Jump to content

am nevoie de ajutor


Recommended Posts

am si eu o mare problema...am un 540 care a fost lovit si i-am facut tablaria, i-am facut partea mecanica si l-am dus la pornit si mi-a zis ca calculatorul nu imi vede cheia...

 

masina a fost lovita frontal,airbagurile au sarit si este din 1996....

mi-a zis la service ca trebuie sa cumpar contact nou,si inca un computer intr-o cutie alba situata sub volan care e impreuna cu contactul

 

mi-a zis ca din cauza ca nu imi recunoaste cheia deaia nu imi alimenteaza pompa de benzina,deaia nu da curent la borne

 

sa fie asa?

Link to comment
Share on other sites

:blink: am si eu o mare problema...am un 540 care a fost lovit si i-am facut tablaria, i-am facut partea mecanica si l-am dus la pornit si mi-a zis ca calculatorul nu imi vede cheia...

 

masina a fost lovita frontal,airbagurile au sarit si este din 1996....

mi-a zis la service ca trebuie sa cumpar contact nou,si inca un computer intr-o cutie alba situata sub volan care e impreuna cu contactul

 

mi-a zis ca din cauza ca nu imi recunoaste cheia deaia nu imi alimenteaza pompa de benzina,deaia nu da curent la borne

 

sa fie asa?

Link to comment
Share on other sites

Dupa cate stiu eu calculatorul ala mic comanda pompa de benzine prin intermediul unui releu care in mod normal(atinci cand nu e alimentat)tine circuitul inchis

Verifica initial daca e bun acel releu si apoi daca e bun taie-i alimentarea la releu si o sa-ti mearga pe direct adica no sa mai fie controlat de calculator

Link to comment
Share on other sites

Dupa cate stiu eu calculatorul ala mic comanda pompa de benzine prin intermediul unui releu care in mod normal(atinci cand nu e alimentat)tine circuitul inchis

Verifica initial daca e bun acel releu si apoi daca e bun taie-i alimentarea la releu si o sa-ti mearga pe direct adica no sa mai fie controlat de calculator

179746[/snapback]

 

omul ala mi-a zis ca nu imi recunoaste cheia...ceea ce nu cred pentru ca, cand apas pe butoanele cheii masina se inchide,se deschide iar cand pun contactul imi merge absolut tot, in afara ca nu imi da la automat.oare sa aiba capsa deaia la borna?la anul 1996?

imi va da curent si la borne?si cum se verifica releul?merci mult de tot

Link to comment
Share on other sites

Exact :blink:

Acel releu se numeste imobilizator si se pune ori pe circuitul de la pompa de benzina ori pe cel de pornire,pe electromotor

Ceea ce-ti am povestit eu se numeste by-pass si scoate din circuit releul

Tu trebuie sa identifici firul care iese din contact si cel care pleaca spre electromotor si sa le unesti

Releul in starea lui normala (cand nu este alimentat)trebuie sa conduca curentul electric pe cele doua borne(iesire din contact,respectiv intrare in electromotor)

Link to comment
Share on other sites

:blink: am si eu o mare problema...am un 540 care a fost lovit si i-am facut tablaria, i-am facut partea mecanica si l-am dus la pornit si mi-a zis ca calculatorul nu imi vede cheia...

 

masina a fost lovita frontal,airbagurile au sarit si este din 1996....

mi-a zis la service ca trebuie sa cumpar contact nou,si inca un computer intr-o cutie alba situata sub volan care e impreuna cu contactul

 

mi-a zis ca din cauza ca nu imi recunoaste cheia deaia nu imi alimenteaza pompa de benzina,deaia nu da curent la borne

 

sa fie asa?

179632[/snapback]

 

Mai este o chestie care o poti face daca nu resuesti sa-l pornesti asa cu cheile lui.

Cauti undeva sa-ti faca bypass la imobilizator.

 

Singura problema va fi ca poti sa pleci si cu cheie fara chip (aidca copiata).

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Exact :)

Acel releu se numeste imobilizator si se pune ori pe circuitul de la pompa de benzina ori  pe cel de pornire,pe electromotor

Ceea ce-ti am povestit eu se numeste by-pass si scoate din circuit releul

Tu trebuie sa identifici firul care iese din contact si cel care pleaca spre electromotor si sa le unesti

Releul in starea lui normala (cand nu este alimentat)trebuie sa conduca curentul electric pe cele doua borne(iesire din contact,respectiv intrare in electromotor)

179819[/snapback]

am inteles... :) dar releul asta il gasesc la picioarele soferului nu?am sa incerc sa vad daca reusesc...nu mi-ar strica mai multe informatii...mersii pentru ajutor

Link to comment
Share on other sites

:)

am inteles... :) dar releul asta il gasesc la picioarele soferului nu?am sa incerc sa vad daca reusesc...nu mi-ar strica mai multe informatii...mersii pentru ajutor

179937[/snapback]

 

 

nu mi-ar strica daca mi-ar zice cineva asa mai detaliat cum fac si eu chestia asta la releu :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
si ce cum ii creez puntea la imobilizator?abia inteleg...dar ii dau eu de cap cu ajutorul vostru

180307[/snapback]

 

imobilizatorul este negru?si il gasesc prins in 2 suruburi la picioarele soferului sub plasticaraie?

 

need help.....

ceea ce am gasit eu scriie pe el:

MFL - MODUL 12V

BMW6.135-8352494

55892110

HW C5 SW 2A

Link to comment
Share on other sites

Cauta un electrician auto priceput, ca daca gresesti ceva risti sa prajesti calculatorul!

186033[/snapback]

 

am fost la un electrician "priceput" si omu mi-a zis ca trebuie sa cumpar contact si imobilizator pentru modelul masinii; i-am zis de by-passul care am aflat de el aici si mi-au zis ca daca faci bypass la imobilizator masina da doar la automat masina,nu si porneste...nu stiu ce sa mai inteleg...nu stiu ce sa mai fac...

Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca si @bavaria ti-a zis indirect acelasi lucru.

Nu e suficient sa faci strap sa actionezi demarorul, deoarece motorul tot nu porneste.

 

Imobilizatorul inhiba sau activeaza si DME-ul. DME nu este activat pana cand nu primeste un cod de la imobilizator si deci motorul nu poate functiona :blink: .

 

Pe scurt si fara traducere :

 

"The EWS3 control unit sends a coded enable signal to the DME/DDE via the data link. The engine cannot be started before this signal has been transferred.

 

The engine control unit (DME/DDE) only enables ignition and fuel supply if a correct enable signal is received from the EWS control unit"

 

De ce nu mergi la un service dotat cu aparatura necesara dignosticarii acestor sisteme ?

 

PS : Ceea ce apare in poza este modulul de control pentru comenzile de pe volanul multifunctional ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.