Jump to content

Pana De Motorina


IronM

Recommended Posts

Eu am ramas cu un S80 diesel in pana de motorina. Computerul zicea ca mai merge 90 de km. Am pus 10 litri si a plecat la a doua cheie . Putin mai greu dar a plecat in primul minut fara alte minuni. Dar bine oricum nu cred ca-i face masinii o pana de carburant. Edited by MMC
Link to comment
Share on other sites

Hehhe , incearca sa pornesti un Citroen AX pe diesel dupa ce a ramas in pana de motorina.

Am crezut ca imi rog moartea.

Suge motorina din rezervor pina la pompa ... pune degetu sa nu se duca inapoi , umple pompa de motorina , umple filtru de motorina si pune-l si inapoi cat mai plin .... au coborit toti ingerii din ceruri linga citroenu dracului.

Deci la masinile mai vechi ... mai bine nu ramine.

La astea mai noi pe diesel nu stiu cum isi fac aerisirea si cum merge treaba.

 

Da daca nu ai combustibil sau nu esti sigur ca iti ajunge mai bine nu te porni la drum cu un diesel ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ideea e ca si mie mi s-a intamplat de curand sa raman fara motorina datorita smecherului de indicator, care zicea ca mai am vre 7-8 litri. Am ramas langa Arcul de Triumf chiar in timpul deplasarii coloanei prezidentiale. Erau gaborii cu ochii pe mine cat cepele. Rezolvarea : am desfacut conductele de tur si retur, umplut filtrul cu motorina, pus baiat amabil sa bage botu pe la conducte, a inghitit el ceva motorina (vroiam sa-l pun sa-mi dea banii pe ea :blink: si dat un pic la automat. Normal ca bateria era moarta si am trecut la metoda fortata si am tractat-o un pic dupa care a-2-a si incearca sa pornesti. A pornit in cele din urma dar bateria nu mai incarca. Intrebarea mea e, trebuie aerisita din nou de cineva care se pricepe ? Parca am impresia ca nu mai trage ca pe vremuri.....
Link to comment
Share on other sites

eu n-am ramas pana acum fara motorina dar am schimbat acum vreo luna filtrul de carburant si imi imaginez ca e cam aceeasi chestie, adica se taie alimentarea cu carburant, ce e drept nu in timpul functionarii. neavand pompita de amorsare pe care o au alte TD-uri am pompat aer in furtunul care alimenteaza de la rezervor pana am facut presiune suficient de mare cat sa impinga inapoi motorina si pe urma am legat furtunul la filtru. nu prea recomand treaba asta la benzina si in mijlocul strazii decat in situatie extrema pentru ca trebuie spalat bine dupa aia, altfel benzina se poate aprinde foarte usor.
Link to comment
Share on other sites

la mine cand raman fara benzina sta masina turata la relanti pe la 2000 de ture credeam ca are masina ceva am fost la service si nu au gasit nimic stricat la ea [ la motor ca in rest ........ ] mi-am dat seama cand a facut din nou stiam ca nu prea mai am benzina ca la mine acu de la benzina merge aiurea in drum spre benzinarie a inceput iar sa se tureze singura pana cand a terminat toata benzina de s-a oprit masina in drum dupa ce am bagat benzina a pornit la prima cheie

 

e paranormala masina asta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.