Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

RAR, electronica, incompatibilitati...

 

2.5-ul pe benzina de pe E39 nu s-a pus pe E34 astfel incat omologarea costa foarte mult la RAR. Daca nu e omologat => nu iei certificatul de la RAR => nu poti s-o inmatriculezi.

 

M-ar interesa sa cumpar si proprietarul mi-a spus ca este trecut in talon, masina este inmatriculata.

Cum adica nu s-a pus pe E34 ? Practic, nu este acelas motor, M50B25 ?

Link to comment
Share on other sites

M50B25 s-a pus pe E34, pe E39 au pus alta admisie, dublu vanos si l-au numit M52B25. Apoi in 2000 au mai facut cateva modificari si l-au numit M54B25.

 

Si codul motorului e diferit. M50B25 = 256S 1 (sau S 2).

M52B25 = 256S 3 (sau 4)

M54B25 = 256S 5

 

Acest cod apare in cartea de identitate. In talon nu e trecut codul motorului. E trecut doar ca e motor 2.5 de 2494cm3. Trebuie sa apara codul pe cartea de identitate a masinii, altfel nu treci RAR-ul.

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

oricum nu e mare diferenta intre ele, ca exploatare vorbesc, intre m50b25 si m54b25, consum o idee mai redus si ceva cuplu mai mare in turatii joase. Puterea e aproape identica . E mai mare daraua decat ocaua..

 

M54B25 2.5 L (2494 cc/152 in³) 143 kW (192 hp) @ 6000 rpm 245 N·m (181 ft·lbf) @ 3500

M50B25 2.5 L (2494 cc/152 in³) 141 kW (192 hp) @ 5900 250 N·m (184 ft·lbf) @ 4200

Link to comment
Share on other sites

Da, dar e destul de inaccesibil. Aia de la RAR se uita cu o camera pusa pe un brat lung si maleabil, ca la doctor. Oricum, daca omul zice ca are motor de E39 si ca e totul in regula... ar trebui pe cartea de identitate sa fie trecut codul 256S 3 (sau 4 sau 5). Daca e 256S1 sau 256S2 inseamna ca motorul nu e omologat.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut tuturor.

Poate nu e topicul cel mai potrivit dar mi-am ros mintea gindidu-ma unde mai bine sa-l postez.

Cine cunoaste masina din poze (la 40km de bucuresti), si cum pot sa verific sa coincida ce am pe caroserie si in acte, ma refer la numar motor. Vreau sa o cumpar si mi-i frica sa iau o mare teapa. Proprietarul spune ca are demontata pompa de apa pe ea dar in rest totul e ok. Cum pot sa verific si la ce ar trebui sa atrag atentia cand o cumpar.

Va multumesc,

P.S. daca stiti unde ar avea un mai mare efect mesajul meu va rog sa-mi spuneti.

post-29241-0-02707600-1298223038_thumb.jpg

post-29241-0-27738500-1298223052_thumb.jpg

post-29241-0-21831000-1298223067_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Iei VIN-ul masinii (seria este langa stergatorul din dreapta si mai ai seria si pe contra-aripa dreapta, langa vasul de la spalatorul de parbriz) si o bagi pe site-ul asta. Daca coincid actele cu ce zice acolo inseamna ca este totul ok.

 

 

Ideal ar fi sa pornesti motorul si sa vezi cum merge.

Link to comment
Share on other sites

in plus fata de asta masina arata binisor la tabla si e facelift; cele cu probleme cu rugina au probleme si la eleronul spate (peste luneta) care se "strange". In poze pare "etans"&uniform lipit pe luneta.

 

are si ceva optiuni (spalator faruri, senzori parcare originali) dar si lipsuri (bandou, capac rezervor, stergator luneta......dar sunt maruntisuri).

 

verifica daca mai are suspensia originala pe spate - autoleveling (se observa lipsa amortizoarelor clasice); daca o are trebuie sa iei in calcul schimbarea ei cu o varianta clasica - arcuri si amortizoare de berlina. Cedeaza in timp si e f scump de reparat.

 

arata bine dricu'

Link to comment
Share on other sites

Din diferenta de pret gasesti un 2.0i si-l montezi relativ usor. Sunt pe toate drumurile.

 

Nu stiu apoi cat mai costa inscrierea in RO; presupun ca are scor apocaliptic luand in calcul euro1.

 

Masina ar merita, cu sau fara motor, cumparata.

 

 

Daca e dus pe aratura motorul e de munca si nu e neaparat ieftin.

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

Cine stie cat de greu se monteaza pompa de apa la un E34 525TDS din 94. Se poate monta in conditiile din spatele blocului? Sau e nevoie de Service autorizat?

ai destul de mult de desfacut. trebuie sa dai jos si vascul si la ala iti trebuie cheie mare de tot de 32, si cineva sa te ajute sa tina contra. Nu e usor, e destul de greu accesibila.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

salutare.e normal sa stea ralanti ul undeva la 500 ture?(m50b25).normal,dupa ce e cald motorul.merge foarte rotund,da mi se pare ca totusi e prea jos.folosesc benz. 95 uzual de la petrom.sa fie cifra octanica prea mica?

E normal, e un motor destul de mare.. 500 de ture ii ajung sa invarta toate auxiliarele.

Link to comment
Share on other sites

user-ul LAF are tot felul de scheme electrice. Si in manualul Bentley sunt. Ai in dreapta paginii "wiring color code".

Daca nu il gasesti pot sa incerc sa tai cateva pagini din el, dar sunt destul de multe nu stiu daca incap atasamentele. MAnualul il gasesti pe torente, are vreo 60 Mb

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg un lucru: cum de 525 consuma mai putin decat 520?

la piese (pret si posibilitatea de a le gasi) care sta mai bine?

 

multumesc.

este logic:daca te referi la motorul m50,525 are aprox. 40 de cai peste 520 si cuplu mai mare la o greutate sensibil egala.deci motorul va merge mai relaxat si consumul va fi cel putin egal daca nu mai mic :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.