Jump to content

Probleme directie


Wavetrax

Recommended Posts

Salut baieti , am avut pe masina niste arcuri sport rosii cu amortizoare stock iar volanul nu revenea cand eram in mers , ma rog asta nu era asa afectant , azi am schimbat tot , am pus bucse brate articulatie sport reglabila toate bune si frumoase am plecat la o tura si era sa sar cu masina de pe drum , o ia cand in stanga cand in dreapta cum vrea ea , inante nu se intampla asa ceva , insa unghiul de fuga nu l am facut inca urmeaza sa il fac maine , masina este tun nu are nici o problema la caseta sau ceva nu bocane nu are joc in volan , cauciucurile sunt 225 50 16 , m am speriat foarte tare era sa ies de pe drum si nu inteleg de la ce ar face asa grav cu toate noi , insa inainte am avut un brat sramb pe dreapta , a fost inlocuit cu unu nou , nu s a umblat la bielete pt ca erau de o jumatate de an si erau bune , in acest roman am vb despre un e36. va rog niste pareri de la patiti daca se poate as vrea sa merg la sigur pt ca am bagat 25 de milioane in 2 zile mi a cam ajuns ... am un total de 3500 de euro in 2 ani ma aduce in culmea disperarii , fac una nu merge alta ... va rog niste pareri de ajutor :|
Link to comment
Share on other sites

Sal, nici eu nu prea pot scapa de problema denivelarilor, este vorba de un e46 330i. Cand drumul e bun, merge f bine , dar cand sunt denivelari tinde sa se duca putin dupa ele. Aceeasi problema o aveam si la vechiul coupe la care aveam cauciucuri 225/50/16, acum am 225/45/17 pe fata, 245/45/17 pe spate. Am shimbat : amortizoare, flanse, bielete antiruliu, caseta directie, bielete directie, pivoti+ bascule .... bine , nu le-am schimbat din cauza asta, le-am schimbat ca erau cam duse. Doar caseta de directie avea un joc si am zis ca e de la ea si am schimbat-o.Geometria este si ea facuta la Autosoft.

Am inteles ca aceasta problema ar disparea doar daca as schimba cauciucurile, dar la mine cica nu se pot pune jante mai mici de 17, pt ca fiind motor de 3.0 , are discurile mai mari si necesita jante de minim 17. Stie cineva de chestia asta daca e adevarat? Asa scria in catalog la Autosoft si nu cred sa nu aiba dreptate pt ca era in interesul lor sa cumpar jante+ cauciucuri de iarna de la ei. nu stiu ce sa ii fac, ma gandeam ca in ultima instanta schimb jantele, desi imi plac f mult, dar se pare ca nu se poate. Are cineva vreo idee?

La tine s-ar putea sa fie doar de la geometrie daca zici ca nu ai facut-o.

Link to comment
Share on other sites

Tramlining. CĂŁutaĂži, subiectul este discutat.

 

Am vazut topicul cu tramlining, dar nu inteleg de ce de exemplu la un a4 din 2001 , cu cauciucuri latimea 225 nu prea se simte acest tramlining, iar la bmw-uri se simte , desi multi au schimbat f multe piese, eu schimband si caseta. Eu oricum m-am hotarat , maine ii schimb iar bratele + pivoti si bucsile bascula. O sa iua brate Meyle ca am inteles ca doar la acestea poti schimba doar pivotii mai tarziu. eu pusesem Trw si acum iar au pivotii un mic joc. iar bucsile bascula oricum nu le schimbasem.

Link to comment
Share on other sites

Se simte o diferenta intre 205/55/R16(anv.iarna) si 225/50/R16(anv. vara).Eu ma gandesc ca e de la rigiditatea celor de 225,nu neaparat latimea lor, insa sunt mai bine ranforsate avand un indice de viteza mult mai ridicat. Mai poate fi de la vechimea anvelopei si implicit calitatea cauciucului din compozitie.

 

La A4 probabil ca nu se simte la fel datorita tractiunii fata si a distributiei greutatii pe punti.

Link to comment
Share on other sites

Mda la mine s-a rezolvat cu geometria , am avut o deviatie de 4 grade la o roata insa volanul este greoi umpic de la rotile late si volanul sport fiind mic , ce nu imi place este ca daca masina este virata spre stanga si merg cu ea nu revine daca dau drumu ca la alte masini , e ca si cum directia ar fi total controlata de sofer , nu ma deranjeaza asa tare dar inainte am avut roti pe 17 225/45 si chiar 35 cu suspensie stock nu exista acest fenomen , ma bucur ca am rezolvat cu geometria la un servis cu aparat care era pe baza de atze nu laser dar a functionat .
Link to comment
Share on other sites

si eu am aceasta problema.. Anvelope 225/45/r17 am incercat 3 tipuri diferite de anvelope de aceesi dimensiune si la fel face. Un prieten are jante pe 16 si a avut mai multe tipuri si dimensiuni de anvelope si la fel facea. Cei de la bmw .. contempo cars .. mi-au zis ca ar putea fi de la o bieleta si ca trebuie facuta geometria.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.