

 

530i V8 si 540i V8 au cuplu maxim la 4500

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Wlf, cum se face testul asta?

10x

66077[/snapback]

 

Trebuie sa ai si in dreapta ac pentru Check Control, in afara de cel din stanga pentru resetat kilometraju. Daca il ti apasat si in acelasi timp pui contactul, apar afisate mai multe date si ceasurile isi fac testul, se aprind toate becurile etc.

Link to comment
Share on other sites

:blink:

NOPE! Nu merge!

 

1. Daca tin butonul dreapta apasat si pun contactul in poz 1 "Accesorii" si il tin apasat, schimb limba Check Control-ului.

2. Tot dreapta apasat, contact in poz 2 "Ignition", nica! Pornire normala.

 

E34-ul e din '88. Cred ca (,) cand s-au impartit Check Controale cu selftest, al meu era plecat deja pe coclauri la plimbare...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Concluzia o trasesem din ce am citit la prezentarea pe care ti-ai facut-o si unde ai adaugat ca dpdv tehnic e34 e mai bun decat un e39

18841[/snapback]

 

 

eu asha cred, mai mult, sunt convins. am avut inainte 2 buc e34, primul cu cutie automata si al doilea cu cutie manuala. la cit am rulat in romania cu ele nu am schimbat decit un set de placute frina fata. de 2 ani de cind am un e 39, am deja schimbate telescoapele, o bieleta si modulul de lumini (asta o fost cel mai dureros). categoric m-as intoarce la un 525 i daca nu m-ar papa atit de mult la gaz.

Link to comment
Share on other sites

Gata...m-am hotarat..schimb E28 + o diferenta pt un E34, de preferat cu motor 2000 cmc cu 24 valve, full options...pt detalii, pm :) sau ( E 34 an 1990 full-options, se mai merita achizitia?- nu stiu cum se face scurtatura la topic :blink: )
Link to comment
Share on other sites

uau...kiar ii foarte bun topicul asta

cred ca cu totii am vrea sa fie mai multe topicuri de genul acesta,decat porcarii...f interesant

punctaj maxim obt de WLF...felicitari :blink:

80012[/snapback]

 

Topicul asta a implinit 1 an si un pic. Sunt sigur ca daca ai cauta mai mult, ai gasi si alte chestii interesante.

 

Si apropo, acum imi dai voie sa comentez la orice E34? :)

Link to comment
Share on other sites

Gata...m-am hotarat..schimb E28 + o diferenta pt un E34, de preferat cu motor 2000 cmc cu 24 valve, full options...pt detalii, pm :) sau ( E 34 an 1990 full-options, se mai merita achizitia?- nu stiu cum se face scurtatura la topic :blink: )

79958[/snapback]

 

eu zic sa te mai gindesti un pic pentru un 525 i. nu economisesti mai nimic la un 520 dar ai de cistigat o gramada la un 525.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sunt nou pe forum, deci rog sa fiu scuzat daca gresesc raportat la modul de postare si esenta subiectului care as dori sa-l pun in discutie.

 

Deci, sunt pe cale sa cumpar un BMW 518i fabricatie 1993, cu optiunile standard adica geamuri fata electrice, AC, faruri electrice. Nu are trapa si alte dotari noi.

Am tot citit si multumesc pentru informatiile oferite, ca totusi 518i nu sunt atat de bune datorita motoarelor slabe. :blink: Mie mi s-a parut ca merge foarte bine si ca trage corespunzator. Vin de pe un Cielo si este o mare diferenta. Puterea BMW m-i se pare imensa fata de predeceoarea.

 

Am incercat sa urmez sfaturile cu privire la cercetarea masinii si in afara de un far ceata in bara nu am gasit nimic care sa ma puna pe ganduri. Ce sa fac:

-sa dau 4800 euro pe ea, sau nu?

 

In acesti bani, mai intra si un capat de bara, placute frana noi, inca o bara noua, mare care vine in fata la directie si disc de ambreaj nou. Piesele sunt de rezerva si auto nu necesita reparatii, motorul merge bine, directia e ok, AC cupleaza, instalatia electrica e buna, functioneaza totul la bord, tapiseria este impecabila pe scurt nu ar tb. decat un nou proprietar :)

 

Astept raspunsurile voastre, va multumesc pentru ele si ma bucur ca mi-ati dat ocazia sa ma inscriu in acest club.

Link to comment
Share on other sites

.

 

Deci, sunt pe cale sa cumpar un BMW 518i fabricatie 1993, cu optiunile standard adica geamuri fata electrice, AC, faruri electrice. bune datorita motoarelor slabe.  :blink:  Mie mi s-a parut ca merge foarte bine si ca trage corespunzator. Vin de pe un Cielo si este o mare diferenta. Puterea BMW m-i se pare imensa

87560[/snapback]

 

 

Motorul este prea mic.Daca vrei sa o cumperi verifica compresia,etc.

Link to comment
Share on other sites

Am pus in discutie motorizarile ca si comparatie, si de asta am ajuns la concluzia ca nu se merita un 518i. Are 4 cilindri, nu ai feeling-ul de InlineSix, consumul e apropiat de motoarele mai puternice, performante sportive reduse, arhicunoscute probleme cu axa cu came, motor de generatie mai veche.

 

Daca tu crezi ca masina este ok, nu vad motiv sa nu o cumperi. In fond, totul depinde de ce vei cere de la ea. Daca vrei sa o alergi, nu o cumpara. Daca vrei sa te folosesti de ea, atunci merita.

 

Asculta de Bavaria si fa un teste de compresie, sa nu ai probleme pe viitor.

Link to comment
Share on other sites

@wlf

 

Am studiat auto exact asa cum ai postat la inceputul topicului, mi-am listat totul si m-am dus cu materialul si am verificat masina.

 

Nu vreau sa fac curse, dar macar cu viteza mai mare de 140km/h pot merge?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.