Jump to content

Probleme oprire motor la temperaturi negative


Recommended Posts

Salut,

De un an si jumatate conduc un BMW 316i (2004) E46. Motorul este benzina, euro4 (1796cmc, 115 cp).

Am o problema la masina destul de delicata. Spun delicata pentru ca nu se manifesta decat la prima pornire pe zi, atunci cand temperatura de afara este negativa.

 

Astfel, daca afara sunt - grade ( nu conteaza cat, - sa fie) cand pornesc pentru prima data motorul, daca am aeroterma pornita ( este o observatie pe care am facut-o in timp), lasat la relanty, dupa doua-trei minute mi se opreste motorul.

Daca-l pornesc cu aeroterma oprita, nu se mai opreste. Insa daca il las la relanti si dupa 3-4 minute pornesc aeroterma, in foarte scurt timp se opreste motorul. Subliniez, in tot timpul anului pornesc motorul cu aeroterma pornita si numai iarna se opreste.

 

Am fost la Bavaria Baneasa cu problema asta.

Mi-au schimbat pe rand urmatoarele:

- motoras valvetronic;

- furtun compresie motor;

- clapeta acceleratie;

- cablaj motor;

 

Pe langa cele de mai sus, am mai schimbat la masina in acest an :

- bujiile

- o bobina de inductie. Era impuscata camasa de cauciuc si murdara de ulei.

- catalizatorul

- sonda lambda de dupa catalizator

 

Ce parere aveti? S-a mai lovit cineva de o problema asemanatoare?

Vreo sugestie, ceva? Eu nu stiu ce sa-i mai fac.

MS

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Bateria si alternatorul sunt verificate?

Scuze pentru raspunsul intarziat.

Le-am lasat-o celor de la Bavaria aproape 10 zile lucratoare. Bateria e noua si mi-au verificat cei care mi-au montat-o si incarca normal alternatorul.

 

porneste-o cu aeroterma inchisa si imediat pune degivrarea

 

Am pornit-o si asa. Intrucat degivrarea porneste automat si aeroterma se manifesta la fel.

De vreo doua saptamani o pornesc numai fara aeroterma, plec de pe loc si dupa aproximativ doua minute o pornesc.

Merge bine asa.

Link to comment
Share on other sites

1. Pentru a elimina bateria si alternatorul, poti sa verifici singur din meniul secret calculatorului de bord care este tensiunea(ar trebui sa fie in jur de 12 cu motorul oprit si aprox 14 cu motorul pornit, evident cu mici variatii) la baterie.

2. Imediat dupa pornirea la rece turatia de ralanti este mai mare ca de obicei(asa ar fi normal)?

Link to comment
Share on other sites

1. Pentru a elimina bateria si alternatorul, poti sa verifici singur din meniul secret calculatorului de bord care este tensiunea(ar trebui sa fie in jur de 12 cu motorul oprit si aprox 14 cu motorul pornit, evident cu mici variatii) la baterie.

2. Imediat dupa pornirea la rece turatia de ralanti este mai mare ca de obicei(asa ar fi normal)?

1. Tensiunea este in regula. Am verificat-o si cu un tensiometru digital in bricheta. Nu se intampla nimic special in momentul in care se opreste motorul.

2. La pornirea la rece, turatia sta pe la 1000-1200 ture cam 1,5 minute. Dupa ce se opreste pompa suplimentara de aer, mai merge aproximativ 30-40 secunde dupa care moare.

Cam cand incepe s-o lase mai jos socul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.