Jump to content

am nevoie de ajutor


Recommended Posts

Am impresia ca si @bavaria ti-a zis indirect acelasi lucru.

Nu e suficient sa faci strap sa actionezi demarorul, deoarece motorul tot nu porneste.

 

Imobilizatorul inhiba sau activeaza si DME-ul. DME nu este activat pana cand nu primeste un cod de la imobilizator si deci motorul nu poate functiona  :blink: .

 

Pe scurt si fara traducere :

 

"The EWS3 control unit sends a coded enable signal to the DME/DDE via the data link. The engine cannot be started before this signal has been transferred.

 

The engine control unit (DME/DDE) only enables ignition and fuel supply if a correct enable signal is received from the EWS control unit"

 

De ce nu mergi la un service dotat cu aparatura necesara dignosticarii acestor sisteme ?

 

PS : Ceea ce apare in poza este modulul de control pentru comenzile de pe volanul multifunctional ....

186089[/snapback]

 

am fost la service specializat si mi-a zis ca trebuie sa schimb contactul cu imobilizatorul.....

masina a fost lovita,sa fie aceasta cauza sa schimb imob?

Link to comment
Share on other sites

Sistemul de imobilizare nu poate fi mutat pur si simplu de pe o masina pe alta.

186491[/snapback]

mi-au zis oamenii aia de la service ca trebuie sa cumpar contactul si imobilizatorul de pe aceasi tip de masina,acelasi motor sa il aiba si sa fie acelasi an...e corect ce spun oamenii?

am gasit aceasi masina,aceasi an, omul imi cere 400e pe contact si imobilizator...este mult?

Link to comment
Share on other sites

Nu va merge. Un EWS ( imobilizator ) existent nu poate fi montat decat pe un DME nou nout, care nu a mai fost cuplat cu alt EWS inainte. Cel putin asa sustine  BMW ...

186541[/snapback]

 

phuaaa si ce fac in cazul asta?dar se poate sa fi fost piesele acestea din cauza impactului la accident?

Link to comment
Share on other sites

phuaaa si ce fac in cazul asta?

186662[/snapback]

 

De ce nu comanzi o cheie la BMW? :blink:

 

Nu va merge. Un EWS ( imobilizator ) existent nu poate fi montat decat pe un DME nou nout, care nu a mai fost cuplat cu alt EWS inainte. Cel putin asa sustine  BMW ...

186541[/snapback]

 

 

Teoretic :)

Link to comment
Share on other sites

astept sa imi spuneti voi ce sa fac.... :blink:

187130[/snapback]

 

 

Pai stim noi ce este defect acolo? :)

 

Cum ai ajuns la concluzia ca este cheia defecta?De ce nu poate fi amplificatorul defect sau EWS-ul?Ai verificat toate firele si sunt ok?Ai verificat toate alimentarile?

 

Nu a mai pornit dupa accident,sau asa ai cumparat-o?Ce chei ai la ea?

Link to comment
Share on other sites

Pai stim noi ce este defect acolo? :blink:

 

Cum ai ajuns la concluzia ca este cheia defecta?De ce nu poate fi amplificatorul defect sau EWS-ul?Ai verificat toate firele si sunt ok?Ai verificat toate alimentarile?

 

Nu a mai pornit dupa accident,sau asa ai cumparat-o?Ce chei ai la ea?

187344[/snapback]

am o singura cheie la masina...e originala bmw cu butoane pe ea...am fost cu masina la un service specializat...cu testere si cu detoate...si mi-au zis ca nu imi vede contactul cheia...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.