Jump to content

Porneste greu


Recommended Posts

E prima iarna cu masina asta (E60) si am vazut ca la temperaturi mai scazute porneste greu. Astazi, la -10, s-a balbait putin.

Am doua erori:

4203 DDE: Glow control unit - no communication via BSD interface

4470 DDE: Intelligent battery sensor

 

IBS-ul influenteaza in vreun fel releului de bujii?

Din ce am vazut, daca IBS-ul e defect, apar unele erori printre care si cele de mai sus.

Ideea e sa nu ma apuc de schimbat aiurea releul si ala sa fie bun.

Link to comment
Share on other sites

azi dupa-masa,la -3 grade,nu mi-a ai pornit decat din a 4-5-a "cheie" -buton,ma rog.De fiecare data se aprindea putin spirala galbena.Si un miros puternic de motorina.Pana acuma,la plus 3 , 4 grade,pornea prost ,balbait,si cu mult-mult fum alb .Bujiile arse,nu-i asa ?

le

releul de bujii l-am schimbat acu o luna,mi-a zis un "meserias" cu tester ca e ars si tre' sa-l inlocuiesc :unsure:

Edited by Calin SL
Link to comment
Share on other sites

Sau releul. Testerul ar trebui sa iti spuna exact.

La mine face figuri incepand cu 8-9 grade (minus). Porneste din prima dar greu.

 

Celalalt E60 pornea greu tare. Cum spui tu, 4-5 chei. Aveam 2 bujii arse. Le-am schimbat pe toate si nu am mai avut probleme nici la -20.

 

Acum am vazut ca ai schimbat releul. Ti-au mai ramas bujiile. :)

Link to comment
Share on other sites

dracu stie cum e treaba asta.La 330d aveam 4 bujii arse si pornea masina.Greu ,ce-i drept,dar pornea.

suspectez ca m-a mintit ca mi-a schimbat releul de bujii.Nu am verificat piesa.Sau poate mi-a montat un releu ok,si l-a furat pe al meu care era tot ok.Problemele cred ca au fost permanent de la bujii...luni dimineata merg sa vad ce-i cu bujiile .Oricum ,abia pornea si la 3 4 grade cu plus,asta cu releul de bujii nou,zice-se :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu de cand a venit frigu. Am schimbat bateria, bujiile dar problema a ramas. Din ce am mai citit pe forumuri s-ar putea sa fie de la releu sau filtru de motorina. Este vorba de un e60 525d din 2005 si pe tester nu mi-a aparut nimic.

De cand a nins n-a mai pornit deloc. La cate pareri si opinii am auzit o sa ma coste o gramada de bani pana ii dau de cap.

Si inca ceva. Mi-e sila de "mecanicii" astia ca de draq. Ultima oara mi-au lasat un furtun scos si mi s-a afumat motoru ca un carnat.

Am mai asteptat si 4 ore sa schimbe 6 bujii.

Edited by Matzu
Link to comment
Share on other sites

@Calin SL

Daca schimbi releul si ai ceva bujii duse, sau chiar si una, se duce iar releul.. Asa ca du-te si vezi ce-i cu bujiile prima data..

nu cred ca are nimic releul daca mergi cu bujii arse.

azi am gasit toate 6 bujiile arse.Am dat admisia jos ,am scos toate bujiile,si le-am verificat pe rand ,una cate una.Alles kaput

releul nu cred ca are nimic

...si cand ma gandesc ca dimineata am pornit la -7 fara nicio bujie....din a doua cheie !? Foarte tare.Nu credeam ca poate porni fara nicio bujie la -7

am pus o poza reala cu vechile bujii.Arata rau,zic eu..

Link to comment
Share on other sites

pe diagnoza nu a aparut nimic? la mine porneste greu masina la rece, ce-i drept nici vara nu porneste la sfert, la fel cum zici tu: invarte mult si simt un miros puternic de motorina. am fost la reprezentata si mi-au zis ca nu am nicio eroare si bujiile are fi bune. :huh:

 

nu stiu ce sa mai cred, bujiile nu cred ca au fost schimbate vreodata dar nici nu le-as schimba daca nu apar ca fiind arse pe tester.

 

exista posibilitatea sa fie arse si sa nu indice pe tester?

Link to comment
Share on other sites

pe diagnoza nu a aparut nimic? la mine porneste greu masina la rece, ce-i drept nici vara nu porneste la sfert, la fel cum zici tu: invarte mult si simt un miros puternic de motorina. am fost la reprezentata si mi-au zis ca nu am nicio eroare si bujiile are fi bune. :huh:

 

nu stiu ce sa mai cred, bujiile nu cred ca au fost schimbate vreodata dar nici nu le-as schimba daca nu apar ca fiind arse pe tester.

 

exista posibilitatea sa fie arse si sa nu indice pe tester?

scoate-le si masoara-le rezistivitatea electrica.. daca tinde la infinit.. sunt gata :) parametrii normali ii gasesti pe net la un click distanta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.