Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

nu..asa e..cred ca mai bne o tractez..si numi merge caldura baga numai aer rece..desi am umblat pe la butoanele acelea si leam dat la rosu

 

Daca tie masina iti mergea perfect, si dupa ce ai schimbat furtunul spart si ai pus antigel a inceput sa fiarba, atunci sigur e vorba de aerisire. Fa cum ti-am explicat si o sa aerisesti cum trebuie si nu o sa mai ai probleme.

Link to comment
Share on other sites

nu..asa e..cred ca mai bne o tractez..si numi merge caldura baga numai aer rece..desi am umblat pe la butoanele acelea si leam dat la rosu

 

Daca tie masina iti mergea perfect, si dupa ce ai schimbat furtunul spart si ai pus antigel a inceput sa fiarba, atunci sigur e vorba de aerisire. Fa cum ti-am explicat si o sa aerisesti cum trebuie si nu o sa mai ai probleme.

mersi,sper ca nam ars garnitura de _chiulasa_ prin faptul ca nam aerisit sistemul..dar nestiind mecanicii..au zis.."astea se aerisesc singure" iar eu necunoscand bmw-ul..asa am crezut

Link to comment
Share on other sites

ok cum spui tu. dar mai intreaba cunascatori. daca vrei vi la mine si-ti demonstrez. :blink:

 

Ce cunoscatori? Astia care googelesc pe net si dau solutii pe forumuri?

 

Omule, uita-te in ce topic suntem, la capitolul E34 nu am ce sfaturi sa mai primesc de la nimeni, e un capitol pe care l-am invatat pe propria piele ani de zile.

Link to comment
Share on other sites

mersi,sper ca nam ars garnitura de _chiulasa_ prin faptul ca nam aerisit sistemul..dar nestiind mecanicii..au zis.."astea se aerisesc singure" iar eu necunoscand bmw-ul..asa am crezut

 

Tocmai asta e prostia. Doar cele cu vas de expansiune separat se aerisesc singure, au o gaura mica langa buson pe unde iese aerul, la 530i/535i si la 524td vasul e pus sub parbriz.

 

Cele cu vasul corp comun cu radiatorul au acel surubel pe la care se face aerisirea.

 

Mai era o smecherie, sa dai o gaura mica in termostat, fix unde este sageata care iti indica pozitia in care trebuie montat, pentru o aerisire mai rapida. La tine nu e nevoie, ca dupa cum spune si Gyno, ai acel surub pe corpul termostatului de la care mai poti aerisi daca doresti.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu rezolvi nimic cu aierisirea, am un mecanic bun In Piatra Neamt. De la Botosani, nu ar fi prea mare pb. cu tractatul.

Cam cu sfatul asta te pot ajuta si eu. :blink:

mersi,cred ca o sa apelez la tne..ca sigur e nevoie de un mecanic bun,sidaca vrei poti sa imi dai pe mess add catalin2187,pt ca cred ca garnitura de _chiulasa_ e devina,pt ca atunci cand desfac busonul de la vasul de expansiune,ies gaze

 

si crezi ca gasesc o garnitura de _chiulasa_ pe acolo,sau unde as putea gasi?mersi

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa stiu si eu la E34 care sunt sarcinile maxime de tractare posibile. Si pt remorca fara sistem de franare si cu sistem de franare. Gasesc pe net diverse informatii, mai ales la remorca cu sistem de franare propriu: ba 1500kile ba 1800kile. Poate difera din cauza motorului de pe masina?!
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa stiu si eu la E34 care sunt sarcinile maxime de tractare posibile. Si pt remorca fara sistem de franare si cu sistem de franare. Gasesc pe net diverse informatii, mai ales la remorca cu sistem de franare propriu: ba 1500kile ba 1800kile. Poate difera din cauza motorului de pe masina?!

 

vezi ca srie pe talonul masini. ai acolo toate datele.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu un e34 520i 24v, consuma cam 21-25, si nu stiu de la ce poate sa fie, am incercat mai multe debitmetre, am schimbat sonda lambda, si tot consuma si cand se incalzeste nu prea mai trage..., masina este cu cutie automata si cand am adus-o din germania acum 6 luni consuma 12-14%
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu prea sunt de acord cu ce s-a scris la inceputul threadului,precum ca doar un vechi bmw-ist ar cumpara un e34.De ex eu,desi mi-as fi dorit e39 sau E klasse,nu pot sa fac imprumut la banca(nu intrunesc conditiile) :blink: si sunt tentat(obligat) acum sa aleg intre un e34 si mercedes w124.

Despre w124 toata lumea vb numai la superlativ ca si fiabilitate dar mie sincer nu prea imi place masina ca design,fiind mult prea patratoasa;e34 mi se pare incomparabil mai frumos.Credeti ca ar fi o idee buna sa optez totusi pt w124 care desi e uratzel este mai fiabil?Cam cat de mare este riscul ca,de dragul frumusetii bmw-ului e34,sa ajung sa bag bani in reparatii pana imi vine rau?In orice caz,dat fiind faptul ca sunt necunoscator,voi merge cu masina la un service autorizat pt verificare,dar chiar si asa...ma intreb cum se comporta un e34 de prin 92-94,cat de des ar putea sa-i pice cate o piesa?

Nu in ultimul rand,cat de usor sau greu se revinde un e34,pt ca il vreau doar pt o scurta perioada(6luni - 1 an)

Link to comment
Share on other sites

Nu prea sunt de acord cu ce s-a scris la inceputul threadului,precum ca doar un vechi bmw-ist ar cumpara un e34.De ex eu,desi mi-as fi dorit e39 sau E klasse,nu pot sa fac imprumut la banca(nu intrunesc conditiile) :blink: si sunt tentat(obligat) acum sa aleg intre un e34 si mercedes w124.

Despre w124 toata lumea vb numai la superlativ ca si fiabilitate dar mie sincer nu prea imi place masina ca design,fiind mult prea patratoasa;e34 mi se pare incomparabil mai frumos.Credeti ca ar fi o idee buna sa optez totusi pt w124 care desi e uratzel este mai fiabil?Cam cat de mare este riscul ca,de dragul frumusetii bmw-ului e34,sa ajung sa bag bani in reparatii pana imi vine rau?In orice caz,dat fiind faptul ca sunt necunoscator,voi merge cu masina la un service autorizat pt verificare,dar chiar si asa...ma intreb cum se comporta un e34 de prin 92-94,cat de des ar putea sa-i pice cate o piesa?

Nu in ultimul rand,cat de usor sau greu se revinde un e34,pt ca il vreau doar pt o scurta perioada(6luni - 1 an)

 

Sunt un pic nedumerit.Acum cateva luni vroiai E46 din 2002, masina de 10-11 mii de euro, ieri vroiai un E39 sau un E klasse, masini cam la aceeasi bani.Ai noroc ca nu iti place E60-ul, ca are formele urate. :)

Ai ajuns acum la concluzia ca totusi vrei masina de 3000 de euro si te intereseaza ce piese cad? :)

Pai daca ai 3000 de euro si 18 ani, nu cred ca iti da asa usor o banca imprumut 8000 de euro sa iti cumperi masina. :)

Link to comment
Share on other sites

De acord cu Ciupanezu, nu faci imprumut la banca(la care platesti dobanda) ca sa cumperi un aspirator de bani. Masina are nevoie de intretinere, cosmetizare, combustibil. Daca ar produce bani o masina, ar merita un imprumut la banca. Cea mai buna masina e cea care iti place si ti-o permiti, nu cea pe care o iei cu bani din baca si apoi "chitai" la consum, cauciucuri, revizii etc.

Succes in alegerea ta.

P.S - Se spune ca mercedesul reprezinta eleganta, iar bmw-ul sportivitate (chiar si la seria 5). Fiabilitatea au dovedit-o amandoua.

Link to comment
Share on other sites

Sunt un pic nedumerit.Acum cateva luni vroiai E46 din 2002, masina de 10-11 mii de euro, ieri vroiai un E39 sau un E klasse, masini cam la aceeasi bani.Ai noroc ca nu iti place E60-ul, ca are formele urate. :)

Ai ajuns acum la concluzia ca totusi vrei masina de 3000 de euro si te intereseaza ce piese cad? :)

Pai daca ai 3000 de euro si 18 ani, nu cred ca iti da asa usor o banca imprumut 8000 de euro sa iti cumperi masina. :blink:

Asta te framanta pe tine acum?Am un venit lunar destul de bun,ca sa imi permit o masina pana in 15 chiar 20 000 de euro,si pe asta ma bazam ca voi putea plati lejer un credit de 15000 de euro..credit pe care nu mi-l da,pt ca nu intrunesc anumite conditii.

Problema mea e alta.Pana voi intruni acele conditii am nevoie de masina si bani cash as putea strange doar pt un w124 sau e39.Intreb:este e39 si fiabil pe langa faptul ca e frumos (parerea mea) sau o sa-mi manace banii pe multe si dese reparatii?.Sau mai bine imi iau uratelul de w124,care este dovedit ca este fiabil?

Si vreau sa stiu daca voi putea peste ceva timp sa scap usor de el,adica sa-l vand mai departe..sau ma voi chinui cu lunile?Un 124 iar din cate stiu se vinde destul de usor.Merci.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vreau si eu sa aflu ceva despre un E34... Ma gandeam foarte mult la un E32 caruia vroiam sa-i fac o gramada de kknarii(asa ca am zis ca n-are rost si m-am uitat spre alt ceva), ideea e ca am gasit un E34 care m-a cam pus pe ganduri, este un 525ix, stare ireprosabila, nelovita, vopsea originala alea alea..e pur si simplu unul dintre cele mai impecabile e34 pe care le-am vazut pana acum. Ideea e ca nu prea stiu multe legate de 525ix si ce m-a pus pe ganduri cel mai tare e ca motorul e alpina...Deci, masina e 525ix, cu motor de 2500cmc, 192cp alpina... Din ce am cautat si am gasit pana acum, nu am dat peste prea multe date legate de asa ceva.

As vrea si eu sa stiu cam ce probleme ar putea sa apara la un ix fata de una normala, cam care e consumul urban si daca e 4*4permanent sau nu. Si puteti sa-mi mai spuneti tot ce mai stiti voi despre ele ca nu ma supar :blink: .

 

 

Edited by adi.dima
Link to comment
Share on other sites

Asta si incercam sa subliniez si de aia am pus si poza cu motorul. N-am gasit nicaieri nimic despre asa ceva...Dar asta e masina, un e34 superb de 2500cmc cu un motor pe care scrie mare "ALPINA" ..... :blink:

Chiar nu vreau sa se supere nimeni pe mine sau sa zica cine stie ce...dar asta e ce am gasit... si sunt la fel confuz ca multi altii in privinta acestui model...

Edited by adi.dima
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.