Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Martori ABS ASC SI FRANA DE MANA APRINSI


Recommended Posts

Salutare, tocmai m-am inregistrat pe acest forum cu speranta ca va pot ajuta intr-un fel sau altul, detin un e46 320D (136HP) fabricatie 98, am masina de 4 ani de zile si timp de 3 ani am avut aceeasi problema ca si voi, martori ASC, ABS, frana de mana aprinsi. Pentru mine a fost un chin total acea eroare, foarte enervant sa ai 3 led-uri aprinse rosii si galbene pe bord. Problema a fost foarte greu de gasit deoarece erau foarte imprevizibila, odata erau aprinsi - odata se stingeau, si da, aveti dreptate, bruscarea masinii prin franare sau accelerare brusca stingea cateodata led-urile. Am incercat o gramada de electricieni care se dadeau foarte destepti si foarte multe sfaturi bune sau mai putin bune. Intr-un final am hotarat sa schimb alternatorul, aveam si o anumita problema la incarcare, s-a dovedit ca am luat o teapa cu alternatorul acela si am hotarat sa il repar pe cel vechi. Problema a fost rezolvata in 10 min de un batran care a schimbat colectorul, periile si stabilizatorul alternatorului vechi. Nu am mai primit eroarea cu martorii de aproximativ un an de zile, nici macar odata. Batranul mi-a explicat ca daca tensiunea bagata de alternator este putin mai mare sau putin mai mica decat standardul necesar functionarii continuue a computerului de bord, apar tot felul de erori ciudate, reparatia m-a costat 48 de ron cu tot cu manopera, sfatul meu daca poti sa iei singur alternatorul jos si sa il duci la un service de alternatoare este foarte bine. Sper ca va ajuta, multumesc pentru rabdarea ca ai citit pana la capat :)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare, tocmai m-am inregistrat pe acest forum cu speranta ca va pot ajuta intr-un fel sau altul, detin un e46 320D (136HP) fabricatie 98, am masina de 4 ani de zile si timp de 3 ani am avut aceeasi problema ca si voi, martori ASC, ABS, frana de mana aprinsi. Pentru mine a fost un chin total acea eroare, foarte enervant sa ai 3 led-uri aprinse rosii si galbene pe bord. Problema a fost foarte greu de gasit deoarece erau foarte imprevizibila, odata erau aprinsi - odata se stingeau, si da, aveti dreptate, bruscarea masinii prin franare sau accelerare brusca stingea cateodata led-urile. Am incercat o gramada de electricieni care se dadeau foarte destepti si foarte multe sfaturi bune sau mai putin bune. Intr-un final am hotarat sa schimb alternatorul, aveam si o anumita problema la incarcare, s-a dovedit ca am luat o teapa cu alternatorul acela si am hotarat sa il repar pe cel vechi. Problema a fost rezolvata in 10 min de un batran care a schimbat colectorul, periile si stabilizatorul alternatorului vechi. Nu am mai primit eroarea cu martorii de aproximativ un an de zile, nici macar odata. Batranul mi-a explicat ca daca tensiunea bagata de alternator este putin mai mare sau putin mai mica decat standardul necesar functionarii continuue a computerului de bord, apar tot felul de erori ciudate, reparatia m-a costat 48 de ron cu tot cu manopera, sfatul meu daca poti sa iei singur alternatorul jos si sa il duci la un service de alternatoare este foarte bine. Sper ca va ajuta, multumesc pentru rabdarea ca ai citit pana la capat :)

 

Eu am 318i din 2002 :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare, tocmai m-am inregistrat pe acest forum cu speranta ca va pot ajuta intr-un fel sau altul, detin un e46 320D (136HP) fabricatie 98, am masina de 4 ani de zile si timp de 3 ani am avut aceeasi problema ca si voi, martori ASC, ABS, frana de mana aprinsi. Pentru mine a fost un chin total acea eroare, foarte enervant sa ai 3 led-uri aprinse rosii si galbene pe bord. Problema a fost foarte greu de gasit deoarece erau foarte imprevizibila, odata erau aprinsi - odata se stingeau, si da, aveti dreptate, bruscarea masinii prin franare sau accelerare brusca stingea cateodata led-urile. Am incercat o gramada de electricieni care se dadeau foarte destepti si foarte multe sfaturi bune sau mai putin bune. Intr-un final am hotarat sa schimb alternatorul, aveam si o anumita problema la incarcare, s-a dovedit ca am luat o teapa cu alternatorul acela si am hotarat sa il repar pe cel vechi. Problema a fost rezolvata in 10 min de un batran care a schimbat colectorul, periile si stabilizatorul alternatorului vechi. Nu am mai primit eroarea cu martorii de aproximativ un an de zile, nici macar odata. Batranul mi-a explicat ca daca tensiunea bagata de alternator este putin mai mare sau putin mai mica decat standardul necesar functionarii continuue a computerului de bord, apar tot felul de erori ciudate, reparatia m-a costat 48 de ron cu tot cu manopera, sfatul meu daca poti sa iei singur alternatorul jos si sa il duci la un service de alternatoare este foarte bine. Sper ca va ajuta, multumesc pentru rabdarea ca ai citit pana la capat :)

 

 

si acuma cat ai tensiunea in volti si e chiar constanta sau cat se misca

 

spre ex la mine e 13.6-13.7-13.8v

Link to comment
Share on other sites

si acuma cat ai tensiunea in volti si e chiar constanta sau cat se misca

 

spre ex la mine e 13.6-13.7-13.8v

 

De exemplu, la al meu 320d e46 FL. cu motorul pornit am 14.3-14.4 V

DUpa ce opresc motorul in jur de 13,1V iar dupa ce sta masina o noapte in parcare am intre 12,7 si 12,9V

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

conform cititorului de pe bord, cu motorul oprit am intre 125-130, cand pornesc motorul tensiunea sare la 140-141 si se mentine acolo, oricat de tare as accelera nu urca de 142, si 142 atinge foarte rar, aceasta este starea perfecta a alternatorului. Cand aveam fluctuatii, se aprindeau martorii cand aveam tensiunea mica= 125-130 cu motorul pornit, dar si cand tensiunea era prea mare=150-155. Odata la o pornire de pe loc foarte brusca cu toti martorii stinsi, cititorul era pornit, a ajuns pana la 170, in momentul acela mi-a puscat un bec faza scurta. La un drum mai lung, cu fluctuatii de tensiune mi sa ars calculatorul de pe termocupla facand-o sa ramana deschisa pe viteza maxima chiar si cu motorul oprit = baterie goala in 30 de minute :) deci pentru mine reparand alternatorul, si schimband termocupla(550 Ron) :) a rezolvat problema cu martorii abs, asc, si frana de mana aprinsi. de cand am reparat alternatorul, cam un an nu am mai avut deloc acea problema
Link to comment
Share on other sites

la mine incarca 13.6-13.8v, dar cred ca problema este din alta parte, ex: rulez cu 40-50km/h opresc-pornesc din cheie si se sting martorii , cand scade viteza sub 20km/h porneste motorasul abs si franeaza fals pe roata dreapta fata am observat, cred ca trebuie sa curat toti senzorii ci sa fac un live test sa vad care nu functioneaza...
Link to comment
Share on other sites

Sincer sa iti spun nu stiu daca "maestrul in alternatoare" cum ii zic la noi baietii din Mures la domnul care mi-a spus ca tot ce e sub 14V nu e bun avea dreptate sau nu. Tot ce pot sa iti spun e ca as incerca sa schimb ceva la alternatorul acela sa il aduc la 14V, dupa care daca mai am aceeasi problema as schimba senzorii individuali ASC dupa care senzorii ABS.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ceau

Am si eu o problema am un BMW E46 318I din 2002 Facelift.

Pana la 10km/h daca iau viraj dreapta stramt imi apare martori de asc,abs si frana de mana cu galben.

Martorii se mai aprind pe loc daca ma joc cu volanu dar numai in partea dreapta cand iau viraj.

Cand plec de pe loc cu masina dispar iar cand merg cu viteza de 10km/h reapar doar cand iau viraj stramt in partea dreapta.

Cand pornesc si plec de pe loc din nou dispar si tot asa.

Ma puteti ajuta cu vreun raspuns?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am avut si eu o problema destul de asemanatoare. Mi se aprindeau martorii ABS, ASC + frana doar pentru cateva secunde (2->5), uneori la frana, alteori in viraje.. samd.

In cazul meu era mufa de pe borna minus a bateriei desfacuta putin, juca, nu avea contactul perfect. Poate ajuta pe cineva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.