Jump to content

Urca greu acul de apa


Recommended Posts

Rotita/ idrive'ul este pe rosu maxim acum iarna. Iar vara pe rece maxim pt ca incerc sa nu prea folosesc Ac'ul, chestie de gust.

 

Eu am pus pe rece vara si mediu iarna. Ma enerveaza sa-mi bage jet de aer cald in fata. Mie imi place maxim optiunea asta.

 

Mi se intampla sa conduc iarna (sub zero grade) in tricou la drum lung la temperaturi f scazute. Atunci bag incalzire maxima in scaun + mediu/rece si 22 de grade. E f fain :first:

Link to comment
Share on other sites

iarna total pe rosu, vara variez intre jumate sau total albastru...temperature niciodata nu o schimb sau foarte rar dar intre 22.5 si 24 grade.niciodata 16 grade sau 28 si la drum lung tot timpul am tricou indiferent de temperature exterioara. Edited by qwerty84
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update:

 

Situatia se schimba radical la mersul in oras.

Azi la ora 15 erau -7 grade afara. Masina oprita de 8 ore.

Am pornit webasto inainte sa plec, astfel ca in varianta asta incalzeste doar habitaclul, nu ajuta motorul sa se incalzeasca (poate unii dintre voi stiti).

Eu am panoul de LED-uri cu toate functiile webasto-ului si ii urmaresc fiecare miscare, inclusiv cand comuta electrovalva de separatie a circuitelor. Asa ca mi-e usor sa-i vad programul.

http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/0/52368540bHc.jpg

 

Bun... sa revin.

Afara -7 grade, motorul la fel. Plec in oras si dupa vreo 3km (repet, fara ajutorul webasto-lui), in ritmul traficului din oras, supriza:

- dupa cei 3km, apa era la 75 si deja webasto comutase pe incalzirea motorului. In urmatoarele 2-3 minute a si ajuns la 85 de grade si s-a oprit.

 

Concluzia: nu are nimic masina si niciun sistem de pe ea. Pur si simplu traseul meu zilnic extraurban ma dezavantajeaza.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Problema: motorul merge pe la 59-60 grade C la drum intins, 80km/h, a 6-a, temperatura exterioara undeva la -2 grade C.

Ca si regula de aur pentru a verifica daca termostatul de pe racire e in mintile lui stiu ca se verifica turul spre radiator.

Turul e caldut, as zice la 40-45 grade asa la mana.

Asta ar insemna ca termostatul deschide mult prea devreme.

Dar cum se poate sti daca nu e busit si cel de EGR fara sa fie demontat? Stiu ca acela e ok numai daca e inchis by default.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi doar termostatul egr dus , ti-ar urca apa peste 75 la drum lung. Termostatul egr se verifica usor , il dai jos in 2 min si suflii in el , daca poti sufla e stricat.

 

La tine termostatul mare e dus, cumpara unul original sa nu il schimbi iarasi dupa 2 luni.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.