Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

am eu o poza din care se intelege mai bine faceliftul, e modificat si la oglinzi, care sunt de pisicuta, si foarte multe alte detalii sunt modificate-cum ar fi incuietoarea de la usa, usile la inchidere.

post-1096-1179206467_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

In oferta care o am scrie ca e un E39 din iunie 1996 cu Euro 3 si are cam 320.000 km parcursi. Care e starea unui BMW dupa atatia km parcursi, avand in vedere ca masina e a unie cunostinte din germania si nu a rulat prin gropiile din romania deloc?
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

vezi ca eu ti-am dat date tehnice pt e34, am presupus ca asta este modelul pentru ca ai postat in topic despre e34.

 

Al tau este primul an de productie banuiesc de e39...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

asta nu am de unde sa stiu. Numai o verificare la un service bun + o testare iti poate spune...

 

cu privire la taxa... clar nu merita. La banii astia iti iei de aici, si cel putin ai ocazia sa il verifici pe toate partile.

Link to comment
Share on other sites

In primu rand sal!

fi atent in prima faza ca masina n-are euro3

ci euro 2!

iti spun mai mult ca sigur! Apoi km sunt destul de multi!pt o masina din 96!

pretul este mult prea mare de 6000 euro pt afara pt aceasta masina!

iti iei una de aici cu vreo 7000 si nu mai ai atatea batai de cap!

apoi chiar daca ar fi sa o iei masina are euro 2 si te costa taxa de te rupe in jur de 5000 de euro!DECI CLAR NU SE MERITA!

Parerea mea!

sper ca ti-am fost de ajutor!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
Pai din cate stiu in momentul in care iti sta abs-ul aprins inseamna ca nu functioneaza !Normal ar trebui sa se aprinda cand pui contactul si sa se stinga cand pornesti motorul , daca sta aprins in continuu inseamna ca nu functioaneaza!Cat despre faptul ca nu iti incarca e releu de la alternator la care daca te pricepi un pic ai putea sa schimbi carbunii si sa-l faci mai ieftin!Daca nu iti iei un releu nou si gata!din cunostintele mele de mecanica .......de nivel mediu....sa spunem! :blink:
Link to comment
Share on other sites

vreau sa imi iau cat de curand un e34 benzina si as vrea sa stiu daca se poate, cam cat cheltuiti cu intretinerea.sunt curios pt ca frate-miu a cumparat un renault safran..toate bune pana cand a trebuit sa mai schimbe cate ceva..de ex:disc de ambreiaj-14mil ,2garnituri de cauciuc la bidonasul cu lichid de frana-1mil(mai tarziu am vazut ca erau exact ca la dacie si costau 90k), amortizoare(4)-15 mil..au mai fost cateva dar nu mai retin.oricum cam aceleasi preturi..

nu de alta dar daca e aceeasi treaba si la e34 va trebui sa renunt la el si sa ma orientez spre altceva :blink:

numai bine!

Link to comment
Share on other sites

vreau sa imi iau cat de curand un e34 benzina si as vrea sa stiu daca se poate, cam cat cheltuiti cu intretinerea.sunt curios pt ca frate-miu a cumparat un renault safran..toate bune pana cand a trebuit sa mai schimbe cate ceva..de ex:disc de ambreiaj-14mil ,2garnituri de cauciuc la bidonasul cu lichid de frana-1mil(mai tarziu am vazut ca erau exact ca la dacie si costau 90k), amortizoare(4)-15 mil..au mai fost cateva dar nu mai retin.oricum cam aceleasi preturi..

nu de alta dar daca e aceeasi treaba si la e34 va trebui sa renunt la el si sa ma orientez spre altceva :blink:

numai bine!

296790[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Omule!sa stii ca sunt cam scumpe piesele in comparatie cu alte masini!Unele chiar f scumpe!

poti sa-ti dau niste ex: filtru benzina 40-50 RON;filtru ulei 40RON;filtru aer40-50 RON;ulei depinde de preferintele tale si de motor; un pivot inferior 280 RON; superior 350RON; o bucsa fata 40-50 RON; bielete fata 50 RON;bujii(pt motor 2000 6 linie 24 valve) in jur de 90 RON toate6; si lista poate continua.Masina e super merita dar la unele chestii iti vina sa renunti la ea!depinde si de masina cum e cum arata cum merge ca sa stii daca merita!Plus ca depinde de ce natie vrei piesele !intotdeauna alea italiene , frantuzesti sau alte natii decat nemtesti sunt mai ieftine!Acum vezi si tu...........! Multa bafta!

Link to comment
Share on other sites

Omule!sa stii ca sunt cam scumpe piesele in comparatie cu alte masini!Unele chiar f scumpe!

poti sa-ti dau niste ex: filtru benzina 40-50 RON;filtru ulei 40RON;filtru aer40-50 RON;ulei depinde de preferintele tale si de motor; un pivot inferior 280 RON; superior 350RON; o bucsa fata 40-50 RON; bielete fata 50 RON;bujii(pt motor 2000 6 linie 24 valve) in jur de 90 RON toate6; si lista poate continua.Masina e super merita dar la unele chestii iti vina sa renunti la ea!depinde si de masina cum e cum arata cum merge ca sa stii daca merita!Plus ca depinde de ce natie vrei piesele !intotdeauna alea italiene , frantuzesti sau alte natii decat nemtesti sunt mai ieftine!Acum vezi si tu...........! Multa bafta!

296857[/snapback]

 

stiu ca sunt scumpe..toata lumea a zis asta.masina imi place f mult..confortabila,spatioasa,pacat ca e frantuzeasca si costurile sunt asa mari.

an88dy66 multam pt raspuns.pana acu la bmw raman:)

Link to comment
Share on other sites

Nu prea!depinde si de unde le iei! Am un unchi care are un megan din 2000 si chiar sunt mai ieftine unele piese decat la mine la BMW! dar depinde de piese si de multe!Pana la urma e difeerenta mare E34 e o masina clasa mare ,deci mult mai de lux decat megan asa ca e normal sa fie scumpe piesele daca e o masina mai buna! :blink:
Link to comment
Share on other sites

Salut.. frumos topic, felicitari pentru el. Dar in mod sigur m-ai speriat cu problemele enumerate :blink: . Si eu ma gandesc la un E34 525i, dar nu ma gandeam ca are asa multe probleme, visam la ceva de genu: schimb uleiu si alte consumabile si ma duce un timp bun fara sa am probleme cu el.

 

Sincer am o dacie care de cateva ori ma lasat balta (fortzez rau motoru :) ) si nu mai vreau probleme 8-|. Imi place sa fac "cascadorii" cum ai spus WLF, dar ma gandeam ca intr-un E34 pot sa am incredere.

 

Imi place si sa fac drumuri lungi si daca ma gandesc ca m-ar putea lasa pe undeva in pana, nu ash savura drumul respectiv :).

 

Lamureste-ma, is chiar asa frecvente problemele si toate pe aceeasi mashina ( de ex cele de aprindere sau electrice la motor ) sau ai enumerat toate problemele posibile la un e34?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.