Jump to content

BMW X5 e53 4.4i


bmwlover

Recommended Posts

Salut, am un BMW X5 4.4i din 2003 si de cand a venit sezonul rece am inceput sa am mari probleme cu el. De cand am cumparat masina sub presul din dreapta am mereu apa si nu stiu de unde provine( mai multa lume mi-a zis ca poate fi de la un furtun de evacuare a apei de la trapa..n-am verificat) Chestia deranjanta e ca mai mereu mi se abureste parbrizul si nu inteleg care sa fie cauza, filtrul de polen l-am schimbat recent. Acum doua zile cand am incercat sa il pornesc bateria era moarta, i-am dat curent a pornit dar peste noapte iar a murit bateria..mecanicii de la service mi-au zis ca bateria e de vina ca e moarta, am luat alta noua...sper totusi sa nu am nici un consumator "secret". Stie cineva de ce mi se abureste des parbrizul si de unde e posibil sa provina apa de sub presul din dreapta ?
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 zile am verificat lichidul de racire, am completat cu circa 4 litri pe rand..dar am avut stricat busonul pt aerisire era rupt..si cred ca pe acolo se pierdea majoritatea, e posibil sa se mai piarda si prin alta parte ?. am mers azi toata ziua cu masina , maine dimineata verific din nou nivelul la antigel sa vad daca s-a pierdut ceva. Edited by bmwlover
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 zile am verificat lichidul de racire, am completat cu circa 4 litri pe rand..dar am avut stricat busonul pt aerisire era rupt..si cred ca pe acolo se pierdea majoritatea, e posibil sa se mai piarda si prin alta parte ?

 

 

Pai verifica daca inca mai pierde antigel, daca nivelul luchidului de racire este scazut, e clar, 80% este caloriferul de caldura....iar cand pierde apa, e posibil sa piarda prin 100 de locuri, instalatia lichidului de racire este foarte complexa.

Link to comment
Share on other sites

Pai verifica daca inca mai pierde antigel, daca nivelul luchidului de racire este scazut, e clar, 80% este caloriferul de caldura....iar cand pierde apa, e posibil sa piarda prin 100 de locuri, instalatia lichidului de racire este foarte complexa.

 

 

Maine verific asta, mai e o chestie, daca masina sta pe loc, chiar daca fac drum lung , in cateva zeci de secunde baga aer rece..care sa fie cauza ?

Link to comment
Share on other sites

Maine verific asta, mai e o chestie, daca masina sta pe loc, chiar daca fac drum lung , in cateva zeci de secunde baga aer rece..care sa fie cauza ?

 

Aici este de verificat termostate (principal si EGR), dar si ceea ce ti-am spus mai sus pt ca e posibil ca instalatia sa prinda goluri de aer iar la presiune mica (masina stand pe loc) lichidul de racire nu reuseste sa treaca prin calorifer pt a-ti baga caldura.

Link to comment
Share on other sites

Aici este de verificat termostate (principal si EGR), dar si ceea ce ti-am spus mai sus pt ca e posibil ca instalatia sa prinda goluri de aer iar la presiune mica (masina stand pe loc) lichidul de racire nu reuseste sa treaca prin calorifer pt a-ti baga caldura.

 

 

Salut, problema era doar de la butonul de aerisire de pe vasul de expansiune. Schimbat ala si am verificat de 3 ori nivelul si este la fel. In schimb petele albastre de sub Masina se datoreazĂŁ unor scurgeri din vasul pt stergatoare :D:d . Singura problema e cu caldura pe loc si maine voi verifica termostatele.

 

Mersi mult pt ajutor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.