Jump to content

apa in camera de bujii bmw e36 m50 URGENT


niko325

Recommended Posts

salut tuturor

sunt intr o situatie nasoala...maine dimineata trebuie sa plec din tara si chiar acum am observat k nu mai imi tragea masina deloc ...in relanti statea ok doar k tremurea un pic...accelereaza cu greu ....dar cateodata merge ff bine dupa aia iar incepe sa faca figuri....pana ieri seara mergea perfect ...azi a inceput ... asa k nefind nici un servis deschis...am incercat sa fac tot singur...am dat jos fisele de la bujii si am vazut k fisa 3,4,5,6 erau ude cu apa (1 find cea mai aproape de radiator) ....sa fie asta problema ????? si cum naiba a intrat apa pe acolo ? astept parerea voastra !!!!

Link to comment
Share on other sites

Deci apa e la fisa sau in capul bujiilor? Daca e la fisa, trebuie sa usuci fisele sa schimbi bujiile si sa pui vaselina conductoare intre fise si bujii. Mansoanele alea de cauciuc se crapa si sunt sanse sa afecteze mersul corect al motorului... Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Scoate frunzele de pe langa chedere, vezi orificiile de scurgere sa nu fie infundate si toate chederele la locul lor. Garnitura de chiulasa nu se arde asa usor, tre sa supraincalzesti motorul grav sa se ajunga acolo, nu sunt ca la batranele Dacii astea de M50 :thumbsup:

 

@roco, M50 are 6 bobine asezate direct deasupra bujiilor si cu fisele avand lungimea de aprox 15 cm, eu am patit sa dea ulei acolo pana sa schimb garnitura de la capacul de chiulasa, apa nu are cum sa ajunga acolo de la garnitura de chiulasa. Cum spune si IFX, nu are cum sa se sparga chiulasa.

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

Deci apa e la fisa sau in capul bujiilor? Daca e la fisa, trebuie sa usuci fisele sa schimbi bujiile si sa pui vaselina conductoare intre fise si bujii. Mansoanele alea de cauciuc se crapa si sunt sanse sa afecteze mersul corect al motorului...

nu am vazut cum erau bujiile k nu aveam cheie pt bujii..si este noapte ..nu se vedea...am scos doar fisele..si erau ude ude la capat (adica spre interiorul motorului ...deci cred k si bujiile sunt ude

Link to comment
Share on other sites

Pai uitete de unde ajunge apa acolo, cauta bine pe forum ca mai era cineva cu problema asta acum ceva timp; la E36 vine motorul sub partea de caroserie in care sunt admisiile de aer in interior si motorasele de la stergatoare, de pe acolo se poate prelinge apa.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pentru imaginea cu motorul, nu era insa cazul pentru un asemenea efort.

Imi mentin parerea, este imposibil sa ajunga apa la primul cilindru dinspre radiator, de la vreo scurgere, ploaie, de niciun fel. Singura sansa ar fi sa fi spalat motorul cu presiune, altfel apa nu poate patrunde acolo.

M52'ul meu, l-am spalat cu jet de apa si nu a ajuns apa acolo, daramite din cauza unei amarate de ploi.

 

Apropo, motoarele astea, le cunosc pe de rost, de la setarea distributiei variabile pana la amaratul ala de capac...

Din spate, apa nu poate veni pana la radiator, de la grilajul de scurgere, fiindca motorul e inclinat catre spate si apa nu circula la deal...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pentru imaginea cu motorul, nu era insa cazul pentru un asemenea efort.

Imi mentin parerea, este imposibil sa ajunga apa la primul cilindru dinspre radiator, de la vreo scurgere, ploaie, de niciun fel. Singura sansa ar fi sa fi spalat motorul cu presiune, altfel apa nu poate patrunde acolo.

M52'ul meu, l-am spalat cu jet de apa si nu a ajuns apa acolo, daramite din cauza unei amarate de ploi.

 

Apropo, motoarele astea, le cunosc pe de rost, de la setarea distributiei variabile pana la amaratul ala de capac...

Din spate, apa nu poate veni pana la radiator, de la grilajul de scurgere, fiindca motorul e inclinat catre spate si apa nu circula la deal...

ai inteles gresit ...erau udate numai fisele 3456 ( fisa 1 find cea mai aproape de radiator si era uscata ...la fel si fisa 2 ) !!!

 

ai inteles gresit ...erau udate numai fisele 3456 ( fisa 1 find cea mai aproape de radiator si era uscata ...la fel si fisa 2 ) !!!

si n am spalat motorul niciodata !! de undeva a intrat apa aia acolo....

Link to comment
Share on other sites

am scos apa de la camera bujiilor ..le am curatat ...a mers bine vreo 30 min si dupa aia iar imi face figuri...nu trage nici pe benzina nici pe gaz ( se vede mai mult la viteza 1 cand pleci de pe loc ...nu trage de loc pana la 2000 de ture si tremura un pic ) ...si turatia creste lent ...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.