Jump to content

Urca greu acul de apa


Recommended Posts

pornit la prima,incalzit motorul in ???? cine mai stie cat timp ,dar in principiu se poate merge cu tractiune spate pe zapada "cam mare"... consum de ???? cred ca 25 litri la suta...

 

da' caldura am super inauntru!

 

http://img.plici.ro/image/fBb

 

http://img.plici.ro/image/fBf

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Astazi e ziua in care xdrive-ul face toti banii :))) Apa tot in 12 minute a ajuns la 78 de grade. Consum 10 cu plecari de pe loc sa testam ce stie xdrive combinat cu Dunlop m3.

25 la suta consuma 520i? Pai Grand Cherokeeul meu v8 tot 25 ia, dar macar ala are 300 de cai si vreo 2 tone si ceva, cu 4x4 permanent. Sigur nu e defect 520ul tau?

Link to comment
Share on other sites

Apai decat cu asa consum, mai bine instalez pe ea inca 2 webasto. :D

 

nu stiu ce sa zic... ieri am bagat sa aibe vreo 50 litri,azi dupa vreo cateva drumuri de maxim 50 kilometri acul e "ingrijorator" de aproape de 40 litri... dreaqu s-o ia,macar nu merg pe jos in viscol si minus 8 grade celsius...

 

Astazi e ziua in care xdrive-ul face toti banii :))) Apa tot in 12 minute a ajuns la 78 de grade. Consum 10 cu plecari de pe loc sa testam ce stie xdrive combinat cu Dunlop m3.

25 la suta consuma 520i? Pai Grand Cherokeeul meu v8 tot 25 ia, dar macar ala are 300 de cai si vreo 2 tone si ceva, cu 4x4 permanent. Sigur nu e defect 520ul tau?

 

sa stii ca "nu m-ar fi deranjat" un 4x4 xdrive...

nu mai conteaza cat consuma,am spus asa,aproximativ,defect nu e, ca pe uscat mers cu 130-160 km/h ia 10 litri la suta de km... testat de multe ori,la pompa,la kilometraj,etc...

 

da' i-am mai dat si eu la sensuri giratorii sa "fuga de cour" putin,m-am luat dupa altul cu seria 7 "cam nou" cu nr de germania :pardon:

da' sa dea naiba daca nu-i distractie cu tractiune spate! fara autoblocant! :hyper: ala cu seria 7 avea diferential autoblocant!

ca fapt divers,odata ajunsa apa la jumate,n-a mai coborat de acolo,spre rece! si-am uitat sa-i pun si cartonul in fata radiatorului...

Link to comment
Share on other sites

Va salut. Am un e46 136cp din 99,daca este mai rece afara de -3 grade,ma plimb de dimineațĂŁ pana seara (sau pânĂŁ vine vara) iar apa ĂŽmi trece puțin de albastru. Stau cu climatronicul la 32 grade ca sĂŁ fie ok in Masina. DacĂŁ afarĂŁ este de la -3grade in sus,imi ajunge apa imediat la jumĂŁtate(90grade) apoi climatronicul ĂŽl țin pe 23-24grade. Am astupat si tot radiatorul cu o folie de plastic. Ceva sfaturi?
Link to comment
Share on other sites

La 3 luni dupa ce am schimbat ambele termostate la 325d M57, observ azi cu stupoare ca dupa 34 km apa ajunge abia la 83 de grade, daca opresc scade iarasi. Mi se pare incredibil un termostat original sa tina 3 luni. Deja sunt la al treilea termostat egr ( primul a venit defect). Banuiesc ca e termostatul egr care ramane deschis, si motorul se incalzeste greu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cei care aveti dublu climatronic (sau cu functii extinse) pe E60, daca reglezi temperatura pe maxim din cele doua butoane si intensitatea pe maxim din idrive, baga caldura pana la refuz sau totusi o regleaza la 27 (cat e maxim pe panou)?

Ca mie cu apa la 75-80 imi baga cald, nu fierbinte. Nu te arde la palme. Daca totusi reglez si viteza aerotermei pe maxim, se simte mult mai cald, deci caloriferul e ok.

Cred ca si iarna trecuta m-am lovit de dilema asta...

 

La Passat stiu ca daca reglez temperatura pe High, baga cald la maxim, fara sa mai regleze nimic.

Link to comment
Share on other sites

Cu apa la 90 grade, intensitatea max din idrive si temperatura la maxim pe ambele parti nu pot da ventilatorul mai sus de jumate(treapta 4/5). Dupa foarte putin timp se incalzeste de nu mai poti sta in masina. Trebuie sa deschid geamul. Cand spun putin timp ma refer la 2-3min, probabil si mai putin.

 

Am observat ca daca lasi clima pe 'manual' si reglezi temp la 22 grade, va baga aer cald, iar dupa o perioada baga mai rece. Daca setezi temp la 24, iar baga cald si apoi dupa un timp baga mai rece.

 

Acest comportament l-am vazut si la climatronicul de e46.

 

Cred ca el incearca sa faca temp setata in masina desi clima nu este pe auto.

 

N-am testat daca te arde la palme.

 

Ca idee, eu tin ventilatorul pe treapta 1-2, rareori 3 si temp 22. Iar caldura este destula.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai pot edita. Mie chiar si pe maxim imi baga frig uneori, cate 1-2 secunde. Am LED-uri pe electrovalve si vad cum in acele momente sunt alimentate si blocheaza apa. Deci sistemul imi limiteaza temperatura chiar si pe maxim.
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, eu doar la maini am verificat. :scratchchin: La parbriz/picioare e posibil sa vina fierbinte. Nu mi-a trecut prin cap sa verific asta.

 

V@sy, reglajul il face si din electrovalvele de pe circuit, si din clapeta.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Ai avut dreptate, V@sy. La parbriz/picioare nu stiu cum sa mai opresc caldura, asa cald e. Pe fantele centrale insa parca vine caldura din vecini. :)

Pana la o temperatura existenta in habitaclu, baga destul de cald. Apoi tot mai rece, parca sa mentina o anumita temperatura prestabilita.

Daca reglez din idrive intensitatea si scad din cele 4 liniute rosii, imediat vine rece pe fantele centrale. Jos, insa tot cald. Apoi daca reglez temperatura din butoane, incepe sa se racoreasca si la picioare/parbriz dupa nevoie.

Asa e si la nonLCI? Prost gandit sistemul.

Link to comment
Share on other sites

Asa este si la e60 nLci. Si asa este de la e46.

Exact cum ai descris, asa se intampla cand modifici temperatura atat din idrive cat si din butoane. De cateva ori am intrat in idrive sa vad daca e pusa intensitatea caldurii la maxim. Dupa care am reglat mai cald din buton.

Din cauza asta exista senzor de temperatura in grilele centrale, sa poata controla temperatura pe ele.

Pe grilele centrale se vrea temperatura placuta, sa nu arda/deranjeze la fata, maini.

 

Ce n-am inteles, de ce in modul manual el tot e automat? Ma refer la modul descris de Cosmin, atat ca nu controleaza treptele ventilatorului.

Link to comment
Share on other sites

Deci sa inteleg ca in modul manual ar trebui sa se schimbe optiunea asta?

La tine se comporta tot ca la mine sau pe manual cu reglajul pe maxim baga caldura neconditionat pe grilele centrale?

 

Pe mine ma deranjeaza ca la picioare prea putin poti regla temperatura. Ori e prea rece, ori e cald de tre sa conduci descult.

Iar pe centrale unde daca dau cald maxim, vreau sa ma coc... vine o adiere de caldura.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Va salut. Am un e46 136cp din 99,daca este mai rece afara de -3 grade,ma plimb de dimineațĂŁ pana seara (sau pânĂŁ vine vara) iar apa ĂŽmi trece puțin de albastru. Stau cu climatronicul la 32 grade ca sĂŁ fie ok in Masina. DacĂŁ afarĂŁ este de la -3grade in sus,imi ajunge apa imediat la jumĂŁtate(90grade) apoi climatronicul ĂŽl țin pe 23-24grade. Am astupat si tot radiatorul cu o folie de plastic. Ceva sfaturi?

 

Termostatul motor si egr sunt stricate

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu am observat sa bage fierbinte la 523, era cam aiurea, acum vad ca este generala treaba

 

La e46 am montat clima manuala si baga foarte fierbinte peste tot, si pe grilele centrale foarte fierbinte, chiar si cand apa este pe linia albastra vine deja caldura pe grilele centrale

Afara sunt min -6 grd si nu trebuie sa pornesc webasto.ul electric am observat ca termina bateria daca il tii nonstop cuplat, cu webastoul pornit chiar ca trebuie sa deschid geamurile dupa un timp de functionare

 

Stie cineva cum si cand functioneaza duzele incalzite la e46? La mine nu se simte nimic.....La e36 erau calde la fel si incuietoarile la usi

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.