Jump to content

bmw 325xi 2007-2008


tiger1

Recommended Posts

Salut! Nu stiam de acest model, si nu stiam ca are motor de 2999cm3 si 214 cai fata de 2490cm3 si 218 cai cat are 325i , ce parere aveti despre acest model de 3l si x-drive, cutie manuala am vazut, datele de producator sunt f bune, la vechiul meu 325ci 192 cai aveam 12,8% consum si 7,3s 100km/h, aici la 325xi 214 cai are 9,7% si 6,8s 100km/h, mi se par niste cifre f bune, dezavantajul mare pe care-l are e de 2200ron impozitul, fiabilitate?? stiti ceva despre el??
Link to comment
Share on other sites

parerea mea e sa-ti iei direct 330xi daca cilindreea e la fel. legat de consum, acesta e f bun la motoarele de 3L. am avut E46 318ci si imi consuma 13,5 in bucuresti, E46 330xi (1540kg), actualul, imi consuma 14,5% in buc in aceleasi conditii de mers (bine, nu iarna, valabil pt ambele). ma gandesc ca o generatie mai noua ar trebui sa consume si mai putin. iar legat de impozit si consum, daca nu iti iei un diesel cu putini km (asta ca sa nu spun cu garantie) consider ca nu e nicio afacere dieselul, in doi ani daca mai schimbi o turbina + cateva "maruntisuri" specifice dieselurilor, per total vei ajunge ca un diesel sa te coste cat un 3L benzina cu tot cu impozit.
Link to comment
Share on other sites

Cauta buletinul de service SI B 11 09 07: motoarele N51, N52 si N52K (B30) au probleme cu uzura prematura la _chiulasa_, din cauza proastei proiectari a traseului de ungere in _chiulasa_, cat si perioadei stupid de lungi intre schimburile de ulei, recomandata de BMW. Problema se manifesta mai intai printr-un tacanit ca de tacheti. Daca tii neaparat sa-ti iei 325i cu motor de 3.0, macar sa fii atent la achizitie sa asculti bine motorul, mai ales la rece. Cat despre consum, e intr-adevar vizibil mai mic decat la 325i cu motor de 2.5 datorita injectiei directe (la B30).
Link to comment
Share on other sites

problema la motoarele de 2.5 si 3.0 de pe E90 / E92 este o usoara inclinatie a motorului in partea dinspre radiatoare si automat o ungere mai slaba la axa cu came DACA intervalele de schimb ulei sunt prea lungi si mai ales daca nu se completeaza uleiul la timp , daca cititi in carte o sa va minunati ce recomanda BMW , ceva de genul NU COMPLETATI NICIODATA CU ULEI PANA NU SE APRINDE MARTORUL IN BORD , in momentul in care martorul se aprinde din baie lipseste 1L de ulei , deci trebuie sa ai o mare problema la cap sa mergi luni de zile cu ulei lipsa in motor pana ajunge la limita de 1L si se aprinde martorul sau tre sa ai si mai mari probleme sa astepti 25-30.000km intre intervalele de schimb ulei

 

sunetul de tacheti este relativ comun la motoarele de genul asta , mai ales la rece sau daca masina sta ne-pornita 2-3 zile , important este ca acest zgomot sa dispara dupa ce motorul se incalzeste corespunzator

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

ZYZ: si cum iti dai seama de uzura aceea la chiulasa? Poate de vina sunt chiar tachetii..

 

Nu poti face o evaluare exacta a conditiei chiulasei, e un risc pe care ti-l asumi, ca la orice altceva. Ai putea verifica casting number-ul de pe chiulasa, marcat chiar langa garnitura, dar nu stiu cine se arunca la asta. Problemele au aparut la masini cu 20k km, la masini de 120k km, si deloc la altele, deci nu e o certitudine. Problema e proiectarea supapei de non-retur din chiulasa, care nu retine corect presiunea de ulei. Nu e vorba de inclinatia motorului (n-am inteles cum e asta cu inclinatul motorului). Un usor ticait e normal la pornirea motorului pana presiunea din tachet ajunge la cea necesara pentru reglarea jocului dintre tija supapei si lobii axelor, dar se agraveaza odata cu uzura tachetilor, a caror supapa nu mai retine uleiul odata cu oprirea motorului. Unde are dreptate colegul Acero e faptul ca o alta problema e intervalul recomandat de 30k de km intre schimburile de ulei, pe care multi proprietari l-au respectat, si care a rezultat in umplerea cu "aluviuni" a chiulasei, rezultand probleme de ungere si uzura prematura a axelor. Ca sa termin, rezolvarea definitiva a problemelor de care spuneam a fost schimbarea chiulaselor afectate. Am atasat si buletinul de service. Concluzia e sa ai ochii la tine, sa asculti motorul la rece si daca suna asa:

 

 

atunci cauta alta masina.

SIB_110907-1.pdf

Edited by ZyZ
Link to comment
Share on other sites

Acero, e o problema clara de proiectare a chiulasei, nu are treaba cu benzina. Partea buna e ca aparent afecteaza doar motoarele de 3.0. Partea proasta (penibila chiar) e ca in ultima vreme sunt o gramada de motoare cu probleme de la BMW. Dupa problemele cu motoare cu bloc din nikasil, acum sunt probleme aproape in toata gama (3.0 benzina aspirate cu probleme de chiulasa si probleme de injectoare, 3.0 benzina turbo cu probleme cu pompa de inalta presiune si probleme de injectoare, 2.0 diesel cu probleme cu pinionul arborelui, etc.). Ontopic, iti recomand un 325i cu motor de 2.5. Insa ai mare grija daca iei masina din Ro, si mergi cu cineva care stie. Din proprie experienta iti pot spune ca cele mai mari capcane le gasesti la reprezentante.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.